F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vis, wat goed voor je dat je dat gemaakt hebt, ben heel benieuwd wat Nemo er van vindt!

Arme mini, hopelijk knapt ze snel weer beetje op. En Ella dus niet happy op school, lastig hoor. Zou ook niet weten hoe je dat moet aanpakken. Bijten is natuurlijk echt niet ok, wel duidelijk teken dat ze even niet lekker in haar vel zit. Is er een mogelijkheid om haar tijdelijk wat vaker thuis te houden? Dat ze wat meer rust heeft en tijd om te wennen?

Hoe is het eigenlijk met je moeder Nitro?

voor jullie en je kindjes

Lasse is ook niet helemaal in orde, al een paar dagen om alles huilen, snel boos, moe, slecht slapen, vroeg wakker enz...hij heeft geen koorts ofzo, wel heeeeele vieze luiers, dus denk dat het misschien iets van kiezen is ofzo. Wel heel sneu voor hem, maar wordt ondertussen ook wel beetje tureluurs van dat gejammer de hele tijd

En Nina d´r oren zitten volgens mij verstopt ofzo...ze luistert in ieder geval voor geen meter op het moment
Heb er zin in meiden!

Vish, lijkt me heftig hoor zo'n verhaaltje. Ben benieuwd hoe Nemo er op reageerd. Hij ziet nu natuurlijk op school ook allemaal papa's.

Nitro, hopelijk knapt mini snel op. Lastig met meis, zegt ze ook waarom ze het niet zo leuk vindt op school. Snap wel dat ze zich dan gaat afreageren maar bijten zou ik ook echt niet accepteren. Lastig hoor.

Lau, heeft Lasse al veel kiezen? Hoop dat hij ook snel stop met jammeren. Ik kan daar vaak ook slecht tegen.

Hier gaat alles vandaag erg voorbeeldig, heerlijk dus ik geniet er maar even van. Ik ga zo Tim even naar een vriendje brengen, dan thuis even zorgen dat ik bijna klaar ben voor vanavond, of even shoppen met Floor en dan samen met Floor Tim halen. Maar eerst nog even blijven kletsen en dan kan Floor nog even met haar vriendinnetje spelen.

Dan alweer op de trein. Oh, even kijken of ik nog een band moet oppompen van mijn oude fiets.
Ik zie net dat er tot in ieder geval 5 uur geen treinverkeer is tussen utrecht en den bosch vanwege een ontploffing in een stroomhuisje. Weet niet of iemand van jullie daar last van heeft.

Hoop dat het om 5 uur echt allemaal opgelost is.

Ik ga even jullie mobiele nummers in mijn mobiel zetten, is vast handig.
Heb jij daar last van of hoef je niet over Den Bosch? Ik ben een beetje een geo-nitwit dus misshcien is dit wel een hele stomme vraag

Verder niemand volgens mij...maar we wachten wel op je hoor Hopelijk is het snel opgelost.
vriendje is hier al opgehaald, want had een aanvaring met de kat (was er achteraan gana rennen en dat vond de kat niet zo leuk, maar hield zijn nagels in) en toen ie daar van bijgekomen was, knalde ie met zijn hoofd tegen een hoek, dus toen wilde hij ECHT naar zijn mama. Oorzaak was ook dat ie heeeel moe was en dus heimwee had. Arme knul. Gelukkig vond Jes het allemaal wel best.

Hopelijk durven de klasgenootjes nog wel hier te komen

Nitro, ik zou ook zo reageren hoor, vooral als je het niet verwacht en het zo hard gaat.. Gelukkig had ze door dat het niet door de beugel kon. Hier ook dat soort situaties als ze moe zijn (niet met bijten ofzo, maar wel over grenzen gaan)

Vis heb je je plan net toch nog uitgevoerd dus.... Maar dat huisje opblazen heeft niet zoveel zin, ik bedoelde die ander.....

Nu kunnen we niet al hun tapas opeten en op rekening van Lau laten zetten..

Als wij nou ook tapas bestellen.. zijn we er toch een beetje bij!
http://s30.photobucket.co ... view&current=CIMG3211.flv

Met geluid aan is beste.
helaas hier geen geluid, dus ga later kijken.

Casey, zielig van vriendje, maar lijkt me dat jullie wel ideale ruimte hebben voor kleine mannetjes om te komen spelen, vooral met mooi weer wordt Jesse vast heel populair~!!

Nico en Dok, hebben jullie last van de storing? En hoe laat is iedereen er? Kan er of 10 voor of 5 over zijn, wat is handig?

(of is iedreen al vertrokken...)
Ik ga via arnhem niet via den bosch maar begreep dat het allemaal nog niet echt lekker loopt. Hoop dat het zo toch echt opgelost is anders moet ik met de auto. Daar heb ik geen zin in.
Vish, heb je al gelezen met Nemo?

Heftig hoor meis, veel sterkte met alle vragen die ongetwijfeld zullen komen!
O, lees net dat treinstoringen voorbij zijn en alles nu weer op gang komt, gelukkig!
Nitro, 5 over is denk ik het handigst. Nic komt dan ook zo'n beetje aan. Lau en ik wachten wel, van Marlee weet ik het niet meer uit mijn hoofd en van Dok weet ik niet of ze komt.

hier een gek scherm na de link, dus waarschijnlijk kan ik hier ook niet kijken. Ben wel benieuwd... En wat een toestand, met dat vriendje.

Hier nog geen speeldates gehad. Weet ook niet goed wat ik er van vind, aan de ene kant wel prima, omdat Daan ook gewoon rustig zijn plekje in de klas mag ontdekken en zo eerst wat kindjes mag ontdekken, aan de andere kant jammer omdat ik wel bang ben dat hij misschien toch niet geaccepteerd zou worden, en dit dan zo geuit wordt. Maar da's maar afwachten natuurlijk, en dat zijn van die dingen waar ik me weer heerlijk druk om kan maken

Nu nog even wat doen, tot vanavond!
wat is het stil hier....

18:15 werd hier het laatste kindje opgepikt, toen waren jullie al onderweg naar lekker eten en gezelligheid...

hoop dat jullie het leuk hebben!
Ik tapas met jullie mee hoor. Heb stukjes chocola, doosjes Dummys en bugles met kokkiesmeer. Und ein grosse bier jaaa dankesehr.

Veel plezier damezzzzz!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zijn jullie al dronken dames?

vis is no fun, de heeft zichzelf misselijk gegeten..

mijn bugles werden weggestolen door sil, die weigerde te slapen..

dus so far mijn tapas avond...
't was gezellig ladiez!!

Goede terug reis allemaal
Tsss...die Nitro zit zich gewoon uit te sloven met die Iphone van d'r En ik me maar afvragen hoe ze nou toch om 22.55 uur alweer thuis kon zitten te forummen

Ik wil ook een Iphone

Bedacht ik me later Nitro, was jij je kolfspullen niet vergeten mee naar huis te nemen weer??

Was zeker gezellig, jammer dat jullie er niet bij waren Cees en Vis! Maar volgende meeting is bij Cees thuis toch?
Naar Cees red ik het nu zonder zweetaanvallen en zonder tomtom dus daar ben ik helemaal voor!!!

Hebben jullie lekker gegeten?? Nog sappige roddels? Vette ruzies gemaakt, nog dronken torren?
Tja, we hebben natuurlijk onwijs over jou en Cees zitten roddelen, dat snap je wel natuurlijk

Nee hoor, we hebben ons keurig gedragen. Totdat er iemand ging dansen met een spanjool, toen heeft de rest zich uit de voeten gemaakt En om 5 over 11 zat iedereen weer netjes in de trein terug

Pfff, nu bezig met man om de belastingaangifte te doen. Waar het verbouwen en verhuizen al geen feestje was, is dit het helemaal niet

Vanavond ook een eerste lesje sexuele voorlichting gegeven... Daan zat in bad een beetje aan zijn piemeltje te plukken. Later maar eens geinformeerd waarom hij dat deed, en of dat was omdat dat een fijn gevoel gaf. En dus ook maar even uitgelegd dat behalve de dokter, en wij, de verpleegkundige, of de meesters en juffen op school en de bso (en dan vanaf ons ook alleen maar van toepassing met het poetsen bij het verschonen) er niemand aan zijn piemeltje hoeft/mag zitten, en dat als dat wel gebeurd, of dat als het gevraagd wordt, hij dat wel aan ons moet vertellen. Beetje gek hoor, als je daar zo ineens mee geconfronteerd wordt... vind dat soort dingen niet onwijs makkelijk

Vingers gaan nog steeds matig bij hem, ziet er steeds viezer uit Ondanks zalf en soda...

Nu maar eens verder met de belasting.
Sexuele voorlichting.. wat worden ze alweer groot, he?

En die Spanjaard had echt geen microfoon nodig zeg! Wat een volume (en dat vlak achter ons). Ik was wel een beetje schor na afloop. Ik was vlak voor middernacht thuis trouwens. En de slaapkamer walmde de volgende ochtend nogal naar knoflook..

Was wel errrug lekker allemaal, beetje veel weliswaar..

Vish, wat vond Nemo van je verhaaltje? Heb je jullie verhaal op zijn niveau uitgelegd?
Ja Vis, daar was ik ook nog benieuwd naar, wat Nemo van je verhaal vond?

Knoflook was zaterdagochtend bij ons ook duidelijk aanwezig ja
Genoten van de live muziek dus

Verhaaltje voorgelezen en viel me alles mee. Hij is het nu allemaal in stilte aan het verwerken, de vragen komen binnenkort wel weer denk ik. Maar ik vond dit het moeilijkste dus ben niet bang voor wat komen gaat.
Er was eens een mama.

Die mama had een vriendje.

Ze gingen samen de liefde bedrijven. (mss een aanvulling door Tieg? )

De mama kreeg hierdoor een kindje in de buik.

Mama en papa waren erg blij dat er een kindje van hen samen kwam, dat moest wel een heeeeeeeeeel mooi en lief kindje worden.

Maar de mama moest heel veel dingetjes alleen doen, de papa luisterde niet zo goed en vond die dingetjes niet leuk om te doen. Papa kwam ook vaak niet thuis en dan was die mama maar alleen.

Toen zei de mama tegen de papa; "Ik denk dat het beter is dat jij in een ander huisje gaat wonen papa, en dan zorg ik voor ons mooie kindje"

Dat vond de papa wel goed, want deze papa vond het best moeilijk om goed voor een kindje te zorgen. Mama kon dat veel beter!

Daarom heeft het kindje geen papa, maar wel een mama die goed voor hem zorgt en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel van hem houdt!
Waarom huur ik jou toch niet in voor zulke dingen
Ha! Heb mijn zoon alweer fijn thuis. De juf belde dat hij in zijn broek gepoept had en ze het allemaal niet helemaal schoon kregen. Had hij nog op school gezegd tegen de juf dat ze mij niet mochten bellen want dat hij dan onder de koude douche moest. Haha. Maar even uitgelegd dat we dat inderdaad wel eens gedaan hebben maar dat nu echt niet meer doen.

Moest dus snel wat regelen voor Floor want die lag net een kwartier te slapen. Gelukkig was de buuf thuis anders had ik haar weer uit bed moeten plukken (luid krijsend waarschijnlijk).

Nu nog even snel wat verzinnen voor man. Die is donderdag jarig en het enige ding wat hij bedacht had voor zijn verjaardag en ik met de kinderen voor hem wilde halen heeft hij aan zijn ouders gevraagd. Knurft.Denk dat hij dan maar een poetsdoek krijgt ofzo Vind het wel een leuk kado voor hem.
Verjaardagskadoos voor Nic d´r man:

stofzuiger

stoomreiniger

strijkijzer

wonderdoekjes

afwasborstels

dweil + emmer

leuk pakket reinigingsmiddelen

hogedrukspuit

ideetjes genoeg Nic

Goed verhaal Cees

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven