Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ze moet natuurlijk wel even de omgeving goed voor ons verkennen .

Ik ben trouwens ook reuze zennnnn. Zonder een ondeugende Maby is het een stuk rustiger in huis.
Alle reacties Link kopieren
scheelt enorm, ja. slapend mormel.

fijn dat het carnaval geslaagd was; ben toch blij dat ik zelf niet hoefde. Ik mocht dan net Poek (met nog heul veul andere kinderen) naar een sportfestijn brengen; vond ik al wel weer genoeg.

ben trouwens wel weer huishoudelijk actief geweest: gordijnen gewassen, stoelkussens gewassen, gewone was,

en nu bonkt er iets hartgrondig boven, ga ik eens even uit bed vissen
quote:sokje schreef op 15 februari 2010 @ 13:44:

[...]

dat klinkt als een goeie tip. en ze mag het hebben (tis toegestaan vanaf 4 jaar)

Vanaf 4?? Mannie had het met anderhalf jaar!

Als een eerste operatie weinig winst opleverde, zou ik het liever eerst hiermee proberen dan nog een keer opereren.

Sok, moeder-van-de-dag-award voor jou!

Ik heb de kindertjes vroeg opgehaald en nu is het eten al klaar, het huis opgeruimd, was gedraaid en ik heb ook nog met ze zitten ganzenborden en memory-un. Pamman is over 10 minuten thuis maar rijdt vanavond nog naar mijn vader, hij moet morgenochtend daar in de buurt zijn.

Mini is nog steeds wat pips, vanmorgen had ze ook nog gespuugd. Rest van de dag heeft ze wel goed gegeten. Ik weet niet helemaal waar ze nou last van heeft.
Alles slaapt. Voordeel van om half 6 eten is dat ze om kwart over 7 stil zijn

Wijntje, anyone?

Of een

Theetje anders?

wijntje? doe er maar 3! (AK, zometeen)

Het was overigens niet de huisarts die voorstelde om de neusamandel nog een keer te opereren. maar ze stuurt wel door naar de KNO arts omdat ze denkt dat het ding weer teruggegroeid is en daar haar constante verkoudheden vandaan komen. Was mijn eigen misschien voorbarige conclusie dat ze dan weer geopereerd zou moeten worden hoor. Goed dat ik nu weet dat er nog andere oplossingen zijn, zal de fluctidinges onthouden/opschrijven
voor Citro.

en nog 1.
Oooooh Citro!

en maar wat sterkers

Kies maar:

Oei, Citro. Inmiddels de hele fles achter de kiezen?
nee hoor broodje nuchter en met mijn moeder en zus aan het bellen
misschien is een borrel wel een goed idee om niet teveel te piekeren vannacht?

Nogmaals een

en welterusten
Ik duik mijn bed in. Citromeis, hou je taai!
Een voor Citronella. Heb je nog een beetje kunnen slapen meis?

Citro, hoe is het meis?

Ik lag om 11 uur in bed maar om 12 uur Mini wakker, om 1 uur Mannie wakker en hij meldde zich ook weer om 6 uur. Koffie is nodig...
Wat een Cliffhanger zo zonder AK-toegang. Citro, hug, ook al geen idee waarom.

Medaille voor Sok's Zen-dag.

Ik heb de kinderen weer meegenomen van KDV. Gisteren waren Oudste's vaste leidsters brakend thuis, en vannacht ook de twee leidsters van de buurgroep die in waren gevallen (en dan nog een aantal kindjes). Leek me een goed moment om oude vakantiedagen op te maken. Ik heb hier geen zin in! Bovendien draaien ze echt noodgroepen met ik weet niet hoeveel kindjes en weinig brakke leidsters, dus leek het me toch beter om die dag op te nemen.

Bedankt voor de thee. Prima, ik had net mijn hele bak thee omgegooid omdat ik achter het laptop scherm naar de telefoon grabbelde. En 10 seconden daaarvoor nog Oudste waarschuwen voor de hete kop. Jaja.

Die thee was van gisteravond Nitro, beetje oud Vers kopje voor jou.

Ik zit in mijn uppie en ik had al geen zin vandaag. Dit helpt niet zeg maar.
Ik had een smsje van Citro dat het naar omstandigheden goed gaat.
Das fijn om te horen.

Ben moe, niet veel te melden. Maar volgens mij geldt dat voor meer mensen hier
Ik volg een paar mutsen op Twitter nu geloof ik. Dus dan weten jullie dat ik die nieuwe follower ben. Kwam via Lien bij Elessie terecht en via Elessie weer bij een aantal van jullie + Toetje.
Ik kreeg al een melding dat je me volgt.
Twitteren jullie allemaaldan? Er gaan een hoop nieuwe media langs mee heen blijkbaar. Ik heb ook geen Hyves, facebook of linked-in.

Citro
Ik ben erg, ik heb alles.
Ik twitter niet. LinkedIn vind ik af en toe wel handig omdat ik daarmee mensen ook makkelijk via email kan bereiken.

Citro, Goed om je te zien in de AK.

Pluis gaat al een week heel zoet slapen als ik hem naar bed breng, terwijl hij er bij man nog steeds tig keer uit komt. Geen idee waar dat aan ligt. Dat selectieve uitproberen doet hij wel vaker, soms bij Man, soms bij mij. Heel onvoorspelbaar.

Even de chocolaatjes hier naast me opruimen voor ik misselijk ben.
ha, ik ben binnen, via een omweg, het forum wil mij op de een of andere manier vanaf deze computer niet binnenlaten

Nitro het gaat om wat echtelijke problemen zeg maar.. wil het hele verhaal hier niet doen eigenlijk.

ik heb ook twitter, maar ik kan nog niet zeggen dat ik er veel mee doe...heb een account aangemaakt omdat ik nieuwsgierig was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven