En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
vrijdag 12 maart 2010 om 22:55
Wijn: check.
Pfff, lach er maar om, dat voordoen!
Ik heb er natuurlijk wel voor gezorgd dat er niemand in de buurt was hè
Maar ik baalde er zo van, Sil zat bijna (bijna hè ) net zo sullig naar die fontein te kijken als de katten van Bieb. En dat ding was toch niet echt goedkoop.
We hadden hem trouwens gekocht omdat Sil altijd uit de kraan en nooit uit zijn bakje. Bij die fontein heb je ook stromend water, dus de hoop was dat hij daar dan ook uit zou drinken.
Maargoed, het heeft dus niet geholpen. En nu staat het hele gevaarte nutteloos in de kast. Wie hem wil, mag het zeggen!
*mopper mopper*
Pfff, lach er maar om, dat voordoen!
Ik heb er natuurlijk wel voor gezorgd dat er niemand in de buurt was hè
Maar ik baalde er zo van, Sil zat bijna (bijna hè ) net zo sullig naar die fontein te kijken als de katten van Bieb. En dat ding was toch niet echt goedkoop.
We hadden hem trouwens gekocht omdat Sil altijd uit de kraan en nooit uit zijn bakje. Bij die fontein heb je ook stromend water, dus de hoop was dat hij daar dan ook uit zou drinken.
Maargoed, het heeft dus niet geholpen. En nu staat het hele gevaarte nutteloos in de kast. Wie hem wil, mag het zeggen!
*mopper mopper*
vrijdag 12 maart 2010 om 22:58
vrijdag 12 maart 2010 om 22:58
En terwijl ik dat zat te typen is er weer van alles bijgekomen, Olijf, je zit zeker niet in je uppie te tetteren! En gebruik gewoon lekker dit topic om over andere dingen te schrijven als je die behoefte voelt. Hier mag veel! Vooral als je van die fijne schaamteloze foto's blijft plaatsen . Maar serieus, schrijf het van je af zoals je dat doet. En zo begrijpelijk dat je gewoon fit en uitgerust door het leven wilt en niet gevraagd hebt om dit WIA traject. Maar daar kan je zelf toch helemaal niks aan doen. Dus dat gevoel van falen is niet terecht! En wat lief dat Olief er ook zo lief op reageerde.
Ik heb inmiddels een flinke bel rosé naast me staan, meiden.
En zullen we nog even collectief duimen voor DGDB van Lé?
Ik heb inmiddels een flinke bel rosé naast me staan, meiden.
En zullen we nog even collectief duimen voor DGDB van Lé?
vrijdag 12 maart 2010 om 22:59
quote:Splinter02 schreef op 12 maart 2010 @ 22:55:
.
Maar ik baalde er zo van, Sil zat bijna (bijna hè ) net zo sullig naar die fontein te kijken als de katten van Bieb. *mopper mopper*
Ja en nou kappen met de intelligentie van mijn katten in twijfel te trekken.
Er is er hier inmiddels al WEL één in ieder geval die er gebruik van maakt!!
Tsssss
.
Maar ik baalde er zo van, Sil zat bijna (bijna hè ) net zo sullig naar die fontein te kijken als de katten van Bieb. *mopper mopper*
Ja en nou kappen met de intelligentie van mijn katten in twijfel te trekken.
Er is er hier inmiddels al WEL één in ieder geval die er gebruik van maakt!!
Tsssss
vrijdag 12 maart 2010 om 23:02
Weet je Nikki, we zijn gewoon een leuke groep tetterettes! Begonnen als wat los gebabbel en moet je nu zien! Ik vind het echt een leuke groep!
Jammer Anneke dat je zo ver weg woont, maar hé misschien wordt het ooit wel: de tetterettes go to Canada
Oh en voor de leuke smileys: http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys
Je moet ze plakken als een foto en soms moet je ook even een aantal keer klikken met rechts op de url-link want soms pakken ze niet in 1 keer.
Jammer Anneke dat je zo ver weg woont, maar hé misschien wordt het ooit wel: de tetterettes go to Canada
Oh en voor de leuke smileys: http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys
Je moet ze plakken als een foto en soms moet je ook even een aantal keer klikken met rechts op de url-link want soms pakken ze niet in 1 keer.
Ik ben mijn eigen bananenschil

vrijdag 12 maart 2010 om 23:02
Anneke, deze site heeft veel leuke smiley's: http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/. Enige nadeel is dat je ze op dezelfde manier als foto's in je bericht moet plakken.
Meiden, volgende week een cocktailavondje doen:
Meiden, volgende week een cocktailavondje doen:

vrijdag 12 maart 2010 om 23:05
Anneke, superlief wat je zegt.
En oh zo waar!
Jammer genoeg is dat altijd heel makkelijk om tegen iemand te zeggen, terwijl het veel lastiger is om in de praktijk te brengen. En je weet het waarschijnlijk zelf ook wel, Olijf, dat je niet zo streng moet zijn voor jezelf.
Fijn dat Olief je zo steunt. En je brult het hier ook maar lekker van je af hoor
Bieb, weet jij nog hoe die site heet met al die beesten-smileys? Ik kan hem niet meer vinden, ik bedoel die ene waar je zo ingewikkeld moet doen om een plaatje te gebruiken (alles is eigenlijk verboden te downloaden ofzo, weet je weke ik bedoel?).
En oh zo waar!
Jammer genoeg is dat altijd heel makkelijk om tegen iemand te zeggen, terwijl het veel lastiger is om in de praktijk te brengen. En je weet het waarschijnlijk zelf ook wel, Olijf, dat je niet zo streng moet zijn voor jezelf.
Fijn dat Olief je zo steunt. En je brult het hier ook maar lekker van je af hoor
Bieb, weet jij nog hoe die site heet met al die beesten-smileys? Ik kan hem niet meer vinden, ik bedoel die ene waar je zo ingewikkeld moet doen om een plaatje te gebruiken (alles is eigenlijk verboden te downloaden ofzo, weet je weke ik bedoel?).
vrijdag 12 maart 2010 om 23:07
vrijdag 12 maart 2010 om 23:09
[quote]Olijfje_ schreef op 12 maart 2010 @ 23:02:
Weet je Nikki, we zijn gewoon een leuke groep tetterettes! Begonnen als wat los gebabbel en moet je nu zien! Ik vind het echt een leuke groep!
ik ook!!! en ik lees al mee vanaf posting 1 van eleonora.
Elke dag weer heerlijk om bij te lezen ben alleen niet zo'n poster.
Jullie zijn een heerlijk clubje om bij mee te lezen.
ik ook!!! en ik lees al mee vanaf posting 1 van eleonora.
Elke dag weer heerlijk om bij te lezen ben alleen niet zo'n poster.
Jullie zijn een heerlijk clubje om bij mee te lezen.