A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Zeker leuk dat je er weer bent Purple, en je mag best iets zeggen hoor, heb je gemist hier

Gaat de meeting nog door dan?

Beterschap Carlien, je bent niet de enige, maar wat heb je daar aan

Sterkte Jasmine wat erg dat je zo gevallen bent

Leuk die meet tussen Cay en Freak, maar ik wil ook hoor.

Dee heeft veel lol, dat jullie dat ook maar ff weten
.
Wilde nog wat smileys toevoegen

Dreamer gefeliciteerd met je nieuwe baan

En Freak balen van die makelaar, hoop dat je snel wel een eigen plek hebt, zo belangrijk
.
Heee Purple leuk je weer te zien!

Thanx voor de beterschapswensen.

Carlien jij ook heel veel beterschap, rot dat je zo snottert, kost altijd zo veel energie.

*zwaait naar allemaal* Weltrusten voor straks.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Lekker slapen voor jou Jasmine
.
Ja voor jou ook lekker slapen Twin!
Thx lieve Jas
.
quote:jasmine schreef op 27 februari 2010 @ 00:57:

.
quote:tweeling schreef op 27 februari 2010 @ 00:11:

Zeker leuk dat je er weer bent Purple, en je mag best iets zeggen hoor, heb je gemist hier

Gaat de meeting nog door dan?

Wat mij betreft wel! LD kan waarschijnlijk niet meedoen aan de wedstrijd, maar ik heb inmiddels wat voor Thee gekocht, wat zij niet per post wil (laten) verzenden, dus móet ik wel naar haar toe (of zij naar mij.. maar aangezien jullie meer bij haar in de buurt wonen en ik toch al zou gaan... )
Later is nu
Dreamer, Tweeling, Freak, misschien Carlien/Cay; ik heb vandaag al div malen met Dreamer gemaild. Hier meeten lijkt onmogelijk omdat die dag bijna alle in- en uitvalswegen zijn afgesloten (stom georganiseerd evenement).

Dreamer opperde al elders meeten. Is prima, maar zonder mij. Want als jullie niet hier kunnen komen, kan ik Theestad/dorp ook niet uit met auto of OV.

Dus, spreek gerust verder via mail of hier af. Ik ben er een volgende keer wel weer bij.

Tweeling en Freak, ik ben zelfs niet vanaf NS bereikbaar en Carlien, ook niet vanaf jouw kant.

Verder a.s week waarschijnlijk weinig op het forum.

Dreamer, oooooit zal onze meet er toch wel x komen we proberen het al jaren.
En oh ja, meeten mag sowieso altijd hier bij mij thuis. Grinn was al aan het puzzelen wat Dreamer als vegi lekker vond, maar a.s. zondag (b)lijkt dus niet echt optie.Had al wel wat lekker bruschetta's en aanverwante artikelen in gedachten met zalm, tonijn en (luxe) witvisfilet met citroenboter (naam ff kwijt). Maar wat in het vat zit verzuurt niet.
Oh das mooi balen dan Thee.....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En als ... als ik dat andere app van de week krijg ben ik natuurlijk harstikke druk met klussen enzo
shit, kom er net achter dat ik 84 euro 'in het water heb gegooid'......

Twee schouwburgvoorstellingen vergeten in februari.... Oh wat had ik nu véél met dat geld kunnen doen..... Muts dat ik bén!
Ik zit me nu af te vragen of we de hele meeting dan niet beter kunnen verschuiven? Ik zit nl wel met de aanschaf van afgelopen week voor jou, Thee. En wegens LD's blessure heb iktoch geen noodzaak bij jou in de buurt te zijn.

Alleen.. dan wordt het ergens in april.. (en dan wil ik graag datum wel vastleggen, want ik zál je toch een keertje zien, Thee. Goed voornemen voor dit jaar: voor 2020 moet haalbaar zijn )
Later is nu
Balen van die voorstellingen!
Later is nu
4/5 april is Pasen, lijkt me niet handig.

18, 18 en 25 april, kan ik sowieso en hier kan ook (leuk zelfs).

Is er nog een datum waarop je voor LD 'in de regio' bent en dus jouw voorkeur heeft?

En vastleggen is goed idee.

En bedoelde gister, gerookte heilbotfilet, schoot me vannacht te binnen

Zal ik het geld voor je aankoop vast naar je overmaken? Dan moet je me even je gegevens mailen.
Maakt mij trouwens niet uit of het op een zaterdag of zondag is, al staan er hierboven de zondagen.
Oh Thee.. welke dan?????? eentje waar ik mee mee zou gaan?????

En april... leuk.....de 25e ben ik kindloos
Oh en ik ben intelligentie/persoonlijkheids testen aan het maken en een mini assesment en IQ test en zo .. IQ scoorde ik 120... niet verkeerd
*Maakt buiging voor freak* slimme meid!

Ik weet zo even niet wanneer ik voor LD weer waarheen moet, maar in elk geval niet meer in jullie regio.. volgens mij. Maar wel in andere regio's, dus moet er nog een agenda bijleggen. Heb nl. ook nog andere meetings op programma, en verjaardagen. Pasen lijkt me daarom wél weer een goed moment.. lang weekend enzo.

Geld overmaken hoeft niet hoor Thee. Gaat over 5 euro nogwat (voor 2 stuks), dat kan dan ook wel.
Later is nu
Nee Freak, 1 met vriendin E en 1 waar ik nog niemand voor had.

Dreamer/Freak, als we datum eens af laten hangen van Freak evt. kindloos en Dreamer's volle agenda?

Dreamer, dacht met Pasen veel mensen wellicht familie-afspraken, uitjes etc. in de planning (zouden) hebben.

Mooie score Freak!!

Ga even op-en-neer-liften, als in papierbak, dingen naar de berging, vuilnis, glasbak etc.
Is goed hoor Thee en Dreamer.. ik lees je volle agenda wel

Tweede Paasdag zou bij mij ook kunnen

En wowie 3 uit 4 boven HBO gemiddelde... alleen het reken/cijfer gedoe had ik onder het HBO gemiddelde... YES... gaat goed komen woensdag

Nu zo lekker Mini ophalen en heel veel knufflen.. mis haar best als ze er een weekend niet is....
Hallo!

Ik snap het zelf ook niet Dreamer, had toch echt iets geschreven.

Wat leuk te horen dat ik gemist werd, Tweeling en Jasmine.

Het eek me wel leuk om weer eens langs te komen hier, ga ik denk ik maar ens vaker doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven