Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Als zij niet dubbelnicked en er toch een andere forummer is die gebruik maakt van haar IP-adres dan is er maar conclusie mogelijk: hij ligt onder haar bed met een laptop van haar wireless verbinding gebruik te maken.

*trekt alvast de ketchup open*
Net even gekeken in het bewuste topic "Vage Kerel" Zowel Jady83 als Tara71 schrijven om 21.38 uur een bericht. knap als je zosnel kan switchen van nick.
quote:wuiles schreef op 13 maart 2010 @ 22:08:

Als zij niet dubbelnicked en er toch een andere forummer is die gebruik maakt van haar IP-adres dan is er maar conclusie mogelijk: hij ligt onder haar bed met een laptop van haar wireless verbinding gebruik te maken.

*trekt alvast de ketchup open*WAHHHHHAAAAAAAA scary
Nou, ik hoop dat angel dit dan morgen voor jullie opheldert: ik dubbelnick niet. Waarom zou ik dat in godsnaam doen?

De angel wees mij op de regels, dat je niet mag dubbelnicken, misschien is er een vermoeden, maar dat is dus geheel onterecht.

Dat zal dan ook vanzelf blijken.
Dat had ik ook opgemerkt, lette er expres op.

Jady, hij heeft je pc gehackt.
dank longlasting.
Het is mogelijk om vanaf 1 pc `ongezien` te dubbelnicken.

1. Internet explorer met je eigen account.

2. Via firefox een proxy instellen en daarmee een andere account aanmaken.

3. Beide browsers openen en posten in hetzelfde topic onder verschillende accounts en ip´s.

Niet dat ik Jady daarvan beticht..
quote:Longlasting schreef op 13 maart 2010 @ 22:08:

Net even gekeken in het bewuste topic "Vage Kerel" Zowel Jady83 als Tara71 schrijven om 21.38 uur een bericht. knap als je zosnel kan switchen van nick.

Zie mijn post hierboven.

Appeltje, eitje. Handleiding staat op internet.
quote:noahtb schreef op 13 maart 2010 @ 21:45:

Dan copy ik m'n post uit het vage man topic maar naar hier..

Vanwaar deze massahysterie?

TO opent een topic, komt een grapjas á la char een aantal letters noemen, TO benadrukt steeds hoe ongelofelijk bang ze wel niet is en het halve forum is in rep en roer.

Kom op zeg...

Waar hebben we het over?!

We hebben het over een verhaal dat -als het wáár is- vele malen bedreigender kan zijn dan jij en ik nu bij elkaar kunnen verzinnen.

Me dunkt dat er dan mensen in rep en roer raken. Terecht, lijkt me.
quote:noahtb schreef op 13 maart 2010 @ 22:10:

Het is mogelijk om vanaf 1 pc `ongezien` te dubbelnicken.

1. Internet explorer met je eigen account.

2. Via firefox een proxy instellen en daarmee een andere account aanmaken.

3. Beide browsers openen en posten in hetzelfde topic onder verschillende accounts en ip´s.

Niet dat ik Jady daarvan beticht..Misschien kan dat, maar ik geloof Jady83 dat ze niet dubbelnickt
Jady, heb je nog met hem gebeld?
Ik geef haar ook het voordeel van de twijfel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En verder denk ik dat we geen conclusies moeten trekken over dubbelnicken tot daar een angel daadwerkelijk uitspraak over heeft gedaan (in de vorm van een waarschuwing of een ban in het ban-topic). Wat ik ervan begrijp heeft Two er slechts vluchtig naar gekeken, dus het kan best een misinterpretatie van diens kant zijn.
quote:Longlasting schreef op 13 maart 2010 @ 22:12:

[...]

Misschien kan dat, maar ik geloof Jady83 dat ze niet dubbelnicktDaarom heb ik hetzelfde onder mijn post gezet
quote:Capibara schreef op 13 maart 2010 @ 22:07:

Maar waarom zou Two er dan op wijzen? Dat doe je niet zomaar zonder enige verdenking lijkt me.Two heeft het topic gesloten onder het mom van "opschonen", terwijl dat óók niet aan de orde is. Misschien dat er gewoon sprake is van een misverstand. Laten we even afwachten tot er iemand ècht naar gekeken heeft...
quote:qwertu schreef op 13 maart 2010 @ 22:13:

Wat ik ervan begrijp heeft Two er slechts vluchtig naar gekeken, dus het kan best een misinterpretatie van diens kant zijn.Dan is het niet zo handig om dan gericht tegen 1 persoon dat dubbelnicken niet is toegestaan. Dat is namelijk een algemene regel, die niet herhaald hoeft te worden als er niets aan de hand is.
Ze gaat in een half uur om als een blad aan een boom. Ze schrikt zich te pletter van Tara71. Waarom zou je dat willen doen?

Jady wat is je plan?
Angel2 in Modtopic:

Ho Stop.

Ik schreef niet dát ze dubbelnickt. Ik schreef dat het niet mag. Naar aanleiding van 6 gelezen postings door jullie, waar allerlei aannames instonden.
...
We wachten gewoon even af... zonder speculaasies, tenzij in koekie-vorm.
Known to cause insanity in laboratory mice
ja ik snap dat er verwarring is ontstaan over dat dubbelnicken, maar dat is echt het geval niet. Dat zal ook wel blijken morgen.
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:45
Reden: ..
% gewijzigd
Hoop wel dat Jady ons een beetje op de hoogte blijft houden.
Okay, nou dan is dat in ieder geval duidelijk geworden!

Heb je al een beetje een idee hoe je dit verder gaat aanpakken nu? (hoef je niet uit de doeken te gaan doen, wellicht leest engbek mee)
Mooi woord "engbek"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
nee ik weet niet wat wijsheid is.
anoniem_93880 wijzigde dit bericht op 13-03-2010 22:45
Reden: ...
% gewijzigd
Kans op stalking is denk ik groot ja, ik zou de pliesie in schakelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven