3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
vrijdag 5 maart 2010 om 00:20
vrijdag 5 maart 2010 om 00:21
quote:mocy schreef op 05 maart 2010 @ 00:19:
Ja dacht al DH Etosha. Ik ook. Dus als ik iemand hoor die een fotograaf nodig heeft, ga ik jou aanbevelen.
Hee cool, dank!
Maar goed, ik zit hier geloof ik veel te serieus te wezen voor dit tijdstip van de avond. Net mijn lief voor vier weken naar Schiphol gebracht (nou ja, hij gaat wel verder dan Schiphol hoor, hij hoeft daar niet vier weken in de terminal te slapen). Dus ik ben in een neem-alles-veel-te-serieus-bui.
Ja dacht al DH Etosha. Ik ook. Dus als ik iemand hoor die een fotograaf nodig heeft, ga ik jou aanbevelen.
Hee cool, dank!
Maar goed, ik zit hier geloof ik veel te serieus te wezen voor dit tijdstip van de avond. Net mijn lief voor vier weken naar Schiphol gebracht (nou ja, hij gaat wel verder dan Schiphol hoor, hij hoeft daar niet vier weken in de terminal te slapen). Dus ik ben in een neem-alles-veel-te-serieus-bui.
vrijdag 5 maart 2010 om 00:23
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:21:
Plaspoelpolder zegt mij wel iets ja, Etosha. "Jullie" hebben zelfs een eigen afrit, toch?
Ken alleen niemand die een fotograaf nodig heeft.
Als je op die afrit rijdt, zit je al op de straat van mijn studio. Heul handig voor mensen die van de snelweg komen.
Anyway, ik ging ophouden met serieus zijn hier. En ehm... wat was nou precies de regel met dat drie keer posten?
Plaspoelpolder zegt mij wel iets ja, Etosha. "Jullie" hebben zelfs een eigen afrit, toch?
Ken alleen niemand die een fotograaf nodig heeft.
Als je op die afrit rijdt, zit je al op de straat van mijn studio. Heul handig voor mensen die van de snelweg komen.
Anyway, ik ging ophouden met serieus zijn hier. En ehm... wat was nou precies de regel met dat drie keer posten?
vrijdag 5 maart 2010 om 00:23
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:22:
Hahahah, ik schrok al! Vond het al zielig. Schiphol is best leuk hoor, maar voor vier weken... Hoe heet die film ook alweer met Tom Hanks, dat zijn land dan ophoudt te bestaan terwijl hij in het vliegtuig zit en dan kan ie nergens meer heen? Aggos... mijn arme liefie!
Hahahah, ik schrok al! Vond het al zielig. Schiphol is best leuk hoor, maar voor vier weken... Hoe heet die film ook alweer met Tom Hanks, dat zijn land dan ophoudt te bestaan terwijl hij in het vliegtuig zit en dan kan ie nergens meer heen? Aggos... mijn arme liefie!
vrijdag 5 maart 2010 om 00:25
quote:qwertu schreef op 05 maart 2010 @ 00:18:
Nope, Cay. Zoals je ziet heeft die man een slip aan. Dat is afknapper nummer één. Enne.... welk gedeelte van "strak" heb je niet begrepen?!
*angelface* hoezo zijn spieren staan toch strak?
Straat, krijg splint/bitje wegens klemmen en knarsen, maar géén gaatjes
Nope, Cay. Zoals je ziet heeft die man een slip aan. Dat is afknapper nummer één. Enne.... welk gedeelte van "strak" heb je niet begrepen?!
*angelface* hoezo zijn spieren staan toch strak?
Straat, krijg splint/bitje wegens klemmen en knarsen, maar géén gaatjes
vrijdag 5 maart 2010 om 00:26
quote:iry schreef op 05 maart 2010 @ 00:25:
Ik vind twee mannen erbij eisen heel redelijk Q in iedere hoek van de bank 1.
Ik bedoel, of je er nu twee leuke kussentjes in legt of twee lueke mannen... Nou... een kussentje zit... nét iets minder vast zeg maar, als ik er bijvoorbeeld -stel dát- met mijn blote kont op neer zou ploffen.
Ik vind twee mannen erbij eisen heel redelijk Q in iedere hoek van de bank 1.
Ik bedoel, of je er nu twee leuke kussentjes in legt of twee lueke mannen... Nou... een kussentje zit... nét iets minder vast zeg maar, als ik er bijvoorbeeld -stel dát- met mijn blote kont op neer zou ploffen.