Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Pff heb ik in mn www op hyves staan dat alles goed gegaan is en dat ik weer kan zien!! En dan respecteert die stomme ex dat.... Waarom moet hij zo overduidelijk nog met me bezig zijn. Word echt een beetje moe van al die berichtjes op facebook, hyves en msn indirect. Hij weet dat ik al die dingen zie en toch doet hij het. Vind het laf! Mag mij niet meer indirect bij zijn proces betrekken. Hij heeft het uitgemaakt, dus hij heeft geen recht meer met mij bezig te zijn zo overduidelijk richting mij.

Zo dat moest ik even kwijt. Verder gaat het goed hoor. :P
@ brocoli: waarom verwijder je hem niet van hyves

of blokkeer je hem niet? Lijkt je dat niet fijner! En

jij en diay hebben echt gelijk. Mn ex doet dat echt

om de boel te controleren en om te merken dat

ik me ook kut voel. Terwijk ik me best oke voel.

Behalve dat k me niet kan concentreren op mn

werk

Twijfel nu ook heel erg of ik die afspraak morgen

af moet zeggen, zn spullen in een dossje zal stoppen

en zeggen dat ik even geen contact meer wil. Maar

ik ben zo bang dat ik dan spijt krijg.

Hij geeft aan dat ie vrienden wil zijn en als ik hem

opeens zn praatmomentje ontneem denk ik dat ie

woedend wordt, maar ja eigenlijk hebben we echt

helemaal geen basis om vrienden te woden. Het

komt erop neer dat ik nu niet durf te zeggen dat ik

geen contact meer wil
Zo, dat was veel bijlezen! Fijn dat er hier zoveel geschreven word en er zoveel herkenning is.

@Brocoli: Hoe is het met je ogen? Was het eng? Kun je nu al helemaal goed zien?

Die exen en hyves... Daar moeten we toch echt iets op verzinnen. Ik hou m'n ex in de gaten en hij mij ook. Echt heel stom, is een soort zelfkwelling.

@ Sloopthard: Wat een zwak gedrag dat hij jou steeds zit te smsen. Jammer dat hij je mist, is zijn eigen schuld. Natuurlijk is het lastig om te zeggen dat je geen contact meer wilt, maar als jij dat zo voelt moet je dat zeker doen. Geen contact meer hebben hoort bij het loslaten. Ik snap wel dat je ex contact wil houden, zo houdt hij je in zijn leven en heeft hij iets om op terug te vallen. Als hij echt het beste met je voor heeft laat hij je met rust en bezorgt je verder geen verdriet meer. Hij wordt woedend als je hem zijn praatmomentje ontneemt? Kom nou zeg, daar ben jij niet meer voor. Laat hem iemand anders zoeken om zielig tegen te doen.

@ Diay: Grapjas, jij duikt ook gewoon met je ex het bed in. Fijn voor je dat je er zo positief over denkt en zo rustig onder bent. Ik heb het een beetje hetzelfde ervaren als jij, maar geen idee wat ik er verder mee wil. Je hebt nieuwe hoop zeg je, denk je dat het nog iets word? En hoe wil je nu verder?

Nou, ik heb gistermiddag toch maar getest. Negatief, wat ik al verwachtte, gelukkig. Da's een zorg minder.

De seks met de ex was eigenlijk heel goedkoop. Er hing wat spanning en ik moet eerlijk bekennen dat ik misschien wel een beetje heb lopen flirten. Maargoed, dat mag . Ik had een nieuw parfum en dat wilde hij ruiken. Jaja... Dus hij ruikt aan m'n nek, blijft er iets te lang hangen en heel-erg-als-in-de-film zaten we te zoenen. Het was raar eigenlijk. Herkenning, lust en een stukje gemis. Maargoed, het heeft een kwartier geduurd en ik was daarna erg in de war. Ik ben dus ook opgestaan en naar de badkamer gelopen. Geen geknuffel erna, niet nog even samen liggen. Dat doe ik met mijn vriendjes, niet met een ex . Gemeen he... Dat was ook niet wat hij verwacht had, volgens mij begreep hij er niet veel van. Toen hij weg ging wilde hij me ook nog knuffelen, dat heb ik een beetje halfslachtig toegelaten maar niet meegedaan. Dat was denk ik de druppel want toen begon hij te huilen. Ik ben echt heel gemeen geweest want ik heb gezegd: nou het was gezellig, tot de volgende keer.

's Avonds kreeg ik nog een smsje: Hoe het met me ging, dat hij zich gebruikt voelde maar dat het toch erg vertrouwt was :S :S? Ik heb er maar niet op gereageerd..

Ik voel me eigenlijk prima, geen verdriet, geen spijt, even geen gemis.. Als hij me terug wil moet hij z'n best maar doen en anders niet..
@ Noahtb: Hahaha ik moet echt lachen om hoe je tegen je ex hebt gedaan! Wat goed van je! Fijn dat jij je goed voelt en geen spijt hebt. Als je dan een beetje gemeen tegen hem hebt gedaan.. jammer dan! hij heeft jou ook met veel verdriet laten zitten dus.

Bij mij kwam het gister helemaal niet van mijn kant. Ik heb totaal niet zitten flirten of zo. Gewoon heel normaal gedaan, alles kwam van zijn kant af. Daarna even af zitten wachten wat hij zou doen, maar we hebben nog wel een tijd in bed gelegen. Tegen elkaar aan gelegen en elkaar vast gehouden. Het voelde echt heel goed en daarom heb ik wel weer wat meer hoop gekregen maar wat ik er verder mee wil? Geen idee! Het is heel dubbel. Ik wil hem terug, heel graag maar niet als hij niet vecht voor mij. Ik vind dat ik iemand verdien die net zo voor mij vecht zoals ik voor hem gevochten heb, en voor minder doe ik het niet! Ik heb geen spijt, mis hem nog steeds maar niet meer zo erg als tot vorige week. Dus ik ga gewoon lekker met mezelf aan de slag, zorgen dat ik zelf sterker word en alles weer op orde krijg en als hij voor me vecht is dat mooi. Zo niet.. dan red ik het ook wel..
maar hoe wil jij eigenlijk verder dan Noahtb? Wil je hem wel terug of heb je het echt afgesloten nu?
Noathb: ik vind best dat je goed gehandeld hebt. Laat

hem idd maar wat moeite doen als die je wilt.

Diay: ook echt goed van je dat je zo rustig blijft.

Maar kijk uit met hoop he.. Let een beetje op

jezelf.

Ik voel me heel verdrietig nu maar ook heel

moedig. Nou jou berichtje en een berichtje van een

vriendin, heb ik ex een email gestuurd dat ik niet

zie waar een gesprek toe kan leiden. Dat ik voorlopig

geen vrienden wil zijn en dat ik geen contact met

hem kan en wil hebben omdat het te veel pijn doet.

En of die dat ajb wil respecteren. Het doet zo'n

pijn maar het voelt ook als zo'n opluchting. Denk

dat dit het juiste was.. Nu kan ik ook beginnen met

afsluiten...
@ Sloopthard, goed van je!! Nu doet het even pijn maar als je opluchting voelt dan weet je ergens diep van binnen ook dat dit de juiste keus is. Anders zou je geen opluchting voelen. En als je straks een tijdje verder bent, ben je trots op jezelf dat je het nu hebt gedaan en niet misschien nog weken of maanden met dat rot gevoel had door gelopen.
@diay: Fijn dat je het zo ervaren hebt. Laten we hopen dat die hoop die je hebt waarheid word. Ga je nog contact met hem opnemen?

Verder vind ik het heel goed dat je zegt dat je het verdient, om voor gevochten te worden bedoel ik. Gelukkig is, ondanks alles, je eigenwaarde nog intact.

Ik weet eigenlijk niet of ik hem nog terug wil. Dat vind ik best een overwinning. Ik zou wel terug willen naar de beginperiode en de fijne momenten, maar de man die hij nu is hoef ik niet meer. Ik wil een sterke en stabiele man, geen labiele huilebalk. Ik denk dat er teveel gebeurd is, maar aan de andere kant kunnen we allebei niet loslaten. We hebben allebei nog niets met iemand anders gedaan en het is nog fijn als we samen zijn. Ach ja, als het zo moet zijn komt het wel. Ik ga er iig niet meer actief achteraan.

Wat betreft zijn spullen: natuurlijk heeft hij die niet meegenomen. Kan niet anders dan dat hij expres doet. Territiorum afbakenen denk ik, want hij heeft het midden in de huiskamer neergezet. Kinderachtig..

@Sloopthard: Goed zo meis. Ik ben trots op je.

Gaat het wel een beetje goed met je? Ik ben benieuwd hoe je ex reageert. Heel goed dat je voor jezelf bent opgekomen! Alles gaat voorbij, ook het verdriet. Het spijt me voor je dat je zo verdrietig bent, en ik hoop dat je nog denkt dat je er goed aan hebt gedaan.
Jeetje wat is er weer veel gebeurd!!! 2 hebben gesext met exen!! haha foei!! oh ik kan het me zo voorstellen, ik vind het wel knap dat het jullie geen terugklap heeft gegeven..

brocoli wat fijn dat het allemaal goed is gegaan!! geniet maar even van alle aandacht die je krijgt (muv die van je ex dan )

Prinsesje, toppie.. fijn dat je je zo goed voelt!

Sloopthard, super stoer van je dat je het nu hebt uitgesproken hoor!! je kiest voor jezelf!

hier gaat het wel weer ok, al vind ik het nog wel jammer dat ik voortduren het gevoel van gemis heb en hem ondanks alles alsnog zo in mijn armen zou sluiten terwijl ik beter weet.. accepteren dat zijn leven verder gaat zonder mij en dat ik niet meer de belangrijkste ben doet zeer.. Hoop maar dat dit snel slijt! maar ik ga verder heb ik mezelf verplicht! ik wil geen man die mij niet wil. Ik verdien beter.. wij allemaal verdienen beter!!

knuf!! sanne
Hey ladies!

Bijna onderweg naar na-onderzoek. Ben benieuwd. Zie alles ontzettend goed, dus word vast goed gekeurd dadelijk.

Wel te lang achter computer gezeten voor dat verslag, dus ogen zijn ontzettend moe, dus vandaag maar niet meer achter computer,.

Blij voor de dames van de sex met je ex. Alles jullie je er goed bij voelen, dan ben ik blij voor je. Maar blijf voorzichtig met je gevoelens.

@sloopthard! Super goed gedaan. Ben ook heel benieuwd wat hij antwoord, maar je hebt er zeker goed aan gedaan. Was vast niet makkelijk. Maar goed gedaan!

Iedereen dikke
@ sanne: fijn dat je weer wat beter voelt! Je hebt zo

gelijk, we verdienen allemaal beter dat gemis

slijt uiteraard,

@noahtb: voel me er juist goed onder dat ik dit

gedaan heb. De deur is dicht, nu kan ik me richten

op andere dingen en het verwerken. Het zal echt

nog wel es naar worden. Maar voel me nu supersterl

Hij heeft (nog) niet gereageerd, hij zit nu bij de

pshycholoog. Hoop ook dat ie niet meer reageert.

Denk dat hij anders weer behoorlijk dramatisch

gaat doen en daar heb ik gewoon geen zin in!

@diay: je hebt gelijk het feit dat dit als opluchting

voelt betekent wel veel. Ik denk echt dat het de juiste

keuze wordt.
shit toch weer mailtje gestuurd.. hij stuurde ook wel weer snel terug.. ik vroeg hem of we elkaar dan nooit meer zouden zien.. De laatste keer was toen het uitging 2 maanden geleden en dat was niet eens een normaal afscheid, het ging zo abrupt.. hij wil dit wel graag weer zegt hij maar geeft aan dat het voor mij moeilijk is omdat ik dan niet los van hem kom.. lekker dat balletje bij mij, alsof hij het allemaal zo makkelijk ervaart.. toen ik hem maandag zei dat ik langs kon komen zei hij dat het beter was van niet! maar wat mij vooral dwars zit, waarom doe ik dit.. wat hoop ik hiermee te bereiken.. ik mis hem echt, niet de relatie, hem.. dat moet slijten.. is het dan ook niet beter hem totaal niet meer te zien?? maar ik wil dat hij mij ook nog belangrijk vindt.. is het niet als liefde dan als vriendin.. ik hou mezelf zo voor de gek.. waarom kan ik hierin niet sterker zijn.. hoe doen jullie dat???
@Brocoli: Succes bij je onderzoek!

@Sloopthard: Goed gedaan hoor! Je houdt je kranig!

@Sann: Ah, meis toch.. Kan gebeuren dat je iets stuurt, niet schuldig voelen. Het klinkt inderdaad vrij moralistisch als iemand zegt niet te willen afspreken omwille van jou.. Misschien heeft hij een punt, maar ik vind het een makkelijke smoes.

Wat je probeert te bereiken? Ik denk dat je zijn aandacht mist en contact met hem opneemt zodat hij aan je denkt. Zodat hij je ziet en eraan herinnert wordt dat je bestaat. Denk ik hoor, dat was bij mij iig.

Wat je eraan kunt doen? Hem een brief schrijven met alles wat je nog wil zeggen en niet versturen. Hier op dit topic je gal spuwen. Je afvragen of het wel slim is om iets dergelijks te sturen.

Als je de behoefte hebt om hem iets te sturen, typ het dan maar verstuur het niet. Kijk een uurtje later nog een naar wat je geschreven hebt. Vaak denk je dan "wat een dramatisch bericht, beter van niet". Als je het later nog een goed bericht vindt kun je het alsnog sturen..
ik denk dat je je ook bij iedere actie kunt afvragen wat je ermee wilt bereiken.

goed naar jezelf kijken.

is heel moeilijk, maar als ik dit zo lees dan lijkt het wel alsof jullie het nog niet kunnen accepteren dat het voorbij is, dat het niets is geworden tussen jullie.

heb ik zelf ook. al zit ik dan net in de andere positie.
@noah thanks! goeie tip.. een uur wachten en dan kijken of je het nog wilt versturen.. ik mis idd zijn aandacht en contact en dat hij herinnert wordt.. ik zie dat hij zich weer helemaal stort in een vriendschap met een vriendin waar hij voor mij ook contact mee had en dat maakt me jaloers, ik wil ook nog bijzonder zijn.. maar ja wat bereik ik ermee, niets.. het is klaar tenslotte, hij wil niet meer verder waarom kan dit niet tot mij doordringen! ik mis hem gewoon.. ik kan het dus vooral niet accepteren girlie.. het contact komt (helaas) van mijn kant hij stuurt wel terug maar nooit uitzichzelf.. dus wanneer krijg ik weer een beetje eigenwaarde??? een relatie met hem kan niet meer dat zou ook niet meer werken.. waarom kan ik het dan niet gewoon laten rusten? nou ja ik ga idd noah's tip volgen, toch proberen geen contact.. als we elkaar zouden zien zou het net zo aflopen als bij diay en noah en dan voel ik me misschien nog rotter.. wanneer werkt contact wel? na hoeveel tijd zou je elkaar weer als "vrienden" kunnen zien?! minstens een half jaar misschien haha..

bijna weekend meiden! tijd voor afleiding.. vanavond gelukkig weg met vriendinnen en waarschijnlijk morgenavond naar adam lekker aan de tapas misschien moet je gewoon bewust de gedachte verdringen als ex bij je opkomt.. pas dan kom je verder..
Hey,ladies...

@ brocoli: gefeliciteerd met je "nieuwe" oogjes! Hoop dat de contole goed was.

@ Diay en Noah: onverwachte actie,dames! Kan me er wel wat bij voorstellen,het voelt vertrouwd en je kent elkaar op dat gebied.

Fijn dat je test negatief was Noah!

@ sloopthard: Laat je niet weerhouden om geen contact te hebben met ex omdat je bang bent voor zijn reactie,meis! Het is ZIJN probleem,als hij zijn verhaal kwijt wil,gaat hij maar lekker naar een ander toch? Boos of niet...Als het jou helpt om het contact te verbreken is dat je goed recht! Want het gaat hier om JOU,niet meer om JULLIE...

@ Sann: Het blijft moeilijk he,meis? Moeilijk om je er bij neer te leggen en de definitieve stap naar acceptatie te maken...snap dat zo goed! Weet je..ik denk dat je ex het ook uit een soort van zelfbescherming afhoudt.Dat hij missch ook bang is als hij je 'live' ziet dat het dan teveel met hem doet.Dat hij dan zwak wordt.Je weet natuurlijk niet in hoeverre hij eventueel nog twijfelt,al doet hij het voorkomen of hij het heel zeker weet..

Maar goed...daar heb je nu niets aan.Wil jij een man die aan jou of de relatie twijfelt? Nee,want dat betekent weer onzekerheid en twijfel voor jou...moet je niet meer willen..(weet je ook).Maar die stomme tweestrijd tussen verstand en gevoel..blegh...i know.

Heb je nog een beetje leuke plannen voor het weekend,meis? Probeer wat dingen in te plannen ,puur voor de afleiding.Kun je wel ff gebruiken nu! Ga lekker bezig voor je vakantie,is al zo toch?

En je weet..kunt altijd mailen he? Mirre
@Sann: Toen ik het begin na de breuk had van ik wil hem zien...dacht ik altijd meteen na hoe het zou zijn als ik hem gezien had, het moment dat ik weer afscheid zou nemen en naar huis zou gaan. Ik weet dat dat namelijk heel erg naar zou zijn. En gelukkig heeft dat altijd zwaarder gewogen dan naar hem toe gaan. En nu? Nu lees ik als ik behoefte heb het papiertje met de punten waarom ik hem niet wil. Dan denk ik o, ja dat was de reden en het steunt mij best. Even weer duidelijkheid waarom ik niet meer verder met de relatie verder wilde.
tjeh, het is gewoon een kwestie van de knop omzetten, maar hoe doe je dat?

ik denk wanneer je er zelf pas aan toe bent, als alle gevoelens een plek hebben gekregen en je van jezelf ook weet ik ben er klaar mee.

dat je merkt dat je steeds minder aan hem gaat denken.

het moeilijke ervan is dat het gewoon tijd kost. dus neem die tijd. die omschakeling komt wel.
Lieve Mirre!!!!! thanks meis.. oh het klopt zo wat je zegt.. NEEEEE ik moet het niet willen en ik weet zeker dat hij het ook uit zelfbescherming zegt, dat gaf hij me toen aan de telefoon ook aan.. nu ineens doet hij het voor mij.. hij kan het zelf ook niet.. Ik wil die tweestrijd inderdaad niet.. maar hoe kom ik van het gevoel af, ik hou mezelf voor de gek.. haha.. ik vind het lijstje van suus ook een goed idee, elke keer naar kijken.. nu wordt het al eerst wachten (tip noah) dan lijstje (tip suus) of eerst ff mailen met mirre!!

mijn weekend zit wel lekker vol 's avonds in ieder geval.. das misschien wel goed, ff veel afleiding zoeken, heb niet echt zin in uitgaan maar het is misschien wel goed om het ff te doen en dan niet te laat te maken, anders ga ik weer lopen piekeren acceptatie is het sleutelwoord! ik ga er weer aan werken, dank ladies!!

Maar hoe ziet jouw weekend eruit Mirre? het was een goed weekje voor je he!?!? jij komt steeds weer verder.. hoe vaak heb jij eigenlijk contact me je ex? is dat dagelijks, wekelijks?? ga jij hem nog zien?
nou dat was ook van korte duur mn stoere gedrag.

Zucht waarom ga ik elke keer overstag. Het lijkt

wel een verslaving bij mij. Mn ex vond het geen

contact hebben niet zo leuk. Hij wist helemaal

niet zeker dat ie het uit wilde maken.. De laatste

tijd ging het zo goed tussen ons ( terwijl die gister

smste dat die ruzie van maandag de laatste druppel

was.. Dit alleen al maakt me woest) en aangezien

ik hem nooit een kans heb gegeven om erover te

praten (oke true; toen die zei dat ie er klaar mee

was, dacht ik wat doe ik hier nog die eikel gaat me

naar huis brengen, jaja en dan sexen zeker.. Dus

ben zonder enig woord de auto uitgerend toen die

voor een stoplicht stond) dus heb ingestemd dat

ie vanaaf met me mag praten... Dus nu moet ik

vanaaf nog voet bij stuk houden... Dat dit het was.

@sanne: ow daar ga ik ook zo veel last van hebben

hoor. Gewoon door de gewenning en dat je toch

een teken van leven wilt horen doe ik dat ook

vaak. Maar het wordt wel beter. De tip van suus werkt

goed. K heb ovceral lijstjes in de koelkast op mn

werk waarom ik blij ben dat het uit ben die

tip van noahtb ga ik ook eens proberen. Moet

ik vanaaf wel eerst mn ex ervan overtuigen dat

geen contact het beste is... Waarom heb ik toch

ja gezegd dat ie flapdrol mag komen. Nou ja kan

die meteen zn spullen meenemen!
quote:noahtb schreef op 05 maart 2010 @ 13:52:

@diay: Fijn dat je het zo ervaren hebt. Laten we hopen dat die hoop die je hebt waarheid word. Ga je nog contact met hem opnemen?

Verder vind ik het heel goed dat je zegt dat je het verdient, om voor gevochten te worden bedoel ik. Gelukkig is, ondanks alles, je eigenwaarde nog intact.

Ik weet eigenlijk niet of ik hem nog terug wil. Dat vind ik best een overwinning. Ik zou wel terug willen naar de beginperiode en de fijne momenten, maar de man die hij nu is hoef ik niet meer. Ik wil een sterke en stabiele man, geen labiele huilebalk. Ik denk dat er teveel gebeurd is, maar aan de andere kant kunnen we allebei niet loslaten. We hebben allebei nog niets met iemand anders gedaan en het is nog fijn als we samen zijn. Ach ja, als het zo moet zijn komt het wel. Ik ga er iig niet meer actief achteraan.

Wat betreft zijn spullen: natuurlijk heeft hij die niet meegenomen. Kan niet anders dan dat hij expres doet. Territiorum afbakenen denk ik, want hij heeft het midden in de huiskamer neergezet. Kinderachtig..

.

Ik heb vandaag een smsje naar hem gestuurd ja. Sowieso spreek ik hem elke paar dagen wel, of voor mijn kindje of voor andere dingen die nog geregeld moeten worden. Dat is ook zo iets. Ik ben nu zo ver dat ik hem echt met rust kan laten (al vind ik het soms wel moeilijk) en hem alleen een sms stuur voor mijn kindje of zo. Maar de andere dingen die nog geregeld moeten worden kan hij opzich ook allemaal zonder mij doen. Niet dat ik het erg vind om het samen te doen hoor want we hebben ook samen een relatie gehad maar hij is dus niet zo klaar met mij dat ie zegt laat maar ik doe het wel alleen. Net zoals jouw ex met zijn spullen, dat doet mijn ex ook. De dingen die hier nog staan had hij al lang mee kunnen nemen maar dat doet hij niet. Komt wel volgende keer zegt hij steeds. Maakt mij niet uit hoor. Ik krijg het er steeds minder moeilijk mee maar krijg dan wel het idee dat hij mij niet los kan laten.

Mijn eigenwaarde heb ik gelukkig heel snel terug gevonden want ik heb me de eerste weken zo laag gevoeld en ook gedragen. Ik wil NOOIT meer terug naar die periode dus ik ben er echt zeker van dat hij een hoop moet doen voor het goed kan komen. Maar goed zo ver is het nog lang niet en misschien zal het ook nooit zo ver komen. Heb op dit moment wel een klein dipje. Geen tranen of zo maar mis hem wel.. Ga jij nog contact met hem op nemen dan?
haha heb je echt overal lijstjes ophangen :p

doet je geheugen het niet meer.

ik hoop dat het vanavond beter gaat sloopthard.

misschien helpt het als je voorzelf het gesprek voorbereid, en wat je wel en niet wilt.

grenzen stellen.

succes en sterkte.
@ sloopthard, voor mij was het ook echt een verslaving waar ik vreselijk van hem moeten afkicken. Ik heb het heeeeel erg zwaar gehad maar je moet echt doorzetten hoor. Anders val je zo terug in een relatie waar in je eigenlijk helemaal niet gelukkig bent. Misschien wel gelukkig maar niet zoals het hoort! Ik weet heel goed dat nu "goedmaken" veel makkelijker is dan door de pijn heen maar als je door de pijn heen gaat weet je wel zeker dat je uiteindelijk zelf sterker bent en een betere relatie zal krijgen. Met hem of met iemand anders!! Hoop dat je vol houd en sterk blijft vanavond! Sterkte.. dikke knuffel
@ sloopthard: blijf in het gesprek idd trouw aan jezelf,aan JOUW gevoel! Wat hij voelt is nu ff niet belangrijk..Laat je niet teveel meeslepen door jouw (of zijn emoties)! Want dan kun je geen goede beslissing maken! Ja,ja ..ik weet het..makkelijk gezegd.Maar je kunt bij twijfel beter niet oversteken..nu ben je al een eindje op weg in de nieuwe situatie.Het doel is dat JIJ weer gelukkig gaat worden! Als dat met hem is,prima..maar denk er dan ajb goed over na..is dat zonder hem komt het ook helemaal goed!Ik zeg dit om dat een beslissing in emotoestand gauw is gemaakt..succes!

@ Sann: goed dat je plannen hebt meis! Ook al heb je niet veel zin..doe maar wel..leidt ff broodnodig af,ff de dip doorbreken! Ja,geloof ook echt dat het zelfbescherming is,,so be it.Jij ff focussen op wat anders,is beter! En ik heb niet echt plannen for the weekend,maar wel plenty te doen.Morgen ff m'n huisje aan kant maken ,boodschappen en wat inkopen voor mijn dochter die dinsdag 10 jaar wordt! :cheer:Zondag ff lekker uitslapen en ontbijtje met de meiden,daarna zien we wel,ff op bezoek o.i.d. Weet je,je moet het zelf leuk maken..,.oftewel HET LEVEN IS EEN FEEST,MAAR JE MOET WEL ZELF DE SLINGERS OPHANGEN!

Tja,daar ben ik na de afgelopen k*tperiode wel weer van overtuigd,hahaha

Jouw vraag tot slot; Ja,ik spreek ex nog zeer regelmatig,via MSN,soms aan de foon. Gaat over vanalles en is leuk..maar ben er niet meer zoveel mee bezig merk ik.(thank god ) Als we contact hebben prima,if not..ook prima! En ik ben zo fucking blij dat ik nu EINDELIJK zo kan denken,echt! Teken dat ik nu echt verder ga en kom! Wil niet zeggen dat ik volledig van mijn dip momenten af ben hoor..dat dan weer niet,haha.Ben ik eerlijk in. Maar ik laat het niet meer mijn dag bepalen dan..ff janken,als het nodig is en hoppa verder! Enough is enough!

Nou,dikke van mij,you go girl!
@Diay: Ik weet het niet, de hele dag geen behoefte aan gehad, maar nu wil ik echt iets van hem horen. Ik heb zelf nog niets gestuurd, lijkt me beter maar ik vind het erg moeilijk. Ik heb behoefte aan aandacht. Misschien dat het komt omdat ik op vrijdagavond alleen ben, maar heb nu even een moeilijk momentje.

Zal ik wel/zal ik niet....

@Mirre: Goed bezig zeg.. Je bent over hem heen aan het raken, wat knap zeg.. Ben heel blij voor je dat je er zo mee kunt omgaan. Fijn weekend!

@Sloopthard: Dus je ziet hem vanavond? Wat verwacht je ervan?

Sorry, ik ben niet van de lange en inspirerende posts zoals Mirre en Brocoli maar ik meen het wel goed..

Ik weet dat m'n ex vanavond op stap gaat, vind ik wat lastig.. Wat gaat hij uitspoken, neemt hij iemand mee naar huis, zou hij iets doen wat ik niet wil? Domme gedachtes, want dat is mijn positie niet meer.. Het laat echter wel zien dat ik hem nog steeds in die "vriend-rol" plaats, het is dus nog te vroeg voor een eventuele vriendschap. Voel me eventje heel eenzaam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven