En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Oooh,dan wil de bijpassende slang er ook bij!!

Heb de tent ook weer beneden staan (na een paar weekjes opgeborgen te hebben)

Dan issie ineens weer leuk en wordt er druk mee gespeeld.

Isa heeft het ding nu versleept naar een warm stukje vloer (laminaat waar op sommige plekken warme buizen lopen..daar liggen ze altijd languit)

Heel grappig,een kat met een tent aan het slepen...nu ligt ze er lekker in te pitten.

Misschien google ik wel verrot maar kan de slang niet vinden op de Ikea-site..

Iemand handig????

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
kattentunnel

1e plaatje links bovenin.

MV was me voor!
Deze vind ik leuk!

Alleen mijn katten zouden er naast gaan liggen...
Aah,Thanks MV

Gevonden,wat een klein plaatje...had er gewoon overheen gekeken.

Net linkje doorgestuurd naar vriend (zit boven achter de computer,hoe gezellig zijn wij )

Met als opmerking dat Isa graag zo'n slang aan haar tentje wil...ben benieuwd.
Deze vind ik ook leuk!

Bloemenmandje heb ik maar daar wordt dus niet naar omgekeken....GRRRRR. Het is wel ontzettend schattig! Van de ikeatunnels heb ik de roze waar gretig gebruik van gemaakt wordt:) Het heeft dan wel geen balletjes binnenin hangen, maar de touwtjes die gebruikt worden om hem dicht te knopen zijn voor die donderstralen van mij een goede surrogaat;)

Loki is wel een schatje! (had de foto's al gezien maar nog niet gereageerd)
Wat wordt er toch lekker getetterd hier, altijd weer gezellig!

@Miek: wat heerlijk dat jullie Loki hebben, en dat hij zich zo thuis voelt dat je hem over de buik mag kriebelen

@Leo: jij woont gewoon met een death squad in huis, brrr. Wel lief dat je die muisjes probeert te helpen, maar het is natuurlijk vechten tegen de bierkat eh kaai

@Zoebie: Volgens mij kunnen katten die een beetje kunnen jagen best ratten vangen. Mag je trots op zijn Poef heeft mij ook wel eens een mooie bruine rat kado gedaan, dood en wel. En die sleept hij echt niet dood mee, dat heeft hij helemaal zelf gedaan. Gelukkig ben ik geen pieperd, en schrik ik niet van een dode rat meer of minder

@Ratteke: dat klinkt heel naar die HV. Ik weet er niet veel van (een keer in mijn leven een aanval van angst met HV gehad), maar probeer je er niet door te laten leiden. Gewoon met de trein blijven gaan en je ding blijven doen (die kan weer naar het jeukwoordentopic). Veel sterkte hiermee

@Olijf: balen dat je niet meteen effect hebt van de melatonine. Maar misschien moet je het wat tijd gunnen?

@MV: tunnel heeft geen haast, doe het wanneer het jou uitkomt. Denk wel dat Poef er leuk mee zou spelen, hij is de laatste tijd weer heel speels.

Poef-update: Na een paar dagen erg gestressed te zijn geweest, is Poef nu weer bijna helemaal zijn oude zelf. Lekker knuffelig en bijna zoveel praats als eerst. Hij lijkt het ook nog niet echt te missen om niet naar buiten te gaan. Dat houd ik nog maar even zo, ben nog in beraad over het chipluik. Maar die ga ik denk ik wel bestellen. Via vrienden in de UK wordt dat zo'n 110 euro.

Maar ik ben heel blij dat Poef weer bij aan het komen is
Goedemorgen dames.......ik zal even tijd maken om te vertellen hoe het hier gaat. Goed eigenlijk. Luna zit nog van achter een hoekje alles in de gaten te houden, en blaast als Loki te dichtbij komt, maar dan rent Loki weg dus is er niets aan de hand, Tijgertje en Balthasar snuffelen en vinden het wel prima zo.

Loki heeft heel de nacht op borsthoogte tegen me aan geslapen, ook eventjes onder de deken, ik werd elk uur wakker, en ik werd rond 8 uur wakker omdat hij zachtjes met mn hand begon te spelen. Nu is ie aan het rondsnuffelen, af en toe hoor ik *hisssss* en dan komt Loki weer aan gerend, maar geen van de katten slaat naar hem ofzo. gisteren had ie al het lef om balthasar zn staart aan te vallen.

Hier wat fotos, beetje donker nog, maar betere komen later. Om half 11 moet ik eerst gaan werken, en daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in. Was al ziekjes, maar als ik me nu ziek zou melden zou dat te toevallig zijn dus ga gewoon een poging wagen......

Slapend op de stoel

Mooi liggen op de stoel

Slapend in mn armen.
I can do anything i want, and so can you....
En echt alles wat ie doet isd zo schattig. Het is echt een pracht beestje, hele mooie blauwe oogjes, schattige witte pootjes en vlekje naast de neus, hij kan zo schattig miauwen....enz enz enz

Wees maar niet bang, ik ga jullie nog genoeg spammen......
Wat heb jij een supernacht achter de rug! Ondanks het weinige slapen. Maar wat lekker dat ie bij je heeft gelegen. Met de andere poesjes komt het zeker goed. Jammer dat je moet werken he? Ik zou ook de hele dag thuis willen zijn om heel verliefd naar de nieuwe aanwinst te kijken en te spelen en te knuffelen en te aaien.

Mooie poes is het!
Dank dank. Het is idd een prachtbeestje, word echt een mooie kater.....

Nu ligt ie te slapen in de stoel.

Ik zou inderdaad makkelijk heel de dag thuis kunnen blijven en staren naar Loki.......paar uurtjes werken maar, tot een uur of 6 dus het valt mee...
Up up up!!!

Jeetje, we zijn helemaal naar beneden gezakt! Nog nooit zo laag gestaan volgens mij!!

Iedereen oké??

Kan natuurlijk nooit komen door de foto's van Miek, die zijn veelste leuk. Wat ziet Loki er heerlijk relaxt uit zeg, en zo vol vertrouwen al in je armen. Heerlijk!

Delphi, gelukkig zeg, dat Poef weer een beetje z'n ouwe zelf wordt. Zolang hij het best vindt binnen, zou ik het lekker zo laten. En genieten van zijn geklets.
Even een snelle zwaai aan alle tetteraars en de de diertjes:

Ik was een beetje druk vandaag (jaja, ook dat komt voor ) maar kom gauw weer uitgebreid tetteren. Krabpaal is bezorgd, dus heb ik straks weer een hoop tettermateriaal!

Kan wel natuurlijk alvast melden dat Loki een heerlijk ventje is (en mooooi) en ik ben blij dat Poefboef weer lekker relaxed wordt/is!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Haha,Splinter.

Ik moest werken tot 18.30uur en het laatste uurtje weinig te doen (maarja er moet toch iemand de telefoon opnemen)

Toen had ik ook al even bijgelezen hier...moest al aardig zoeken..

Loki is een schattie!!

Dames, ik ben weer terug. Al langer maar ik ben thuis eerst op Loki afgedoken, gedoucht, en Loki heeft net een uurtje heerlijk op me geslapen. Errug lief. Ik heb hem toch maar even achter me op de stoel gelegd, want ik moest toch echt even mn neus snuiten (zwaar verkouden) en drinken. Dadelijk pak ik hem weer op.

Vanmiddag is best goed gegaan, er lagen tenminste geen tekenen dat er gevochten was. Luna is al onder de stoel vandaan, maar houd hem nog op afstand......

Wat een leuke complimenten, ik ben ook helemaal verliefd al. Zelfs vriend...
Joepie, het werkt!

Maar het was niet bedoeld om jullie ter verantwoording te roepen hoor, ik zou niet durven.

Leuk dat de klimpaal er is, Olijfje. Ben heel benieuwd naar je getetter straks!

Biebelie, je link kan ik niet openen. Is het iets leuks? (gelukkig ben ik nooit nieuwsgierig.... ).

Miek: sterkte met je verkoudheid! Goede reden om onderuit te zakkn op de bank, mét nieuwe aanwinst natuurlijk.
Ik hadeen leuke smiley met een siamees maar die bleef niet plakken...

Zie je het nu (ander plaatje) wel?

Probeer de siamees ook nog even:

Terwijl Loki achter me in mn rug, benen en armen hangt of miauwt om aandacht, het siamezen trekje begint te komen volgens mij.....:smelt:

Half slapend.....

In het roze mandje voor de kachel

Slaperig
tsssss,denk ik een leuke smiley site gevonden te hebben...ktijg ik overal kruisjes....

Ooh super,hij is kijkt ook al een beetje scheel,zo leuk als siamezen dat doen!
Ja, dat las ik ook, dat dat een siamezentrekje is.

Hij vind trouwens mn dreads helemaal te gek gaaf om in te hangen en aan te trekken. Schattig, ik roep heel de tijd, auw, oeh, ahhh. Echt leuk, zo'n stuiterig beestje erbij, en ik merk zo goed het verschil al met een ekh en een siamees, dat vind ik ook wel heel leuk, Zn bouw is veel slanker als een gewone kitten, hij miauwt meer, en is best aanhankelijk, veel om me heen spelen, me vaak aankijken tijdens het miauwen, alsof hij echt iets verteld....leuk leuk leuk
Oh Bieb, ik krijg ze ook maar steeds niet te zien. Wel op de site heul veel waarschuwingen dat je ze niet mag downloaden, misschien dat het daarom niet zichtbaar is. Zit ook al van alles te proberen, plakken in een Word document, maar niks, nada, noppes.

(hm, niet eens een huil-smiley op de vadrouilles site??)

Loki lijkt wel een vosje, zo'n scherp koppie! Mooi zeg. En ja, een uh, beetje scheel is ze wel..... charming!
Keek jij ook hier?

http://www.elstopsis.nl/SmiliesIndex/Sm ... Dutch.html

Staan zulke leuke op!!

Ik deed gewoon rechtermuisknop,eigenschappen.adres kopieren... tussen [img] [/img]

Net als bij vadrouilles..

Eerst stond dan de smiley er tot ik de pagina ververste,kwam er weer zo'n rot kruis
Ja, daar keek ik ook. Je moet wel heel wat pagina's door-clicken, maar dan heb je echt leuke plaatjes! En veeeeeeeel.

Ik zag bij jouw post alleen de url, geen kruisje. Maar dat is misschien omdat ik Firefox gebruik. Ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven