Gezondheid alle pijlers

vraag over roze afscheiding en pil

25-02-2010 17:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik zit al een paar dagen met een vraag,

ik ben namelijk al 2 jaar aan de pil, ik heb deze maand doorgeslikt.

ik heb afgelopen zondag dus seks met mijn vriend gehad.

en vandaag kreeg ik dus last van roze afscheiding,en lichte buikpijn.

kan dit door het doorslikken komen van de pil, of is het een contactbloeding. heb ook gelezen dat je zwanger kan zijn als je roze afscheiding hebt, maar ik heb de pil altijd nog goed geslikt.

ik hoop dat een van jullie misschien weet wara het mee te maken KAN hebben. of er zelf ervaring mee heeft. en mij wat duidelijkheid kan geven.

bvd
Het is nogal laat voor een contactbloeding: zoals het woord al zegt, dan heb je bloedverlies door het contact. Dat is al 4 dagen geleden.

Meest waarschijnlijke lijkt me een hele lichte doorbraakbloeding door doorslikken van de pil, dat gebeurt vaak.

Zwanger is minder waarschijnlijk als je de pil trouw geslikt hebt.
Ja doorslikken maakt de pil niet minder veilig. En het is op zich niet gek dat je dan ondanks doorslikken wat bloed hebt.
tot zover ik wet heb ik hem goed geslikt, elke dag, niet te laat. tenzij ik verkeerd begin met stopweek natuurlijk.. als ik op dinsdag de laatste pil geslikt heb. begin ik met de nieuwe strip ook op dinsdag..

of is dat fout geheh?
als je je stopweek begint en op dinsdag de laatste pil neemt, moet je op woensdag een week later weer de eerste pil nemen. Je moet 7 dagen stoppen, dus wdvzzmd. Je begint dus een dag te vroeg, maar lijkt me niet ernstig. Die afscheiding weet ik niet, lijkt op een doorbraakbloeding..
quote:zuurkool schreef op 25 februari 2010 @ 18:15:

tot zover ik wet heb ik hem goed geslikt, elke dag, niet te laat. tenzij ik verkeerd begin met stopweek natuurlijk.. als ik op dinsdag de laatste pil geslikt heb. begin ik met de nieuwe strip ook op dinsdag..

of is dat fout geheh?

Maar dat zou betekenen dat je elke maand een 'pil' tekort komt.

Dat zou betekenen dat als je op dinsdag de pil neemt, de laatste pil op de strip op maandag zou zijn. Vervolgens neem je de volgende maandag een nieuwe pil en aan het einde van de strip zou je dan op zondag moeten zitten. Of zie ik dit nu helemaal verkeerd?
Nee je bent toch zo slim als je lijkt, want dat klopt wel, maar het is niet erg. Zuurkool, mogelijk krijg je de doorbraakbloeding doordat je stopweek steeds een dag korter is.
quote:Watchamacallit schreef op 25 februari 2010 @ 18:53:

Nee je bent toch zo slim als je lijkt, want dat klopt wel, maar het is niet erg. Cool :D
ik vind het nu een beetje eng worden, ik heb nog steeds af en toe last van rozige/beige afscheiding. ik mag hopen dat het toch geen zwangerschap of iets dergelijks is, want dan zit ik mooi met de gebakken peren aangezien ik nog maar 19 ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven