Ongesteld: linker & rechter eierstok voelen
maandag 1 maart 2010 om 21:10
Ik heb eventjes een vraagje. Ik had er eens met een vriendin over en merkte het onlangs weer. Als ik ongesteld word/ben (zonder dat ik de pil slik) dan merk ik precies om welk van de eierstokken het gaat. Dus ene maand heb ik last van de linkerkant, andere maand van de rechterkant. Als ik de pil slik, voel ik dit niet zozeer meer. Zij kende het niet, maar vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die dat hebben of dat het niet 'normaal' is en ik langs de huisarts moet.

maandag 1 maart 2010 om 22:26

maandag 1 maart 2010 om 23:16
Ik heb het ook, en ik maak me er helemaal geen zorgen over. Bij mij is het aan beide kanten, het zou zomaar kunnen zijn dat er een klein stukje darm verkleefd is, dat schijnt vaker voor te komen. Met je menstruatie kan je buik / je darmen een beetje opzwellen en dan kan het een beetje gaan trekken.
Heb ik me laten vertellen
Heb ik me laten vertellen
vrijdag 5 maart 2010 om 00:17
Eerst voelde ik nooit iets met de pil. Daarna tijd niks geslikt, nog steeds niks. toen aan de nuva geweest, en sinds ik daar weer mee gestopt ben (veel klachten helaas) voel ik nu ook volgens mij mijn eierstokken. Vooral rechts. En vooral vanaf na de eisprong ongeveer tot aan de menstruatie. Beetje zeurderig, beetje trekkerig... Eerst had ik het voortdurend, deed zelfs beetje pijn. ben er al een keer voor naar de HA geweest, echo gehad maar daar konden ze niks raars vinden in baarmoeder of eierstokken...
Dus nu er maar van uit gaan dat het de normale gang van zaken is, die ik eerst niet voelde door al die anticonceptie...
Dus nu er maar van uit gaan dat het de normale gang van zaken is, die ik eerst niet voelde door al die anticonceptie...