Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Denk veel aan je Robo. Wat een lieve en oprechte reactie van jou in het Egypte topic. Dat maakt jou zo speciaal hier op het forum.

Donormyl neemt mijn man ook vaak.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 05-03-2010 12:10
Reden: er mogen geen medicijnen worden aangeboden op het viva-forum
% gewijzigd
Goedemorgen lieve Bo,

Ik hoop dat je hebt kunnen slapen al is het maar een paar uur, zodat je even rust in die maalstroom van gedachten hebt. Slapen is voor het verwerken zo belangrijk. Als je die pillen maar in huis hebt liggen scheelt het al, ben je ook niet meer zo bang om naar bed te gaan. Ik slik ze al jaren dus ik weet maar al te goed waar ik het over heb. Vandaag is het hier weer erg mooi buiten, ik moet strakjes weg, dus ik geef je vast een extra stevige hug en een klapzoen op je neus.

O ja in het kader van de broodnodige afleiding: Heb je Echte Gooise meisjes gezien? een zeer grappige serie enbest zielig want ze bestaan echt, daarna Echte Gooise meisjes in de bijstand. allebei onder de E doeggggggggg http://www.programmagemist.nl/
quote:robo schreef op 04 maart 2010 @ 23:17:

Ja, motto veranderd. Hoop doet nog steeds leven, alleen weet niemand of dat dan nog 1 jaar is of nog 50. Geldt eigenlijk voor iedereen hè?

Lieve Robo, hoe ben je de nacht doorgekomen? Heb je nog kunnen slapen? Hopelijk kun je vandaag slaaptabletten krijgen. Misschien helpt het als wij een kaarsje voor je branden 's avonds en jij die kaarsjes allemaal visualiseert als je op bed ligt? Zodat de nacht minder donker lijkt? Ik ben zelf niet zo'n symbolischekaarsjesbrander maar voor jou wil ik dat wel doen:-) (misschien val je van kaarsjes tellen zelfs wel in slaap)

Ik kan me helemaal vinden in je motto. Hoop doet inderdaad leven: als je de hoop laat varen is het leven weinig meer waard. Hoop geeft je leven zin en inhoud. En dan bedoel ik niet alleen de hoop op een lang leven. Je kunt tenslotte nog steeds op een heleboel andere dingen hopen en dat doe je volgens mij ook volop

Hoe gaat het met je man? Heeft hij een manier of een plek om zijn gevoelens te uiten?
Ga in therapie!
Ik hoop dat je kon slapen vannacht, Robo.

Hier wordt aan je gedacht.

Moed ook weer voor vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Pff, die nachten... ALs ik er al van wakker lig, hoe moet dat dan bij jou?

Ik kom net als Sarah Scott alleen even een bloemetje brengen, omdat ik niet zo goed weet wat ik in hemelsnaam moet zeggen tegen iemand die na een doorwaakte nacht zo met beide benen op de grond staat...

(trouwens, ik was eens op zoek naar schoenen, ik heb totaal geen verstand van mode, maar zou dit niet onder je jurk staan Ik krijg al zere voeten als ik er naar kijk, maar misschien dat jij wel op hakken kunt lopen?)
Lieve Bo, je zit al dagenlang in mijn hoofd. Wat een beklemmend, afschuwelijk, wreed nieuws heb je gekregen. Vrouwke, wat een last heb jij te dragen in dit leven, ik kan er niet bij. Wens je al wat wenselijk is in deze rare tijd. Ik denk aan je. Veel kracht en liefde gewenst.

een nieuwe dag, een nieuwe

Je motto is mooi, en zegt hoe het is. En ik weet zeker dat jij gaat vechten, zo hard je kunt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Robo even een , gewoon, omdat ik aan je denk.
Ik vind jou zo ontzettend wijs Robo, en je bent nog zo jong. Neem het stap voor stap, precies zoals je beschrijft.

Vandaag is vandaag, maak ervan wat je kunt. Misschien is het een goede dag, misschien een slechte. Maar morgen komt er weer een nieuwe dag. En dan weer een.

Kijk niet te ver in de toekomst, je weet toch niet hoe het uiteindelijk gaat lopen.

Neemt natuurlijk niet weg dat het wel goed is om als je daar aan toe bent te denken over hoe jij de dingen wilt regelen.

Maar leef bij de dag en tuur niet te veel in dat zwarte gat dat in de verte ligt. Naarmate het dichterbij komt zul je toch steeds weer nieuwe lichtstraaltjes ontdekken. Dat is althans mijn ervaring met ongeneeslijk zieke mensen.

Ik hoop dat vandaag een goede dag voor je zal zijn.
mahna mahna tuduuuudududu
Liefste Bo,

Goedemorgen. Hopelijk is de nacht een beetje lief voor je geweest.

Ik zie nu dat ik twee laatste postings hier heb gedaan die ik eigenlijk in De Nor had willen zetten, over koken. Lekker dom. Nah ja, ik laat ze toch maar staan.

Ook ik denk aan je, heel veel.

quote:robo schreef op 04 maart 2010 @ 23:52:

Morgen inderdaad even wat slaappillen regelen dan. Ik heb de vorige weggegooid, ik denk altijd dat medicatie na een jaar niet meer goed is

Staat er geen datum op de medicatie?

heb je een beetje geslapen vanacht?
Hoe moet je ook kunnen slapen met je hoofd zo vol vraagtekens?

Hier is het mooi weer en de vogeltjes fluiten, hoop dat het bij jou ook zo is. Een beetje lentegevoel is wel fijn bij al die shitzooi.
Nou, ik heb er toch 4 uur slaap opzitten! Dus vanmiddag naar de HA; ik moet toch ook bloed laten prikken voor de scan van dinsdag.

Het is hier nu nog zonnig maar ze hebben sneeuw voorspeld voor dit weekend en ik ben het zo ontzettend zat... ik had echt gehoopt dat de lente door zou zetten nu.

Dubiootje, wat een lieve gedachte van al die kaarsjes in de nacht, dat vind ik heel erg mooi.

Ingmagh, mijn jurk is zeegroen dus die schoenen passen er niet echt bij; ik wil gewoon een simpele schoen met een klein hakje. Ik moet er tenslotte op lopen hè

Phoehee, wanneer heb jij je volgende echo trouwens? Je bent toch al bijna 20 weken nu?
Hallo lieve Robo!

Fijn dat je toch nog wat slaap hebt gekregen.

Net als bij iedereen hier zit je dag en nacht in mijn gedachten.

groetjes,

Netje
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ja Robo, fijn dat je vannacht wat uurtjes hebt kunnen pakken.

Hier in t Hoge Noorden gister ook een sneeuwbui.

Maart roert zijn staart.

Maar de lente is onderweg.

Lieve meid, ik denk aan je.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Robo 4 uur is echt weinig, hoop dat je dokter je kan drogeren voor vannacht voor wat uren extra.

Ik ben (ook?) niet goed in hoge hakken, en zeker niet als ze zo smal zijn. Is iets in de kleur van de fluwelen bloemen niet mooi? Is wel moeilijk denk ik hoor. Of ook groenig?

Ik heb dinsdag 16 mrt de 20 wkn echo. Ik voel (en zie!) de baby trapjes geven en dat is echt fijn. Lekker bevestigend.
Op zich kan ik goed lopen op hoge hakken, maar gezien de staat van de bestrating hier, het feit dat het niet praktisch is met de tuin én het feit dat ik dan geheid overal in huis mijn hoofd stoot doe ik het eigenlijk nooit. Maximaal 5cm hak, tenzij er echt een sjiek feest is of zo.

Qua kleur schoenen: ik denk dat ik heel veel geluk moet hebben om dezelfde kleur zeegroen te vinden, dus ik denk dat het gebroken wit wordt (is ook de kleur van de voering en die zie je een beetje door de stof heen).

Wat gaaf dat je de baby kunt voelen!!!!

Kan je vriend het van buiten af ook al voelen trouwens, of is dat nog te vroeg?
ro, wat dacht je van mooie zeegroene ballerina's. Ik heb voor mijn trouwerij een hakje (een klein hakje) en heb er ballerina's naast (voor het dansen)
Ik vind ballerina's bij anderen altijd zo leuk staan, maar bij mij helemaal niet helaas! Dat bolle neusje past niet bij me en ik heb een klein hakje nodig voor de broodnodige elegantie

Goed idee van je om voor het dansgebeuren een platte schoen te voorzien trouwens, je wilt toch geen blaren op je bruiloft.

Wij gaan niet dansen of zo hoor, het is een klein gebeuren met een etentje erachteraan.
kijk ik heb die ballerina's nodig voor de elegantie. Daar zit het verschil
Hihi itsme, jij bent vast wat kleiner en "schattiger" van jezelf dan ik!

Wanneer trouw je?
29 mei van dit jaar. Dus nog een paar maanden om te oefenen, hoe je netjes op hakken loopt

En jij? of weet je dat nog niet

(als ik teveel vragen zeggen hoor)

Ik ga je nu nog even een dikke knuffel geven en dan naar mijn werk.
Wij 15 mei, maar het is niet écht trouwen, het is hertrouwen :-)

We zijn al drie jaar getrouwd, maar we gaan het opnieuw doen vanwege alles.

Werk ze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven