Gezondheid alle pijlers

Gestopt met de pil....

23-02-2010 07:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een glazen bol? Ik niet. Dus kan het helaas niet vertellen...

Doe een test over paar dagen, dan weet je het zeker.
Volgens mij kun je niet zwanger zijn, maar praat je dat jezelf aan. Je hebt een strip doorgeslikt en hebt dus seks gehad in wat dan de stopweek is.
Peas on earth!
Een strip is toch 3 weken (21 dagen)? En zij is in het midden van de 2e week gestopt. Dan lijkt me niet dat dat net zo betrouwbaar is, als de stopweek...
zucht
Je zou bijna denken dat de pil bijdraagt tot het hebben van een normaal denkvermogen. Zodra er gestopt word kan er ineens niet meer normaal en rationeel nagedacht worden. Draait alles om dat ene ei en word iedere dwarse scheet gekoppeld aan een eventuele zwangerschap...en tot overmaat van ramp word het ook nog gevraagd op een forum of wij het weten....Nee! We weten het niet! Het zou kunnen! Maar misschien ook niet!
Zie bijsluiter....

Waarom ben je überhaupt gestopt met de pil? Dan vertelt je verhaal niet... Als je stopt met de pil, moet je een condoom erbij gebruiken, tenzij je graag zwanger wilt worden.
beetje dom om eerst te stoppen met de pil dan sex te hebben en je vervolgens pas af te vragen of de pil dan nog wel veilig is.
Als je de pil zeven dagen aaneengesloten op de goede manier geslikt hebt, is 'ie waarschijnlijk nog veilig. De kans dat je zwanger bent is klein. Maar ik sluit me aan bij mijn voorgangers: beter vraag je je dit vóór je dit soort acties uithaalt af. Waarom ben je ineens gestopt?
En STEL dat je zwanger bent geworden van de onveilige sex van vorige week, dan ben je niet meteen de week erna misselijk daarvan (dacht ik in ieder geval) Dat zou dan pas over een paar weken zijn
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Gefeliciteerd! Je krijgt een kindje.

Bofkont!

Zucht.. Bedenk dat eerder voortaan.
Je kan de bijsluiter toch lezen?
Ik begrijp dat je geen stopweek hebt gehad en verder bent gegaan met de volgende strip? Als je geen pillen vergeten bent is er niks aan de hand, In een stopweek ben je immers ook beschermd.
tja, als ik jou was direct maar even een OP posten op de kinderpijler, "Net (niet) zwanger, wie ook?"

Lekker vanaf het begin beppen met andere a.s.mogelijke wel/niet moeders ;)
quote:Brummetje schreef op 23 februari 2010 @ 08:37:

Een strip is toch 3 weken (21 dagen)? En zij is in het midden van de 2e week gestopt. Dan lijkt me niet dat dat net zo betrouwbaar is, als de stopweek...Maar ze had doorgeslikt, dus is dat niet van toepassing.
Peas on earth!
Ik heb echt de bijsluiter wel gelezen, daar staat het dus niet in. Ik vraag alleen maar of het zou kunnen dat ik zwanger ben omdat het in theorie de eerste week na mijn stopweek zou zijn. Ik zeg niet dat ik zwanger wíl worden, maar ook niet dat ik het niet wil. Ik ben gestopt, omdat ik allerlei slechte verhalen over de pil die ik slikte had gehoord en het me daarom erg tegenstond.
En daarom haal je de OP maar weg? Flauw.
Peas on earth!
Ja dat zal wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven