Dirty Martini? Dirty bastard!

27-02-2010 18:54 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week bij het uitgaan heb ik een leuke jongen ontmoet. We hebben die avond telefoonnummers uitgewisseld en een week lang iedere dag de hele dag met elkaar gesms't. De sms'jes werden steeds interessanter en we liepen elkaar lekker uit te dagen.

Dinsdag spraken we af om elkaar donderdag weer in de kroeg te zien. Dus ik was donderdag op tijd op de afgesproken plek, maar hij is nooit op komen dagen terwijl we een half uur voor onze "date" nog hebben gesms't.

Die avond heb ik hem nog een berichtje gestuurd, maar daar heb ik niks meer op gehoord en daarna heb ook ik niks meer van me laten horen.

Nou kwam ik er net via Hyves achter dat ie een vriendin heeft

Prima natuurlijk, maar ik stond donderdagavond wel lekker voor gek.

Op zaterdagavond staat ie ergens achter de bar, en nu ben ik van plan er vanavond dus maar eens even langs te gaan met een rake opmerking of iets in die richting.

Hebben jullie een goed idee hoe ik hem op z'n nummer kan zetten?
Hou de eer aan jezelf en ga niet..
Jeetje, je laat je dan wel erg kennen hoor! Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken en houd de eer aan jezelf!
Ik zou ook pislink zijn, maar Biebele's tip is denk ik het slimst.
Zo eensch met Biebelie!

Het was even leuk en grappig op smsgebied, nu niet meer. Het nieuwtjes is er af. Hij heeft een vriendin (had hij gezegd dat hij single was, of ging je er van uit?) en jij maakt jezelf gek door er vanavond heen te gaan en een 'rake opmerking' te maken.

Laat het toch gaan joh.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Neuh, ik zou me daar te goed voor voelen. Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken zeg.

En als je hem dan tóch een keer op zijn nummer wilt zetten, dan zou ik zorgen dat ik met een andere leuke man, die wél in me geïnteresseerd is, aan zijn bar ga zitten.
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 18:54:

Nou kwam ik er net via Hyves achter dat ie een vriendin heeft

Prima natuurlijk, maar ik stond donderdagavond wel lekker voor gek.Prima natuurlijk? Goh.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
I SATC.
Door niks te doen komt ie er toch veel te makkelijk mee weg?

Hij is het allang vergeten en ik ben weer eens voor lul gezet door zo'n vent...

Zie het als Samantha is Sex and the City :-D
Iedere dag de hele dag gesmst?? Heb je daar tijd voor??
quote:_Fiefje_ schreef op 27 februari 2010 @ 19:04:

I SATC.Jij snapt het! :D
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 19:05:

Uit wat ik me kan herinneren van Samantha trek ik de conclusie dat zij niet achter zo'n vent was blijven aanhobbelen om "hem op zijn nummer te zetten". Als je al vindt dat je eerder deze week voor paal stond, hoe denk je dat dat vanavond gaat zijn? Je lijkt al snel een halve stalker in de ogen van omstanders.

Hou de eer aan jezelf en ga vanavond elders wat leuks doen. Of hij met dit gedrag zal wegkomen is aan hemzelf en zijn vriendin. Voor hetzelfde geld hebben zij een open relatie en vond hij jou, met instemming van zijn vriendin, wel grappig voor een ONS.

-DHoezo? Trap je er vaker in dan? En waar komt hij makkelijk mee weg? Stel je voor je gaat naar die bar en hij doet alsof hij jou niet kent? Wat zou je willen zeggen dan? Dan sta je weer voor lul...

Zo voelt het dan wel voor jou, begrijpelijk, maar welke meerwaarde gaat het je brengen als je naar dat café gaat? Je gaat je even opgelucht voelen dat je hem jouw gedacht gezegd hebt, maar daarna verandert er echt niets hoor.

Wat het wel kan opbrengen als je gaat = je maakt je belachelijk, hij negeert je totaal, hij lacht je uit, hij geniet ervan dat jij er nog zoooo mee zit...

Hou de eer lekker aan jezelf! Laat hem maar denken dat jij het ook al vergeten bent!
Wat vervelend voor je! Toch ben ik het met de voorgangers eens, die aandacht gaat je waarschijnlijk niet helpen. Dus als ik ging, zou ik heel veel lol hebben en hem volledig negeren. Maar dan echt volledig.
Of je stuurt al zijn sms'jes door aan zijn vriendin, daar zal hij wel van onder de indruk zijn.

En plein public in de kroeg waar hij werkt verhaal gaan halen, staat alleen maar zielig voor jezelf.
Nou als je m toch op zijn plaats zou zetten zou ik er langs gaan en zeggen: sorry sorry maar ik werd opgehouden door een vriendin die me meetrok naar een ander cafe. Tja het was zo gezellig dat ik helemaal vergeten was om je even te bellen dat ik niet meer ging komen, doei

En dan gelijk omdraaien en weggaan, hopelijk staan er heel wat vrienden van hem naast dan staat ie mooi voor l*l.
Ik zou er naar toe gaan, een martini bestellen en die hem dan vol in zijn snufferd gooien. Dat zal 'm leren!
Verandert dat verder iets aan de zaak? Nee dus....
quote:Hanaa schreef op 27 februari 2010 @ 19:31:

Nou als je m toch op zijn plaats zou zetten zou ik er langs gaan en zeggen: sorry sorry maar ik werd opgehouden door een vriendin die me meetrok naar een ander cafe. Tja het was zo gezellig dat ik helemaal vergeten was om je even te bellen dat ik niet meer ging komen, doei

En dan gelijk omdraaien en weggaan, hopelijk staan er heel wat vrienden van hem naast dan staat ie mooi voor l*l.Ze heeft hem die avond nog gesmst, dus dit gaat niet geloofwaardig overkomen. Wat had je eigenlijk nog gesmst TO?
Ik zou er gewoon zelf een leuke avond van maken, dan heb niet eens meer zin om je nog met die jongen bezig te houden.
Ik geloof dat m'n idee niet helemaal begrepen wordt:

Sex and the City's Samantha kwam erachter dat haar vriend vreemd ging. Toch sprak ze met hem af in een bar. Toen ze aankwam had hij al een Dirty Martini voor haar besteld. Het enige wat zij zei was "Dirty Martini? Dirty bastard".

Nou zoiets dus! Ik vond het wel een stoere actie...
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 19:44:

Sex and the City's Samantha kwam erachter dat haar vriend vreemd ging. Toch sprak ze met hem af in een bar. Toen ze aankwam had hij al een Dirty Martini voor haar besteld. Het enige wat zij zei was "Dirty Martini? Dirty bastard".

Nou zoiets dus! Ik vond het wel een stoere actie...

Je zegt het: "haar vriend".

Ben jij de vriendin van deze knul?
zit hij dan op jou wachten met een drankje denk je???
quote:AatAat schreef op 27 februari 2010 @ 19:44:

Nou zoiets dus! Ik vond het wel een stoere actie...Nou dan ga je naar die kroeg en dan bestel je een dirty Martini...Ben alleen bang dat je hint ook door hem niet begrepen wordt. In de film zijn dingen altijd mooier en dat geldt ook voor 'wraak'acties.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven