Minnaar deel 7

01-02-2010 05:34 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dat gaat een dolle boel worden!!

Klein tipje van de sluier over mijn minnaar: geil lief, geil leuk, geil aardig, geil grappig en geil lekker
Dames, ik wil echt niet opscheppen hoor, maar ik heb echt wel de leukste, liefste, aardigste, grappigste en lekkerste
Echt niet, echt niet, echt niet, echt niet

Want die heb IK
ach de mijne is goddelijk , geil , leuk ,humor ,lief en....lijk wel of we het over dezelfde minnaar hebben ??
kssst stew,weg jij!
Hoe ziet die van jou er dan uit, Angel?
@stew:wil je soms op onze petie/angelwolkje ?
quote:stewardess schreef op 19 februari 2010 @ 22:10:

Hoe ziet die van jou er dan uit, Angel?om te kwijlen zo lekker,zie post hier onder,het begint met goddelijk
[quote]angel1971 schreef op 19 februari 2010 @ 22:10:

@stew:wil je soms op onze petie/angelwolkje ?[/quote

Haha,heel lief van jullie maar ik ben workwise al teveel in de wolken, ik blijf liever met twee benen aan de grond.
Hee dames ik wil niet zeuren maar ik ben ervan overtuigd dat ik de allerlekkerste, geilste, heerlijkste sv heb of zelfs twee uh ik bedoel momenteel ongeveer anderhalf.

Ik ga even een poosje voor je stralen bkstr, t moet er echt weer van komen hoor, jij en sc.

En Sis, go meis, geen haast maar wel een lekker idee toch?

No way Ninah
Eg wel Mrs L!

Heb ik toch maar mooi weer heul lekker hardgelopen vanaaf .
Loeder!

maar toch....mijns is/zijn lekkerder
Gaan we lullig doen, jij uberloeder?

Je weet niet halfffff .
Hahaha.... love you darling.

Ik probeer podvoordriedubbeltjes al de hele avond om een motto onder in mijn profiel te krijgen maar het wil niet lukken. GRRRR. Zegt steeds dat het verwerkt wordt maar niks hoor...
Whoeahhahhaa mottoloosheid Mrs L?

Och arme en dan heb je ook al niet de allerlekkerste sv, poehee .

.
Sowieso komt er een date. Daar komt hij workwise niet onderuit. En als hij geen contact zoekt heeft hij zelf een probleem. Maakt niet uit welke kant ik genomen word. Liefst alle kanten. we op gaan. Ik ben zeer flexibel.

Heel makkelijk geen contact hij vertoefd nu in het buitenland.
Dus je gaat hem verleiden tijdens een workwise date Sis?

he dames, wat een competitie hier ineens! Ik ding niet mee naar de prijzen denk ik; sc zit wat ingewikkeld in elkaar. Date niet doorgegaan (as usual) maar wel lang aan de telefoon gehangen en goed gepraat. Zonder al teveel details prijs te geven kan ik wel melden dat het erop lijkt dat hij gevoelens voor me heeft, wat hem veel spanning oplevert. Among other things. Begrijpelijk. Niet altijd prettig, maar wel begrijpelijk. Ook gezegd dat ik hot-cold-hot-cold lastig vind, en dat begreep hij ook. Aldus: goed, fijn, lief gesprek, hele fijne smsjes naderhand nog, en we gaan uiteindelijk wel zien of het een sc blijft, een v wordt of uiteindelijk alleen maar c.

Gisteren wat dubbel gevoel bij mezelf, vandaag eigenlijk wel weer relaxt. Trots op mezelf

CL: lekker joh, weer wat gezonde interesse!

Ninah: dat hardlopen van jou, dat moet je me toch eens leren

Stew, MMrsL, Angel, Petie: jullie hebben écht wel dezelfde sv
Hee bkstr, jammer hoor maar dit is ook wel prettig, wat meer duidelijkheid. Wat vind jij ervan dat hij meer gevoelens gaat krijgen? En hoe voel jij dat eigenlijk? Zie je hem als meer, ik bedoel zie je hem als relatiemateriaal?

Dag voor dag, ik weet het.

Dat hardlopen is niet zo ingewikkeld hoor . Gewoon schoenen aan en rennen maar en zorgen dat sv weet waar ik loop en wanneer.

Heb sc weer een aantal keer gezien. Blijft lastig een balans te vinden. Gelukkig zijn we samen nu ook leuk zonder s.
Hee Ninah; je legt de vinger stiekem wel een beetje op de zere plek hoor. Ik probeer ook hierin niet vooruit te denken (inderdaad á la boom-boom), omdat in het verleden ik mezelf ook van de wereld kon fantaseren over sc. Dat doe ik dus niet meer. Het zorgde ook voor vertroebeling van mijn beeld van nr1, hoe naief dat ook mag klinken voor iemand die toch naast de pot piest...

Ik merk dat ik sc erg aantrekkelijk vind als man qua uiterlijk, en dat hij ook enorm veel charisma heeft als hij zijn werk doet, waar hij enorm goed en gedreven in is. Dat draagt wel bij aan het lekkere gevoel. Gisteren zei hij hetzelfde over mij (zonder dat ik hem vertelde hoe het bij mij werkt); dat hij wanneer hij me niet ziet probeert de knop om te zetten en het los te laten, maar dat hij wanneer hij me weer ziet @ work, toch weer 'bevangen raakt'.

Relatiemateriaal? Ik weet het niet. Prive is het lastiger, ken ik m eigenlijk ook niet echt goed, en is hij ook echt anders dan in zijn werk. Ik wil er ook niet aan denken; first things first, en dat is toch echt voelen hoe ik me nú voel, wat ik nu vind en ervaar thuis, en dan zien we wel weer verder..

(klink ik al struisvogelig? zo voelt t soms wel, but it works)

*bedenk me dat ik dit misschien zometeen toch maar weer weghaal: is best herkenbaar, of niet?*
goeiemorgen loeders!

ik hoop niet dat we dezelfde sv's/minnaars hebben,ik deel hem namelijk niet zo graag omdat die daar te heerlijk voor is ,dus laten we er maar van uit gaan dat ze gewoon allemaal even heerlijk zijn !

@bkstr:jammer dat je date niet doorgaat,fijn dat je er relex in staat,je mag idd trots op jezelf zijn .

@ninah en mrs lucky; beetje lief zijn voor elkaar hihi.

@cabrio:je loedergevoelens zijn volop aanwezig,mooi zo!

zorg dat je zo flexibel blijf en go for it girl !

*engeltje zweeft weer weg*
@bkstr:je heb je gevoel mooi verwoord zonder echt herkenbaar te zijn hoor.

dag voor dag, boom voor boom,laat het een beetje over je heen komen en blijf er relex in staan, dan zie je van zelf wat er op je pad komt en ondertussen bewaak je je grenzen.
quote:angel1971 schreef op 20 februari 2010 @ 10:35:

@bkstr:je heb je gevoel mooi verwoord zonder echt herkenbaar te zijn hoor.

dag voor dag, boom voor boom,laat het een beetje over je heen komen en blijf er relex in staan, dan zie je van zelf wat er op je pad komt en ondertussen bewaak je je grenzen.

thnx. ik kijk t nog even af, anders haal ik t later nog wel weg.

Goeie tip: ga het proberen vast te houden, maar klinkt wel makkelijker dan het is soms. But we'll keep on trying!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven