Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Hahaha@juffertje ohhh ik heb dat ook ik wist ook niet dat het zo heftig zou zijn .... Hihi;)
@Troela.

Jammer, maar misschien voor jou een beetje dubbel. Nu kun je je tenminste storten op je kinderwens. En een leuke baan komt er heus wel weer.

Ik heb vandaag de uitslag gekregen van mijn sollicitatie. Het is helaas niets geworden.. Nu kijk ik rustig verder. Ik kan tot sept. op mijn leerplek blijven. Maar ja, als ik dan al in juni zwanger zou raken, is voor mijn idee ook niet echt voordelig.

Pfff, lastig hè. Je wilt het niet allemaal plannen, maar toch moet dat vaak wel.
quote:juffertje22 schreef op 11 maart 2010 @ 18:22:

O my god..... Ik slik dus geen pil en mijn libido is enorm. Elke man (lees:collega) is een object.... Foei juffertje!

Ik wist niet dat ik zoveel 'zin' kon hebben. Na mijn ongesteldheid wordt het steeds erger en dan neemt het weer af......

Oerinstinct van kindjes maken????

Haha ik heb dit ook wel alleen bij mn eigen vriend(geen leuke mannelijke collega's)ik kan maar niet wachten om hem te bespringen! En ja om de kansen te vergoten om een baby te krijgen ik vaker sex dan voor heen natuurlijk wel handig.

En helemaal niet vervelend hoor

het is hier trouwens idd druk geworden! maar wel gezellig!

hebben jullie al leuke weekend plannen?
Hallooo

Ik wil graag ook met jullie mee kletsen. Ik ben in januari gestopt met de pil. En deze week eindelijk ongesteld geworden. Dus nu kan het eindelijk echt beginnen. Eerst natuurlijk afwachten of ik een regelmatige cyclus heb, maar verwacht niet al te veel problemen daarmee, voordat ik met de pil begon had ik dat ook gewoon.

Volgens een normale cyclus 28 dgn.had ik 4 weken geleden al ongesteld moeten worden, maar helaas mocht ik lekker wachten en wachten en wachten en zo nu en dan voor de zekerheid toch een testje. Ik was er dan ook wel zo erg mee bezig en beetje veel aan me hoofd, dat het gewoon weg bleef. Krijg ik afgelopen zondag een ongelukje met een raam, gedachten bij mijn vinger en weet je wat.... ik werd ongesteld. haha EINDELIJK! dacht ik dan ook.

Ikzelf wou al een paar jaar geleden aan kinderen willen beginnen, maar mijn vriend moest er nog niet aan denken haha. maar eindelijk is het dus zover, dus is het ongelofelijk spannend. Dus ook niet gek dat ik er zoveel mee bezig ben.

Zo, nu zijn jullie een beetje op de hoogte van mij, ik ga zeker nog een aantal pagina's terug lezen zodat ik ook een beetje weet wat er bij jullie allemaal gebeurt!
@ didi85 welkom!

@juffertje22 en Pinklady

Mijn libido is ook echt niet meer te houden sinds ik gestopt ben met de pil echt wat een verschil!Nog niet zo erg met mijn mannelijke collega's moet ik zeggen maar wel bij mijn hubby eigenlijk hetzelfde zoals Pinklady het omschrijft zo ervaar ik het ook wel.Verder gelukkig geen vervelende bijwerkingen van het stoppen met de pil tot nu toe maar ik ben bang dat mijn menstruatie wel weer zo hevig zal zijn als van te voren maar goed dit zal ik even moeten afwachten.

Gelukkig ook geen last van pukkeltjes :-)

We hebben een druk weekend voor de boeg pfff vanmiddag om 12uur alweer klaar met werken dus dat is wel lekker vandaag verder geen bijzonderheden. Morgen sporten,high tea met mijn neefje en nichtjes in de stad, eten en naar verjaardag van een vriendin. Zondag viert mijn schoonzusje haar verjaardag dit is gelukkig een beetje op tijd en daarna zal ik ook nog moeten wassen e.d. gewoon de huishoudelijk dingen dus eigenlijk hihihi. Komende weekenden zitten we behoorlijk vol maar gelukkig wel met allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

Ik ben benieuwd hoe mijn eerste cyclus verloopt als het goed is en ik heb ook daadwerkelijk een cyclus van 28 dagen moet ik het volgende week worden voordat ik met de pil begon was ik ook regelmatig maar goed dat is al een hele tijd geleden even afwachten dus maar we zien wel.

Heeft iemand trouwens het boek zwanger worden gelezen of nog niet? Ik twijfel of ik het boek ga halen ja of nee dus ben eigenlijk benieuwd of iemand het heeft gelezen.

Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn maar goed de babyboom is op het moment zo groot dat ik er eigenlijk niet omheen kan!

Mijn oude buurmeisje is volgende week vrijdag uitgeteld,2 collega's zijn ook al redelijk ver, mijn nichtje is 22 juni uitgerekend dus ik zie het nu overal lijkt wel!! Ach mijn tijd komt wel denk ik maar

Sorry helemaal vergeten daarom even een wijziging in dit bericht.

@ troela jammer maar zoals Marill ook al aangaf voor jou een beetje dubbel en idd een leuke baan komt er heus wel weer.

@Marill voor jou ook jammer dat je de de baan niet hebt. Gewoon even doorblijven zoeken

suc6
Vandaag nog steeds niet ongesteld geworden.. het is nu de 31e dag. Mijn vorige cyclus duurde 29 dagen..

Maar ja, we wachten rustig af. De kans is wel heel erg klein dat ik zwanger zal zijn.

Qua libido merk ik eigenlijk niet heel erg veel verschil..
Net een aantal zwangerschapstesten online besteld. Niet dat ik nu denk dat ik zwanger ben. Maar het lijkt me altijd wel handig om ze in huis te hebben. Stel dat je op zondag wilt testen ofzo, of je gaat op vakantie, dan kan je ze meenemen.

Ik weet niet of er een houdsbaarheidsdatum bestaat voor deze testen, maar goed.
Jeetje, mijn libido is juist op een absoluut nulpunkt, vreemd. Nog steeds niet ongesteld en word er een beetje chagerijnig van.

Spannend Marill, wat heb je voor testen? Ik vind de digitale test van Clear Blue super, maar ja, die zijn echt duur.
@maedl

Ik heb inderdaad de digital test van Clear Blue besteld. 3 testen voor 19.95, dat vond ik nog wel meevallen.

Bij www.zwangerschapstest.eu

Misschien een tip voor meerdere dames hier.
Sorry, was 19,99 ipv 19,95..
Hello,

Hahahaha sommige vallen erg over mijn mannelijke collega's opmerking. Het is er maar een hoor. Die ik dan seksueel een beetje aantrekkelijk vindt, vanwege zijn getinte huidskleur .

Het valt me op...he een man....ggrrrr...

Thuis leef ik me uit op manlief. Eerder was ik qua libido een beetje ingedut....
Een zoon!
hee dat is goedkooop Marill, is het betrouwbaar denk je? heb in de apotheek 25 Euro voor 2 testen betaald.
O daar kan ik niet bestellen, woon in Oostenrijk, maar zal eens kijken of ik het erger goedkoper krijg.
Het programma Kassa (van de Vara) heeft zwangerschapstesten getest en die van de Kruidvat is als beste uit de bus gekomen. En die kost rond de 7 a 8 euro. Op plaats twee stond die van de Etos.

Maar 3 Clear Blue tests voor 20 euro klinkt natuurlijk ook niet slecht . Waar kun je die bestellen voor die prijs?
Thanks nukje voor de tip!!!
You're welcome

(morgen vragen allerlei Kruidvat-filialen zich af waarom de zwangerschapstests zo snel uitverkocht zijn )
Hahaha inderdaad;)
vannochtend eindelijk een kleine bloeding! of dat nou een echte menstruatie is weet ik niet, maar beter als niks he, mijn lichaam werkt weer! *vreugdendansje*
Hier is de menstruatie ook weer begonnen na 32 dagen..
Ik wil ook mee doen! Ik neem aankomende donderdag mijn laatste pil, ik ben 25 jaar... Spannend!
Hallo allemaal,

Hier nog een belangstellende

Stop over 12 dagen met de pil, daarna een maand veilig om alles op gang te laten komen dus eind april begint het echte werk

Ben trouwens 22 jaar!
Hallo dames,

Inderdaad wat een gezellige drukte hier!

Welkom alle nieuwe dames!

Ook ik merk dat mijn libido wakker wordt haha. En wat ene verademing, ongesteld zonder pil...ik ben maar 4 dagen ongesteld!! Met de pil soms een week!! Ideaal.

Ik mag de komende drie maandan niet zwanger worden want...

ik heb een trouwjurk gekocht. Als alles te plannen is gaan we eind juni trouwen...precieze datum moeten we nog bepalen

Maar ik wil de eerst een wat lossere jurk, ik dacht babybump kan er in ;)

Maar dé jurk van mijn dromen is er één met een strak lijfje...dus geen plek voor ene kleine babybump. Maar goed, nu kunnen we nog even rustig ontpillen en hoeven we niet in de stress te zitten als het nog niet kan wegens ontpillen...

Maaaar...ik heb een jurk joepie!

Fijne zondag!
Dat klinkt allemaal goed Jannert!

Een wakker libido en minder lang ongesteld (ik ook altijd een week), is hier van harte welkom!

Wat heerlijk, trouwen:)
Hallo allemaal,

De 2e week na mijn ongesteldheid is mijn libido ook mega!! ineens zie ik in alle mannen wel iets intressants ;)

Nare bijkomstigheid is dat ik na het stoppen met de pil in januari wel ontzettend vaak last heb van hoofdpijn. Nou heb ik normaal gesproken al vrij vaak last hiervan. Maar nu heb ik ze 2 x een periode van 3 a 4 dagen per maand waarvan ik er min 2 op bed lig en moet overgeven. Erg vervelend dus :S

De afspraak met mn vriend is dat we in juni voor het echie gaan.. stiekem hoop ik wat eerder. Volgens mijn dokter is de kans groot dat als je hormoon gerelateerde hoofdpijn hebt je er tijdens je zwangerschap waarschijnlijk geen last van hebt! let's hope so..

Ik volg jullie dagelijks en sta er van te kijken dat nog niemand zwanger is?! Hoop snel mooie berichten te lezen ;)

groetjes
Hai Sissi2

wat vervelend van die hoofdpijn en dat het zo erg is, ik heb inderdaad ook meer hoofdpijn als voordat ik gestopt was.. Dit was mij al opgevallen.. Maar jij hebt het best flink zeg...

Maare ik verbaas mij ook dat nog niemand zwanger is... Ik moet wel zeggen dat ik erg goed mijn best heb gedaan dus misschien dat het deze keer raak is... Dit is mijn 3e 'ronde'.

Spannend voor jou als je in juni gaat starten.

Ik merk ook aan mijn vriend dat hij er nu ook rustig aan kan wennen.. Hij praat er alleen niet zoveel over maar ja dat zijn mannen...

Nou ik hoop snel dat er goede berichten komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven