Leuke ideeen gevraagd.

11-03-2010 21:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke en creatieve ideeen voor een verjaardag.

Mijn vriend word namelijk volgende week 25, Een halve abraham!

Nu hebben we al bedacht om een spandoek te maken voor in de tuin. En fotos door de buurt te hangen van hem!

Maar heeft er nog iemand leuke ideeen? Of leuke teksten voor op de spandoek.

Kan op google net echt veel vinden,En ikzelf ben niet zo creatief.

Alvast bedank voor jullie reactie.
Hm.

Hem eens flink nemen?
Even denken, wat rijmt er op 25 jaar?

http://www.rijmwoorden.nl/rijm.pl?woord ... =standaard

Er rijmt ook al niks zinnigs op kwart eeuw. ( schreeuw, maar dat wordt ook geen leuke leus )

Misschien rijmt er meer op zijn naam?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een 1/2 abraham maken en op een bankje in de tuin zetten.
He getsie, die halve abraham. Top half or bottom half?

Mijn man wordt toevallig zondag een halve eeuw! We gaan eten met onze families en kruipen dan weer op tijd ons bed in, omdat we de volgende dag om 7 uur gewoon weer ons kleine meisje uit bed moeten plukken en voeden. Dus geen briljante ideeën vanaf deze kant.

Toevoeging: ik schrijf een halve eeuw, maar ik bedoel een kwart eeuw. Ik was in de war met halve Abraham. Mijn vader is een halve eeuw. Yuk.
25 mooie cupcakejes voor hem bakken die hem eer aan doen

Vragen dmv a4'tje aan stoplicht/lantarenpaal of automobilisten willen toeteren als ze langsrijden, leuk
quote:Longlasting schreef op 11 maart 2010 @ 22:10:

Vragen dmv a4'tje aan stoplicht/lantarenpaal of automobilisten willen toeteren als ze langsrijden, leuk

Het is wel een leuk idee idd, maar helaas wonen wij in een hofje en voor ons huis komt geen verkeer helaas.

Ik heb wel a4'tjes uitgeprint met zijn foto, die ga ik wel door de buurt hangen..
quote:Hangmat schreef op 11 maart 2010 @ 22:05:

25 mooie cupcakejes voor hem bakken die hem eer aan doen

[afbeelding]heel flauw maar
quote:Strawberry86 schreef op 11 maart 2010 @ 22:12:

[...]

Het is wel een leuk idee idd, maar helaas wonen wij in een hofje en voor ons huis komt geen verkeer helaas.

Ik heb wel a4'tjes uitgeprint met zijn foto, die ga ik wel door de buurt hangen..Waarom? Dat ken ik wel als traditie voor een abraham, maar voor een 25jarige? Ik zou er persoonlijk niet op zitten te wachten. Waarom niet een leuk feest geven of natuurlijk die mooie cupcakes voor hem maken?
Dat zeg ik....
Ik word ook binnenkort 25, maar dat het een halve sara is had nog niet eens over nagedacht en briefjes in de buurt zou ik ernstig overdreven vinden. Kun je niet gewoon een lekker weekendje weg gaan.
Moet die onzin nu ook al voor 25-jarigen gedaan worden?

Ik wordt er gek van...de hele buurt hangt al vol met 'Vermist poekie- postertjes' , posters voor buurmannen/vrouwen die 30, 40 of 50 worden, stelletjes die gaan trouwen/ zoveel jaar getrouwd zijn.

Leuk hoor al die jolige postertjes...maar na de feestelijkheden weer weghalen, ho maar.
Moet je eerst niet bij je vriend peilen of hij dit soort akties wel leuk vindt? Ik hou er persoonlijk helemaal niet van. Precies zoals starshine het omschrijft: het lijkt wel of tegenwoordig iedere gelegenheid wordt aangepakt om de voortuin te versieren. Niet dat ik er last van heb, maar het doet me gewoon helemaal niks. Vind het soms zelfs een ietwat zielige vertoning.

Maar goed... jij vind het blijkbaar leuk en dat respecteer ik. Dat idee van een halve abraham is dan wel leuk.
Zet eten, drinken, taart etc voor de gasten neer, wijs iemand aan als beheerder/oppasser en ontvoer je vriend naar een hotel.

Hang het spandoek binnenshuis en zet erop: terwijl jullie feesten, gaan wij tekeer als beesten.

In het hotel vertel je hem dat hij nog kan kiezen: of zich suf zuipen op het feestje dat thuis aan de gang is, of zich suf neuken op het feestje dat jij hier en nu met hem gaat bouwen.
De reden dat ik dit feestje voor hem zo wil organiseren is, Omdat hij altijd iedereen voor gek zet, Daarom willen we hem nu terug pakken!!

nog iemand een leuke tekst voor op een spandoek??
uhm...'Lekker puh"?
quote:Strawberry86 schreef op 12 maart 2010 @ 11:42:

De reden dat ik dit feestje voor hem zo wil organiseren is, Omdat hij altijd iedereen voor gek zet, Daarom willen we hem nu terug pakken!!

??

terug pakken???

ik vind het leuk dat je als verrassing een feestje voor hem organiseerd ( of wil organiseren ), maar waarom dan terug pakken?
Gho 25 en kleutergedrag. Pfffffff.
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven