schoonmaakazijn??

17-12-2008 09:38 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor...ik ben zwanger en heb last van nesteldrang....heeeele erge nesteldrang ..met als gevolg dat ik het halve schoonmaakvak van de appie heijn heb leeg gekocht!! Nu heb ik ook schoonmaakazijn gekocht, maar ik weet eigenlijk niet eens wat ik ermee kan schoonmaken!!

En moet dat onverdund of gemengd met water??

Wie kan mij helpen?

Thank you
quote:missrabbit schreef op 11 maart 2010 @ 15:36:

Ik heb natuurazijn, kan je dat voor de zelfde dingen gebruiken als schoonmaakazijn?ja, zolang het maar wiite natuurazijn is en geen rood kleurtje heeft oid.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Af en toe laat ik mijn wasmachine leeg draaien op 95 graden en dan doe ik er een flinke scheut schoonmaakazijn bij. Een reinigingsbeurt zeg maar.
...
Moet nog ergens een document hebben over schoonmaakazijn. Stond ooit op de online Telegraaf. Samenvatting van tips van Emile Bode (of zoiets). Zal eens kijken of ik het nog bij bestanden heb staan.
Ik gebruik het als:

- ontkalker (waterkoker, senseo, wasmachine, tegeltjes, kranen)

- wasverzachter/kleurenfixeerder (nieuwe kleding b.v.)

- glasreiniger (flinke scheut, en de ramen worden absoluut vet- en streepvrij)

- vloerreiniger op badkamer en toilet

- ontvetten luxaflex, verfwerk van kozijnen e.d. (hier wel verdunnen, 1 deel op 1 deel water)
Ik word helemaal onrustig van topics als dit

Al die schoonmaaktips en maniertjes....ik ken ze allemaal niet, ik onthou ze allemaal niet en ik ben er gewoon niet zo goed in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven