3000+ deel euh.... 38 alweer?

02-03-2010 23:07 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.

Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? 4 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.

4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
Fries zout er bij

Heb ik dat?!
Maar Sgaap: aan het werk nu!

*kijkt streng*
quote:Sgaapie schreef op 06 maart 2010 @ 09:20:

Ibi ik heb aan je gedacht vorige week toen ik dozen aan het slepen was Ik ook aan jou. Voelde me op een 1 of andere manier minder "zielig" gewoon omdat ik wist dat er nog iemand bezig was die ik "ken". Wel aan het helpen maar het idee is hetzelfde toch?
Ibi gedeelde smart en zo . Alles goed gedaan? geen dozen met servies goed gevallen (op een of andere manier eindigen die dozen overal waar ik help verhuizen altijd in mijn auto, want ja sgaap jij bent tenminster voorzichtig.....)
Heb ik dat?!
Nee alles is goed gegaan. Niks gebroken had ik zelf ook niet verwacht. Duurde alleen wat langer dan verwacht waardoor we de busjes 2 dagen moesten huren maar ja ach...
Ibi ik heb de laatste keer een verhuisbedrijf ingehuurd en ik moet zeggen uiteindelijk is dat het wel waard. Alles heel binnen en op zijn plaats en weer in elkaar geschroef en aangesloten en je bent een stuk minder gesloopt als het klaar is
Heb ik dat?!
Ja dat leek ons ook wel wat. Helaas wat te prijzig.

Heb jij nog plannen voor vandaag? Ik wil het hier eigenlijk een beetje gaan verkennen. Zag een kringloopwinkel (hou daar zo van) hier pal om de hoek maar moest telkens werken toen hun open waren. Ga zo dus even neuzen daar.

Medicijnen ophalen, naar de bank, de kachel weer proberen te maken en boodschappen doen.

Daarna willen we proberen de studeerkamer in orde te gaan maken.

Lekker rustig dagje dus.
Ik moet mijn administratie opruimen op een of andere manier heb ik dat de laaste maanden op een berg gegooid. En dat doe ik normaal nooit dus nu ik het een bere klus. Maar van mezelf moet het vanavond weg zijn dus dat is het plan voor vandaag. En mijn vakantie route verder uitstippelen
Heb ik dat?!
druk genoeg dus dames!

Ik moet nog strijken, de badkamer doen, helpen met kinderfeestje, stofzuigen, enne ...?
Succes dan dames. Idd. geen rustige dagjes voor ons.
ga eerst ook even aan de slag.

tot later (in mijn pauze )
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 06 maart 2010 @ 09:56:

Succes dan dames. Idd. geen rustige dagjes voor ons.Oh, geen zorgen hoor, dat compenseer ik wel voor jullie.
Hihi iedereen druk druk druk ....

Behalve Q.. What else is new

Hier een beetje tutten.. naar zwemles.. even naar het winkelcentrum voor wat lekkere happen voor vanavond.. dat is het wel eigenlijk.

Oh en Sgaap.. heerlijk gevoel als admi weg is.. ik heb het gisteren gedaan
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Freak ik weet het normaal is dat gewoon bij, maar na mijn verhuizing is er ergens iets mis gegaan volgens mij
Heb ik dat?!
Nou succes dan maar!

En ik ben weer bijgelezen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zo even pauze, glaasje drinken erbij en 4 berichten bijgelezen
tot nu toe gedaan:

was opgevouwen

drogist geweest

wasmachine leeg en weer gevuld

wc "uitgedaan"

vaatwasser gevuld

haar in model
He goedemorgen Friez
Goede morgen, Tot nu toe gedaan kippen gevoerd,

katten gevoerd,

eieren geraapt en gelijk een lekkere omelet van gemaakt.
goedemorgen Anne en Bankje
Lekker Bankje, verse eieren
Thee is op dus ik moet maar weer wat nuttigs gaan doen
Fijne dag en wellicht tot later
Morning!

Ik krijg nu koffie, ga mezelf uit bed slepen, peuk roken en dan beginnen aan de dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven