Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Man is buitenlands Zus, of heeft daar gewoon een tijd gewoond?

Balen Mamz, dat je koppijn nog niet over is....

Lijstje maar eens goed opstellen;

- opruimen

- was ophangen

- stofzuigen

- dweilen

- papieren UWV de deur uit

- wc schoonmaken

- waar ik verder nog zin in heb
668, the neighbour of the Beast
Moggû,

Het word tijd hè dat beter weer gaat worden.

Gisteren was het al een stuk aangenamer.

Maar om nou met 14 graden zonder jas naar buiten te gaan, dat gaat me te ver.

Ook al doet de zon d'r best.

Ik ga werken vandaag en vanavond de woonkamer soppen.

Verder geen wilde plannen!

Tot later!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
- opruimen

- boodschappen doen

- pakketje op de brievenbus doen

- wassen, drogen, opruimen

- plee poetsen

- koken

Ik heb te maken het de wraak van de buikgriep, die is terug, in minder heftige maar zeer vervelende vorm. Lees: geen braken, niet misselijk, geen koorts, maar wel een chronische diarree

Alles wat ik drink loopt er zo weer uit.

Dadelijk eens wat tabletjes tegen nemen want ik moet vanmiddag de deur uit, de melkpoeder van Mmetjes is namelijk bijna op.
Mogu,

Hier schijnt het zonnetje ook!!Ga straks even met Ukkie naar de speeltuin,kan ie zijn energie kwijt

Gistermiddag nog best veel gedaan,gewassen,gestreken,gestoft en gezogen.

Vandaag voor de zekerheid de belasting bellen.

Marels,als je meer wilt weten wil ik je dat best vertellen,alleen niet hier,Boro heeft mijn hyves wel mocht je nog nieuwsgierig zijn

Mamz,hopelijk is je hoofdpijn wat gezakt!

Druif,klagen mag hier best hoor!!Het is gewoon best zwaar zo'n zwangerschap en alle hormonen die door je lijf gieren.

Rainz,lekker bijgekroeld met man
Ook niet onbelangrijk vandaag:op zoek naar een kapsel
Jeetje MissM, wat duurt dat lang. Beterschap!

En je mannen, zijn die wel opgeknapt?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Zo, beluurtje met Marels weer achter de rug

Zwaar weekend gehad met A, maar in mijn frustratie heb ik wel gisteren het huis van boven naar beneden opgeruimd en schoongemaakt. Ik ben dus weer bij.

Routine's

De was.

Dat wast.

Goedemorgen lieverds
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Je kunt mij ook wel vinden via de hyves van Boro Coetje (en de rest die dat leuk vindt natuurlijk), zoek me maar op!

Als je in Boro's vriendenlijst kijkt en je typt daar de eerste drie letters van mijn nick ben ik de eerste in het lijstje, die met 68 vrienden. Voeg me maar toe als je het leuk vindt.

Ik heb al was opgehangen, opgeruimd en ga nu met een sopje overal langs en dan stofzuigen.

Oh, en het laatste beetje was dat nog binnen hangt even naar buiten doen.

MissM, beterschap, balen zeg!!
Moet je ook bijhouden Bor, die beluurtjes met Marels
Boor

Marels, ja hij is buitenlands.

MissM, haal gelijk yakult, wil vaak nog wel eens helpen, gaven we zelfs op de afdeling (heb ooit gewerkt op de maagdarmleverafd.) tegen diarree.

Baat het niet dan schaadt het niet.

En anders de HA bellen hoor!

Hier nog steeds een waterig zonnetje en een boel wind, dus koud.

Ik denk dat ik de bedden vandaag maar verschoon aangezien mijn wasmand nu leeg is.
Djeez, dat vind ik dus echt zo knap van jullie, dat jullie elke dag wel een uurtje weten vol te kletsen of zo. Ben vreselijk sociaal gehandicapt, want ik vind dat eens per vier weken of per drie maanden ook wel genoeg

Pil werkt, aan de studie
Elke dag bellen we niet hoor Mamz. Soms wel, soms niet. Ik denk dat we elkaar twee keer per week bellen ofzo Bor?

Waar komt je man vandaan dan Zus? Ik ben gewoon ordinair nieuwsgierig hoor, als ik dingen niet mag weten gil je maar

Hier is het echt gewoon zonnig nu, ik heb de was buiten en de lente in mijn bol!
Zoiets ja, als tsjetten te lang gaat duren omdat we te veel te lullen hebben, dan bellen we .
Laatste wasjes hangen buiten, nu lekker alles poetsen en dweilen. Ik heb de grote schoonmaakkolder, dus daar maak ik maar gebruik van
Het zonnige Turkije, we hebben elkaar daar ooit in een verleden onmoet en inmiddels alweer 11 jaar getrouwd en hij woont alweer 10 jaar hier.

Maar het weer went, maar matig hoor.

Mijn zus komt haast iedere dag een kopje koffie halen en dan lullen we een uur vol en vraagt mijn man weleens, ja ,w aar hebben jullie het dan over, ehmm?? geen idee, maar we hebben wel leuke gesprekken.
Trouwens wie opent het nieuwe topic aangezien we bijna op de 3000 zitten, Boro?
Leuk joh Zus, zo'n buitenlandse man! Die van mij is Zeeuws, telt dat ook als buitenlands?

Kan me voorstellen dat hij dan sleeecht kan wennen aan het koude weer, zeker als je dan een winter hebt zoals de afgelopen winter...

Ik kan met sommige mensen ook uuuuuren kletsen hoor. Zoals met Boro dus En dan heb ik ook geeeeen idee waar we het over gehad hebben uiteindelijk, meestal vanalles en niks.
Je bent toch wel ontaard als huisvrouw, als je je strijbout eerst moet zoeken, hem eindelijk uit een kast plukt, en je peuter vol verbazing zegt :"Mama, wat is dát voor een bijzonder apparaat"

Je bent toch wel ontaard als huisvrouw, als je je strijbout eerst moet zoeken, hem eindelijk uit een kast plukt, en je peuter vol verbazing zegt :"Mama, wat is dát voor een bijzonder apparaat"

Ja, is goed, ik open wel een nieuwe .
Schop nodig.

Jaaaah, hier weten ze wel wat een strijkbout is maar ook dat mama daar dus niet aan doet
Troost je Bor, ik strijk ook noooooooit. Alleen overhemden van Marelsman die écht niet anders kunnen, en gelukkig draagt Marelsman nooit een overhemd
2997
2998
2999

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven