Voor alle vrouwen

26-02-2010 06:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
If a man wants you, nothing can keep him away..

If he doesn't want you, nothing can make him stay..

Stop making excuses for a man and his behavior.

Allow your intuition (or spirit) to save you from heartache. Stop trying to change yourself for a relationship that's not meant to be. Slower is better.

Never live your life for a man before you find what makes you truly happy.

If a relationship ends because the man was not treating you as you deserve then hell no, you can't "be friends". A friend wouldn't mistreat a friend.

Don't settle. If you feel like he is stringing you along, then he probably is. Don't stay because you think "it will get better." You'll be mad at yourself a year later for staying when things are not better.

The only person you can control in a relationship is you. Avoid men who've got a bunch of children by a bunch of different women. He didn't marry them when he got them pregnant, why would he treat you any differently?

Always have your own set of friends separate from his. Maintain boundaries in how a guy treats you. If something bothers you, speak up. Never let a man know everything. He will use it against you later. You cannot change a man's

behavior. Change comes from within. Don't EVER make him feel he is more important than you are... even if he has more education or in a better job. Do not make him into a quasi-god. He is a man, nothing more nothing less. Never let a man define who you are.

Never borrow someone else's man. If he cheated with you, he'll cheat on you. A man will only treat you the way you ALLOW him to treat you.

All men are NOT dogs. You should not be the one doing all the bending...compromise is two way street. You need time to heal between relationships...there is nothing cute about baggage... Deal with your issues before pursuing a new relationship. You should never look for someone to COMPLETE you...a relationship consists of two WHOLE individuals... look for someone complimentary, not supplementary.

Dating is fun... even if he doesn't turn out to be Mr. Right. Make him miss you sometimes... when a man always know where you are, and you're always readily available to him - he takes it for granted. Never move into his mother's house. Never co-sign for a man. Don't fully commit to a man who doesn't give you everything that you need. Keep him in your radar but get to know others.

They say it takes a minute to find a special person, an hour to appreciate them, a day to love them...and an entire lifetime to forget them.

Share this with other women and men (just so they know)... You'll make someone smile, another rethink her choices, and another woman prepare.

--------------------------------------------------------------------------------
mooi! je motto past er ook helemaal bij
Mooi maar niet van jezelf

http://www.snopes.com/quotes/oprah.asp
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Luvescalifornia, ik zeg toch ook niet dat dit van mezelf is? Ik kreeg het via email van een vriendin en ik vind de inhoud gewoon mooi en o zo waar!
AMEN
quote:luvescalifornia schreef op 26 februari 2010 @ 07:17:

Mooi maar niet van jezelf

http://www.snopes.com/quotes/oprah.aspMoet dat dan?
Bah, z.g. levenslessen.

Meer een kwestie van een gezondverstand lijkt mij zo.
Ja, dat is het ook. Helaas gebruiken niet alle vrouwen dat gezonde verstand Italy...
Er zijn vrouwen, die zo in elkaar zitten en niet hoeft uit te leggen dat een relatie met een man zoals bovenstaande werkt. En er zijn vrouwen, die eerst heel vaak op hun bek gaan en het dan nog steeds niet leren. Al die 'klootzakken' van vriendinnen van mij, ik snap dat niet. Ik ben geweldig leuke en lieve mannen tegen gekomen in mijn leven, en alhoewel ik niet met allemaal meer samen ben, was ook het uitgaan geen drama. Respectvol, liefdevol, verdrietig en daarna gewoon nog fijn contact. Ik geloof niet dat mannen zulke teksten rond sturen, waarom nou wel weer bij vrouwen?

Die laatste zin zweeft wat los van de tekst, ik snap het verband met de rest van de tekst niet: They say it takes a minute to find a special person, an hour to appreciate them, a day to love them...and an entire lifetime to forget them.
Wow mooi.. net een relatiebreuk achter de rug, dus goed om weer even te lezen hoe het moet zijn.. :-)
quote:Nammma schreef op 26 februari 2010 @ 06:07:

Never let a man know everything. He will use it against you later. Wat een negatieve insteek zeg!
Kuil graven, Oprah & Dr. Phil erin, kuil dicht en nooit meer over praten. Psychologie van de kouwe grond zeg, blègghh...
Clowns to the left of me..
Iedereen kan er uit halen wat hij/zij wil Justjuice. Weggooien kan altijd nog...Fijn toch dat jij alles al weet en nooit zo'n fout(je) zult maken?
Mooi hoor!
Ik vind het ook mooi! En idd iedereen kan zijn ding eruit halen...of niet. Je hoeft er niks mee.Vind dat er wel veel ware dingen instaan,thanx Nammma!
Mijn punt is meer dat al die über altruïstische televisiefilosofen de wereld hanteerbaar denken te kunnen maken met een hele serie tegeltjeswijsheden. Al dat hersenloze amerikaanse geneuzel vervuilt hierdoor de media waardoor mensen hier dit soort wijsheden ook geleidelijk gaan geloven.

Ik maak alle fouten op relatiegebied die je maar kunt maken overigens. Allemaal maar 1x hoop ik alleen.
Clowns to the left of me..
Sorry, goed bedoeld, maar wat een cliche...

Alsof alle relaties op dezelfde manier kunnen worden gehanteerd. Alsof het hele leven in een dergelijk verhaaltje past.

Wat nu nog mist is een test met meerkeuzevragen die je aan de hand van het aantal behaalde punten vertelt wat JIJ beter zou moeten doen in je leven. Ik vind het een verhaaltje voor in de Tina.
Als je "man" vervangt door "woman", is TO het dan ook nog eens met deze Amerikaanse open deur tekst?
quote:quattro35 schreef op 26 februari 2010 @ 11:18:

Als je "man" vervangt door "woman", is TO het dan ook nog eens met deze Amerikaanse open deur tekst?

Waarom zou het andersom niet gelden?

Man en woman vervangen door 'person' zou misschien beter zijn. En ja het is een open deur, maar kunnen open deuren niet de werkelijkheid benaderen?

Elkaar met respect en gelijkheid behandelen, en niet je eigen individu verliezen in een relatie. Dat geldt voor mannen en vrouwen.
sorry maar dat kant en klare gelul alsof iedereen hetzelfde in elkaar zit voor iedere vrouw gelden andere principes of waarden
quote:JustJuice schreef op 26 februari 2010 @ 10:09:

Kuil graven, Oprah & Dr. Phil erin, kuil dicht en nooit meer over praten. Psychologie van de kouwe grond zeg, blègghh...

Mag ik je helpen de grond goed aan te trappen, please?

(ja ik weet dat het iets over mij zegt dat Oprah/Phill me irriteren.

Als je zo'n handleiding nodig hebt om je eigen leven te leiden is dat volgens mij juist niet je eigen leven)
Let's play Twister, let's play Risk yeah
quote:Capibara schreef op 26 februari 2010 @ 10:07:

Wat een negatieve insteek zeg!Mijn idee. Het klinkt zo bitter, dit.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Wat een gelul.
Een instant "handleiding" voor vrouwen met weinig zelfrespect. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven