Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
T gaat niet erg lekker maar ik sta nog...kan me niet ziek melden nu collega nog ziek is en we een grote groep te gast hebben

Balen hoor...
Hoe is het gegaan vandaag, Luni?

Gelukkig zit het weekend erachter aan. Hoe ben je naar je werk gegaan?

Heb je nog contact gehad met haar?

Zag je het aankomen of was je blik op iets anders?

Hoop dat je weer gauw tot rust komt.

Juultje, die koorts is idd iets om voor in de tel. te klimmen. Vandaag dus geen koorts meer, mooi. Na koorts 2 dagen binnen blijven (en niet badderen of douchen) vind ik zelf altijd erg goed. Het lijfje is zo ontregeld van temp. Niet iedereen is dat met me eens hoor!

Zou mooi zijn als ze maandag weer zichzelf is.

Eef, wat jammer van je strips! Hoe is dat gekomen? Had je het zelf niet willen bewaren?

Lief van je van de mosselen!! Heeft ze gesmuld?

Ik ben ook zo met mijn oma hoor. Ze wordt in aug. honderd!!!

Morgenavond laat CV weer thuis. Morgen ga ik nog een dagje weg, mijn moeder past dan op.
Nu weer beter,ik ben lekker thuis in mn eigen huis,J staat in de keuken iets heerlijks te bereiden en een glaasje wijn binnen handbereik Een groepje engelse collega's ging per taxi richting schiphol dus ik ben met hen meegegaan,daar de snelbus naar hier gepakt. Mn andere collega's namen spontaan over,lief hoor!

Met de bus gaat prima,ik was vanmorgen al om 10 over half 8 op mn werk dus ik kan er wel eentje later nemen.

Ik kan er mee leven in elk geval en eigenlijk veel relaxter dan de auto,2x een kwartiertje fietsen is ook best lekker.En gezond!

Ik kijk er even anders tegen aan nu,alles wat meer laten bezinken.

De auto staat nu hier bij een garage en als de papieren binnen zijn bij de verzekering hoop ik dat het snel afgerond kan worden.

Er is onofficieel politie bij geweest,er is geen strafbaar feit gepleegd en ze hebben het verkeer geregeld.Ik had eerst gebeld en toen wilden ze niet komen,was niet nodig, en later fietste er een agent in vrije tijd voorbij...die vond het zeker wel nodig dat er iemand bij kwam,gezien de verkeerschaos.

Juultje hoe is het nu met JD? Ben je bij de huisarts geweest eigenlijk? Zielig hoor!!

Hoe vond Oma de mosselen Eef??

Ik lust ze alleen gebakken met saus
quote:compu schreef op 26 februari 2010 @ 18:31:

Hoe is het gegaan vandaag, Luni? Het ging nét Compu,maar weer gered!

Gelukkig zit het weekend erachter aan. Hoe ben je naar je werk gegaan? Met de bus,klein stukje fietsen naar de halte,is geen straf met een nieuwe fiets

Heb je nog contact gehad met haar? Ja,telefonisch.

Zag je het aankomen of was je blik op iets anders? Nee, we raakten elkaar aan de zijkant,mn blik was voor,op de weg

Hoop dat je weer gauw tot rust komt.Ik ook,t is nu zo raar allemaal

Juultje, die koorts is idd iets om voor in de tel. te klimmen. Vandaag dus geen koorts meer, mooi. Na koorts 2 dagen binnen blijven (en niet badderen of douchen) vind ik zelf altijd erg goed. Het lijfje is zo ontregeld van temp. Niet iedereen is dat met me eens hoor!

Zou mooi zijn als ze maandag weer zichzelf is.

Eef, wat jammer van je strips! Hoe is dat gekomen? Had je het zelf niet willen bewaren?

Lief van je van de mosselen!! Heeft ze gesmuld?

Ik ben ook zo met mijn oma hoor. Ze wordt in aug. honderd!!!

Morgenavond laat CV weer thuis. Morgen ga ik nog een dagje weg, mijn moeder past dan op.
He gadver Luni, dat is schrikken. Betaald de verzekerig de schade? ja, neem ik aan.

Ik vind het trouwens bizar dat je je niet ziek zou kunnen melden omdat collega ziek is.

Ziek is ziek, ongeacht de omstandigheden (ik ben daar zelf ook altijd heel slecht in hoor, maar als ik het bij een ander lees, zie ik ineens hoe krom het is, de werkgever moet dat maar gewoon oplossen)

Juultje, duurt idd wel lang met JD. Heb je de dokter nog gebeld?

Fijn dat CV er weer bijna is en heerlijk om er morgen even uit te gaan. Waar ga je heen?
Goeiemorgen!

Vannacht wel beter geslapen dan gisteren maar t blijft nog een beetje aantobben

Mokkie,ik hoop dat ze betalen idd...misschien is ie wel total-loss maar dat is afwachten

Ik kán me natuurlijk wel ziek melden maar idd,je doet het gewoon niet uit plichtsbesef. Mn baas is erg traag met actie ondernemen,ik heb nu zelf aangegeven,met ons hoofd IT, dat er dingen blijven liggen en de taken verdeeld moeten worden...eindelijk komt er wat schot in.

Ik moet zo naar de garage,gatver..geen zin om mn auto te zien.

Vanmiddag wel wat leuks,een hightea van een vriendin die 40 wordt. Het is een beetje verjaardagtijd...

Wat ga je doen Compu?? Leuk dat je even een uitje hebt
Niemand hier geweest..

Het was een hele leuke middag,het autorijden ging ook goed en het was erg gezellig
Goeiemorgen!
Goeiemorgen!
Goeiemiddag
Mokkie

Ik was naar de sauna,het was lekker en er waren geen enge mannen
Gelukkig Luni.

Ik heb gister via marktplaats een fiets gkocht. Me helemaal verheugend om daar vandaag een eind op te gaan fietsen. Heeft het echt de HELE dag geregend En het waait hier trouwens ook heel hard. Lijkt wel herfst.
Hier ook,en ik was zo ijdel om mn lange jas over legging en lange trui aan te trekken ipv een spijkerbroek en regenjack...

Wel lekker zeg Mokkie,een nieuwe fiets!! Wat voor één is het?

Ik waardeer m nu extra
Leuk, Mokkie, een nieuwe fiets! Wat is het er voor een?

Luni, hoe gaat het nu met je? Kan je auto nog gemaakt worden?

JD is vandaag voor het eerst naar school, een ochtendje wennen. Ze vond het heel spannend, gelukkig zit ze in de klas bij haar buurmeisje en mocht ze naast haar gaan zitten. Buurmeisje heel trots en JD helemaal blij dat ze iemand kende. Kwart voor 12 haal ik haar weer op.
Hallo!

Ik was naar Haarlem. Dat was erg leuk na een week thuiszitten!

CV heeft het goed gehad. En CG was heel erg blij. Ook met de 'ala' (chocola).

Luni, hoe ging het met je auto? Hoe ziet ie eruit?

Is het weer een beetje op de achtergrond geraakt?

Hoop van wel!!

Sauna ook geen trauma van? Vast niet. Nog erover gesproken?

Leuk Juultje!! Hoe ging het?

CG gaat niet lekker. Gesprek gehad en ze zoeken naar oplossing, gaan overleggen met elkaar. Nu had ze vandaag juist een betere dag helaas! En dat was ook gesignaleerd grrr.

Nu hopen dat ze het dan niet laten 'slabakken'.

Heb een meisjesgevoel! We zullen zien of het waar is over een paar weken. Dan kan jij je kleding weggeven, Juultje (helaas!)

Op namengebied een doorbraak!!

CV had er goed over nagedacht op vakantie.
Mokkie, goed van de fiets!! Jammer dat het niet lukte dit weekend.

Goed voor lijf en geest!
Hey,

Ik kan zo lang met een collega mee terugrijden,lekker hoor! Hij begint alleen een uur na mij dus heen met de bus,niet erg.Ik heb wat boeken en tijdschriften gehaald en vind het wel luxe om gereden te worden

Desondanks is het nog niet erg naar de achtergrond Compu, heb de hele dag een rotgevoel en slaap beroerd.Het inslapen lukt goed maar halverwege de nacht word ik wakker en dan begint het gezeur.Erg raar voor iemand die gewend is goed te slapen

Sauna ging beter!

Het gaat over het algemeen gewoon beroerd,doe mn best om niet neerslachtig te worden en te genieten van mn andere rijkdommen maar liefst zou ik in een hoek gaan zitten janken. Ben ook nog steeds snotverkouden met verstopte/pijnlijke voorhoofdholte..algehele malaise Het werkt gewoon niet mee...

Ik heb de auto niet gezien,was nog niet versleept...morgen ga ik erover bellen,zien waar ie staat en wat er gaat gebeuren. Het was zo ontzettend druk vandaag..ik heb alleen het schadeformulier opgestuurd ( nu pas ja ) en verder niets kunnen doen...

Pfffffffff
Wat gaat er niet goed, Compu? Vindt ze het niet leuk of lukt het allemaal nog niet zo goed?

Goed zeg, dat CV had nagedacht over een naam! Zijn jullie er nu voor beiden uit? Een vriendin die nu 37 weken is heeft nog geen meisjesnaam, ze hoopt dus maar dat ze een jongen krijgen (ze (hij) willen het niet weten).

Wat balen, Luni, dat je je zo rot voelt en slecht slaapt

Fijn dat je in ieder geval een lift krijgt van een collega.

Het ging heel goed met JD op school. Ik was wat vroeg en toen waren ze nog op het schoolplein, ik heb op een afstandje staan kijken hoe ze meedeed, erg leuk! De juf zei dat het heel goed ging, alsof ze al jaren naar school ging, ze deed overal enthousiast aan mee en had zelf in de kring wat vertelt (maar JD weet niet meer te vertellen wat ze had verteld...)

JZ probeert om te rollen, zo schattig! Het is 'm dit weekend één keer gelukt, van buik naar rug, maar nu lukt het 'm niet meer. Hij wil wel heel graag
Mogge! Ben moe en chagrijnig
Ik ook. Kort geslapen.

Hee Luni, wat vervelend dat het niet gaat. Op tijd ingrijpen/aan de bel trekken he? Niet te lang mee doorlopen enzo..

De auto is blijkbaar de druppel en het regent nu harder...etc.

Sterkte hoor!

CG vindt het niet leuk. Is verdrietig omdat ik wegga. En zo tref ik haar ook weer aan. Naar mijn idee te grote kids (6-8 jr) en te grote groep.

Leuk van JD op school en JZ aan de rol!! Stoere kids hoor.
Jaja,ik herken alles maar ren toch door...hoop dat ik kan blijven watertrappelen

De garage belde net,de auto staat nu daar en ze wllen zsm een expert..begrijp ik ook maar kan niet vliegen...

Balen van CG Compu,moeilijk ook om nu iets passends te vinden denk ik??

Juultje

P.s. wel de nacht doorgeslapen trouwens maar er gebeurt zoveel dat ik nu alweer moe ben
Hoeveel kindjes zitten er in de groep, Compu? Zijn alle andere kindjes 6-8 jaar? Dat is wel een groot verschil vergeleken met CG. Blijft ze huilen als je weg bent, of gaat het dan snel over?

Inderdaad opletten, Luni. Ik snap dat je je bv niet ziek wil melden of vrij wilt nemen, maar probeer wel goed te bedenken of het wel of niet nodig is om even bij te komen. Heb je al met je baas gesproken?
12 Kids met gedragsproblemen Juultje. Erg druk. Alle kinderen zijn boven de 6, verstandelijk CG's niveau. Maar groot van lengte.

Huilen is zachtjes, een half uurtje. Daarna heel zielig en sip, dat duurt dan nog een uur. Niet spelen en eten. Beetje hetzelfde steeds. We zien geen vooruitgang, alleen maar achteruitgang.

Er zijn oplossingen, tussenoplossingen en grote oplossingen. Maar de experts gaan zich er nu over buigen.

Luni, er is heel wat op je afgekomen de laatste tijd he. Als je het zo bedenkt..
Dat is zielig Compu,haal je haar weg??

Ja er is veel gebeurd de laatste tijd...misschien iets teveel.

Op mn werk begin ik nu prioriteiten te stellen,niet te streberig te zijn,de meest dringende zaken eerst en morgen weer een dag.

Ik heb een overzicht van mn uren gemaakt en kom deze week aan 45,dat is veel te veel.Vrijdag ga ik wel eerder weg...

Mn baas laat het afweten,de rest van de week is ie in het buitenland.

J merkt het ook wel en helpt enorm.
Nee, ik laat de experts eerst nadenken en met oplossingen komen. Even afwachten dus.

Fijn dat J. het aanvoelt etc.

Vrijdag eerder weggaan geeft je vast al lucht voor deze week..

Sterkte wederom! En bovenal; slaap lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven