Boardinglists vliegtuigen?

23-09-2007 17:52 11 berichten
Rare vraag misschien, maar iemand enig idee (of handigerds misschien hier:)) hoe ik namenlijsten van passagiers van momenteel vliegende vliegtuigen kan vinden? Of is dat uberhaupt niet mogelijk?
Dat valt onder de privacy wetgeving, dus helaas....
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag misschien, maar waarom zou je dat willen weten?
Dat kun je niet vinden of je moet bevriend zijn met iemand die bij de checkin werkt van de desbetreffende maatschappij.
Cum non tum age
Alleen als je van de FBI bent mss, maar anders niet. Vraag me ook af waarom je dat wilt weten. Dan weet je welk vliegtuig je uit de lucht gaat schieten omdat die vervelende ex van je vriend daar in zit?
quote:Krengiserweer schreef op 23 september 2007 @ 21:42:

Alleen als je van de FBI bent mss, maar anders niet. Vraag me ook af waarom je dat wilt weten. Dan weet je welk vliegtuig je uit de lucht gaat schieten omdat die vervelende ex van je vriend daar in zit?LB
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 23 september 2007 @ 23:13:

[...]

LBHihihi geweldig Jas....nieuw woord geleerd?(je wist eerst niet wat het betekende toch?)
quote:Krengiserweer schreef op 23 september 2007 @ 21:42:

Alleen als je van de FBI bent mss, maar anders niet. Vraag me ook af waarom je dat wilt weten. Dan weet je welk vliegtuig je uit de lucht gaat schieten omdat die vervelende ex van je vriend daar in zit?

Haha, laten we het daar maar op houden ja Het was echt een rare vraag, ik weet het, maar gezien dit forum zoveel mensen bereikt dacht ik: hmm..misschien ook wel iemand die me eraan kan helpen.

Ennuh, wat betekent LB? LB hier in mijn regio wordt veel gezegd en betekent gewoon 'lekker belangrijk' (not). Maar dat is het niet?

quote:bettyboob schreef op 23 september 2007 @ 23:16:

[...]

Hihihi geweldig Jas....nieuw woord geleerd?(je wist eerst niet wat het betekende toch?)Daarom!
Geen bijzonderheden
Geweldig geheugen, BB!

Kreng zal het weten! Ghe ghe ghe.
Geen bijzonderheden
LB betekend idd "lekker belangrijk"". En Yas gebruikt het tegenwoordig erg vak. Blij dayt ik je zomaar iets nuttigs heb kunnen leren, Yas.

en veel plezier met je nieuwe liefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven