Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 3 februari 2010 om 23:23
quote:kusunum schreef op 03 februari 2010 @ 20:39:
Zowel Charlotteguapa als Lisa4Love hebben een topic geplaatst om dezelfde webshop te promoten. Volgens mij is dit reclame.en bovendien dezelfde persoon. Is weg, merci!
Zowel Charlotteguapa als Lisa4Love hebben een topic geplaatst om dezelfde webshop te promoten. Volgens mij is dit reclame.en bovendien dezelfde persoon. Is weg, merci!
woensdag 3 februari 2010 om 23:26
quote:sarah2ndlife schreef op 03 februari 2010 @ 09:26:
Daaromniet in "Botox en Restylane en nog is fronsrimpel..."
bericht 21.19 doktersnaamHet was niet Daaromniet, maar Dyn die een naam plaatste. Ik zag dat er nog meer namen in dat oude topic stonden, heb het hele topic dus maar weggekieperd.
Daaromniet in "Botox en Restylane en nog is fronsrimpel..."
bericht 21.19 doktersnaamHet was niet Daaromniet, maar Dyn die een naam plaatste. Ik zag dat er nog meer namen in dat oude topic stonden, heb het hele topic dus maar weggekieperd.
woensdag 3 februari 2010 om 23:27
PodE, het topic is verplaatst!
donderdag 4 februari 2010 om 02:09
vrijdag 5 februari 2010 om 23:42
Online bijoux-sieraden-accessiores kopen is verwijderd.
zaterdag 6 februari 2010 om 22:05
Het topic Dept rokje is verwijderd, oproepjes zijn niet toegestaan.
donderdag 18 februari 2010 om 23:11
Schravelvot, ze heeft het zelf al aangepast, deze maal het voordeel van de twijfel.
Thee, merci, maatregelen zijn genomen.
Thee, merci, maatregelen zijn genomen.
zaterdag 20 februari 2010 om 22:45
Merci Wuiles, heb actie ondernomen!
dinsdag 23 februari 2010 om 22:45
Closed. Stelletje kletskousen .
woensdag 24 februari 2010 om 23:23
Ik hoef me inderdaad niet te vervelen hier .
Beautyblogger gezocht is trouwens verwijderd.
Beautyblogger gezocht is trouwens verwijderd.