het 'help elkaar' topic

29-01-2009 16:24 760 berichten
Ik heb wel eens langer met het idee gelopen om zo een topic te openen omdat ik zelf veel steun heb gekregen in moeilijke tijden van een hoop forummers in mijn topics. Niet alleen mentale steun, maar er werd zelfs aangeboden om naar me toe te komen om me te helpen op dat moment. Dat heeft mij wel heel erg geraakt en ik zie het vaker, dat aanbod op viva.

Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.

Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)

Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.

Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.

Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mazou schreef op 31 augustus 2009 @ 20:47:

[...]

Zou wel willen maar heb zelf ook hulp nodig voor dit soort klussen.:-|jammer :(
Hoi Varisha, Mazou

heb je geen handige buurman of vader/broer die je ff kan helpen met schilderijtje oid ophangen. Waar kom je vandaan?

Laat maar wat van je horen
quote:varisha schreef op 31 augustus 2009 @ 20:45:

niemand die mij wilt helpen??:'(Mocht je over een maandje nog hulp nodig hebben, dan wil ik zeker helpen. Momenteel heb ik het te druk met andere dingen (waarvan het resultaat deels binnenkort op het ruiltopic voorbij komt).
quote:Bertrade schreef op 02 september 2009 @ 13:51:

[...]

Mocht je over een maandje nog hulp nodig hebben, dan wil ik zeker helpen. Momenteel heb ik het te druk met andere dingen (waarvan het resultaat deels binnenkort op het ruiltopic voorbij komt).Ik ben benieuwd :D
up
quote:varisha schreef op 30 augustus 2009 @ 18:50:

Wie wilt mij helpen met wat dingen op te hangen (plankjes,schilderijtjes etc) en schilderen??? en de keukenkastjes beplakken met plakplasticIn dingen ophangen ben ik een kei. Schilderen kan ik wel maar het is niet echt mijn hobby. Waar woon je ergens ? Of is het inmiddels al gefikst ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 10 november 2009 @ 16:01:

[...]

In dingen ophangen ben ik een kei. Schilderen kan ik wel maar het is niet echt mijn hobby. Waar woon je ergens ? Of is het inmiddels al gefikst ?Ze woont 10 minuten met de auto van mij af.
Donkey,

Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen. Zou je wat voor mij kunnen betekenen?
Ja hoor, waarschijnlijk wel. Zend me maar een berichtje met details.
Schilderwerk is al klaar...meeste schilderijen hangen ook...

alleen moet ik mijn studeerhoekje boven eens af maken...want dat is nu mijn excuus om om maar niet te studeren...

dus zoek nog wel iemand die wat planken kan ophangen....

en iemand die een lamp buiten kan aansluiten :P

ik woon idd maar 10 minuutjes bij zwieb vandaan
quote:varisha schreef op 12 november 2009 @ 16:43:

en iemand die een lamp buiten kan aansluiten :P

ik woon idd maar 10 minuutjes bij zwieb vandaan

stuur maar een berichtje (marco7314@hotmail.com) dan spreken we een tijdstip af en is het zo gefikst.

Kosten: een kop koffie.

Zit er al een aansluiting voor die buitenlamp of moet er ook een kabel worden ingegraven ?
Allen, ik heb best wel veel kleding voor meisjes liggen nog. Van C&A tot Esprit. Volgens mij merendeel maatje 104, maar volgens mij ook kleiner. Ik moet het allemaal uitzoeken. Wie o wie kan ik blij maken?
quote:Marahbloem schreef op 29 januari 2009 @ 18:56:

Ik bied me aan als hondenoppas. Heb zelf ook een hond en weet hoe lastig dat soms is om er een te vinden. Woon in 'hier in ons mooi Breda'.

Hoi,

we zijn op zoek voor een oppas voor donderdag en vrijdag eventuel zaterdag nog (17,18 en 19 dec) voor ons twee honden.

we hebben een jack russel van 2jaar en een ridgback van 5 manden.

Heb je interess??

Gr Maud

06 28 16 98 64
*Kickt topic omhoog*
Goed dat je hem hebt ge-uped Kabouter.

Het ruiltopic is ook een aanrader!
Die ga ik even zoeken
Ik heb een doos vol met meisjeskleding in maat 80/86. Veel jurkjes, rokjes, shirtjes, broekjes etc. Nog prima spul en ik geef het graag aan iemand die het goed kan gebruiken. Ik hoef er dus niets voor te hebben. Iemand interesse?
@huppel; mij zou je heel blij maken met de kleertjes.
The time is now
Ik heb zelf nog wat jongenskleertjes in de aanbieding. Van alles wat, maat 62 t/m 86.
The time is now
quote:domnaiefmutsje schreef op 16 november 2009 @ 23:50:

Allen, ik heb best wel veel kleding voor meisjes liggen nog. Van C&A tot Esprit. Volgens mij merendeel maatje 104, maar volgens mij ook kleiner. Ik moet het allemaal uitzoeken. Wie o wie kan ik blij maken?

Ben je ze al kwijt (aangezien het een ouder bericht is )?

Zo nee, dan heb ik wel interesse!
quote:Banba schreef op 14 maart 2010 @ 12:29:

@huppel; mij zou je heel blij maken met de kleertjes.

Nou ik zou het geweldig vinden als ik je er blij mee kan maken! Vraag maar aan de engel om mijn mailadres dan stuur ik het naar je op

Liefs Huppel

p.s fijn je hier weer te lezen!
Hoe briljant is dit? En waarom is dit topic mij nooit eerder opgevallen?

Ook ik bied hierbij een helpende hand, ben niet zo goed in klussen... (wel weer goed in schroefjes aangeven enzo...;-) )

Maar roep maar ik woon in N-H kzou bijvoorbeeld prima op kunnen passen, honden uit kunnen laten... dat soort zaken...
@huppel:

Geweldig! Ik ga het meteen even vragen op het modtopic.
The time is now
Ik woon in Den Haag en ik kan behangen

Maar ik kan met veel meer dingetjes helpen en fotograferen en weetik t allemaal.. zelfs vlechten inzetten als je een dagje je haar anders wilt (ik vlecht niet je hele hoofd)
Wie wil er voor mij twee kroonluchters ophangen op een plafond van 4 meter hoog en ze ook nog voor me op de electriciteit aansluiten? Ik heb zelf een ladder en ik woon in de Randstad (nadere info volgt uiteraard via de mail).

Ik bied zelf mijn hulp aan als (gediplomeerd) kattengedragstherapeut voor wie dat maar nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven