Piep in mijn oren
dinsdag 16 februari 2010 om 18:18
dinsdag 16 februari 2010 om 18:20
dinsdag 16 februari 2010 om 18:43
quote:sosofie schreef op 16 februari 2010 @ 18:42:
Stuk is stuk inderdaad.
De ha kan niets meer voor je doen...
Helaas.
Volgend jaar misschien oordoppen aan laten meten?Nou ja, doen we tegenwoordig wel aan glazen bollen en internet diagnoses? (ik heb ook wel eens een piep langer dan een uur gehad hoor. En die hoor ik nu al jaren niet meer )
Stuk is stuk inderdaad.
De ha kan niets meer voor je doen...
Helaas.
Volgend jaar misschien oordoppen aan laten meten?Nou ja, doen we tegenwoordig wel aan glazen bollen en internet diagnoses? (ik heb ook wel eens een piep langer dan een uur gehad hoor. En die hoor ik nu al jaren niet meer )
Dat zeg ik....
dinsdag 16 februari 2010 om 18:46

dinsdag 16 februari 2010 om 18:56
quote:websje schreef op 16 februari 2010 @ 18:43:
[...]
Nou ja, doen we tegenwoordig wel aan glazen bollen en internet diagnoses? (ik heb ook wel eens een piep langer dan een uur gehad hoor. En die hoor ik nu al jaren niet meer )
Nee, helemaal niet!
Ik zeg niet dat die piep blijft, ik zeg het volgende. Als je in een ruimte bent geweest met te harde muziek (zoals to) en je hoort daarna een piep (zoals to) en die blijft langer dan een uur (zoals to) dan zijn er trilhaartjes kapot. Die kunnen niet gemaakt worden/aangroeien oid. Dus: gehoorschade.
Het kan zijn dat je van die gehoorschade last hebt, het kan ook zijn dat je dat bijna niet merkt in het dagelijks leven.
Hoe ik dit weet? Man en ik zijn muzikant. Wij hebben geleerd van de kno-arts om met oordoppen te spelen nadat we eerst onze oren verklooid hebben...
[...]
Nou ja, doen we tegenwoordig wel aan glazen bollen en internet diagnoses? (ik heb ook wel eens een piep langer dan een uur gehad hoor. En die hoor ik nu al jaren niet meer )
Nee, helemaal niet!
Ik zeg niet dat die piep blijft, ik zeg het volgende. Als je in een ruimte bent geweest met te harde muziek (zoals to) en je hoort daarna een piep (zoals to) en die blijft langer dan een uur (zoals to) dan zijn er trilhaartjes kapot. Die kunnen niet gemaakt worden/aangroeien oid. Dus: gehoorschade.
Het kan zijn dat je van die gehoorschade last hebt, het kan ook zijn dat je dat bijna niet merkt in het dagelijks leven.
Hoe ik dit weet? Man en ik zijn muzikant. Wij hebben geleerd van de kno-arts om met oordoppen te spelen nadat we eerst onze oren verklooid hebben...
woensdag 17 februari 2010 om 10:25
vrijdag 19 februari 2010 om 10:26
Eerst zat mijn linkeroor helemaal 'dicht', dus hoorde ik slecht. Gisteren is deze opengegaan, maar ik hoor nog niet optimaal. Oorsuizen heb ik nu aan beide oren, waardoor ik enorme hoofdpijn heb. Ik ben ook verkouden, dus kan ook zijn dat het oorsuizen daarmee verergerd wordt. Ik kijk het nog 2 dagen aan, aangezien het wel verbeterd is. Als het maandag niet 'over' is ga ik naar de HA of anders KNO arts voor een test. Volgende keer doe ik echt oordopjes, want dit wil ik geen tweede keer meemaken.
vrijdag 19 februari 2010 om 10:56
quote:Stekelvarken schreef op 19 februari 2010 @ 10:26:
Als het maandag niet 'over' is ga ik naar de HA of anders KNO arts voor een test. Volgende keer doe ik echt oordopjes, want dit wil ik geen tweede keer meemaken.
Je zult sowieso naar de huisarts moeten, en die kan je dan eventueel doorverwijzen naar de KNO.
Succes, ik hoop dat het over gaat.
Als het maandag niet 'over' is ga ik naar de HA of anders KNO arts voor een test. Volgende keer doe ik echt oordopjes, want dit wil ik geen tweede keer meemaken.
Je zult sowieso naar de huisarts moeten, en die kan je dan eventueel doorverwijzen naar de KNO.
Succes, ik hoop dat het over gaat.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje