Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Sterkte vandaag Robo.
sterkte vandaag
He Robo, ik ben wel te laat om je het vooraf te wensen, maar toch hoop ik dat het een succesvol gesprek is vandaag en dat Petit jouw wensen in ieder geval in overweging neemt. voor jou.

gaaf dat van die ring! Ik vind het een erg mooi symbool. Samen met mijn vriend heb ik er al eentje om sinds we een jaar bij elkaar zijn. Zou het jammer vinden als ik die niet meer om zou hebben mocht ik ooit gaan trouwen, dus ik denk voor ons geen nieuwe ringen tegen die tijd. Misschien een gegraveerde tekst erbij, of een steentje erin ofzo. Maar de ring an sich wordt niet vervangen.

Phoehee, ik heb uiteindelijk nauwelijks wat meegenomen uit Praag. Praag is op zich niet veel goedkoper dan de Nederlandse winkels. Ik was van plan een mooi tafelkleed aan te schaffen en heb veel kristallen glazen bekeken (en als we nou mooie groene, rode of blauwe wilden hebben met allemaal tierelantijntjes, dan was het prima gelukt. Maar wij willen gewoon doorzichtige glazen, zonder graveerwerkjes etc. Die zijn gigantisch aan de prijs.). Maar het was toch allemaal niet veel goedkoper dan in NL en we moesten uiteindelijk ook nog in de auto passen...

We hebben heel veel gezien van de stad, elke dag een stadsdeel eigenlijk. Begonnen in Josevof (het Joodse deel), de tweede dag naar de burchtwijk, derde dag naar de Mala Strana / Karelsbrug, vierde dag de stad uit naar slot Karlstejn en de vijfde dag de nieuwe stad aan de oostkant van de Moldau. Ik was nog absoluut niet gebouwen moe, maar de laatste middag had verder niemand meer puf. Nu op plaatjes zie ik allemaal mooie gebouwen die ik daar nog niet heb gezien,maar dan moet ik er gewoon een keer in de zomer naartoe terug

Sorry Robo, voor de topicvervuiling

Zoebie, dat verband om je knie, is dat iets dat vaker wordt gedaan, of duurt je herstel inderdaad toch lang? En dat academisch ziekenhuis, hadden ze dat niet een paar weken eerder kunnen bedenken? Ik hoop dat er een dokter House rondloopt die zegt "it's not Lupus" en vervolgens met een lumineus idee en prachtige assistenten de vlekken als sneeuw voor de zon laat verdwijnen! (kon ik het maar zo beschrijven als Leo )

Even zwaaien naar Gelukkeling, daar in het warme land

Ik duim voor je Robo, het moet toch nog een beetje naar je hand te zetten zijn?

Hoe gaan de mensen in je omgeving eigenlijk met de slechte berichten van de laatste paar weken om? Begint het nu bij je schoonmoeder door te dringen? Hoe reageren je vrienden? Zijn die net zo vals optimistisch als wij (in het begin)? Ik hoop dat zij je wat real life steun kunnen geven.

Liefs Ing
Bo, denk aan je vandaag, tot later!

Bo ik ben benieuwd wat Petit voor plannen heeft. Ik hoop dat hij inziet dat de zichtbare en voelbare bobbels weg moeten.

En dan eindelijk met een behandelplan komt waar jij je in kunt vinden. En waar je niet al te ziek en misselijk van zult worden.

Ik vond het wachten ook altijd zo frustrerend als er niets gebeurde. Je wilt het toch zo vlug mogelijk aanpakken.

Ik denk aan je.

Ing, het intapen doen ze wel vaker. Bij sporters bijvoorbeeld.

Het lijkt te helpen. De pijn is een stuk minder. De tape jeukt soms wel irritant. Zondag mag het eraf en maandag gaat er dan voor 10 dagen nog eens nieuwe om.

En ja die rare vlekken. Ze denken dat het beter is om nog af te wachten omdat één oog al beter is en het andere oog misschien ook snel normaal is. Ik hoop het ook.

Op mijn werk hebben ze ook nog een fout gemaakt met mijn salaris. Twee maanden teveel uitbetaald gekregen. Dit moet ik dus terug betalen. Kan er nog wel bij. Ik ben vanaf december een jaar ziek. Dus krijg ik nog maar 70%. Ik dacht zelf dat het vanaf mei zou zijn. Maar ik heb vier dagen te weinig gewerkt om weer op 100% te kunnen staan. Tsja had ik dat toen geweten, had ik die vier dagen misschien wel volgehouden.
Succes vandaag Robo! Ik hoop dat er een goed behandelplan uitkomt.

Ik had afgelopen nacht trouwens over je gedroomd. Heel gek, want ik ken je natuurlijk niet. We waren je met een groepje forummers (o.a. Zoebie) gaan opzoeken in een of ander cafeetje in Frankrijk en mijn moeder was er ook bij.

Ik ben dus nu al zo diep gezonken dat ik zelfs al over het forum droom
Ik denk aan je vandaag, Robo!
Ga in therapie!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Succes vandaag Robo!
denk aan je Robo
mijn gedachten zijn bij je robo
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik denk aan je lieve Robo
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
succes vandaag
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
..
Robo, veel succes met alles vandaag. Ik denk aan je!

Ik ben mijn eigen bananenschil
Heel veel succes vandaag lieve Robo wij zijn veilig aangekomen, berenmoe maar alles oke!

dikke kus voor jullie allemaal
Robo leef in gedachten mee vandaag.
Idem dito!
Kom even wat Amsterdamse zonnestralen brengen en spieken of alles wel "goed" gaat.

En voor Robo, een boel Oost-Groningse nuchterheid.

Hoop zo, dat je goed bericht hebt, meis.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik ben er weer; ik hou het kort, morgen langer, want ik ben weer es heel moe.

Ik krijg binnen twee weken een PETscan om te kijken hoe het er precies voorstaat, dus een preciezere scan dan de vorige. Als het inderdaad nog "redelijké beperkt is wil hij een operatie overwegen. Zo niet, als er meerdere kleinere dingen worden gevonden die op de vorige scan nog niet te zien waren, dan gaan we aan de Taxotere (een hevigere chemo dan wat ik nu heb). En dan dus geen operatie want dat vindt hij dan onnodig.

Ik krijg zo snel mogelijk de oproep voor de scan, hij heeft er haast achter gezet.

Al met al dus een compromis, ik heb er wel voor moeten vechten want eigenlijk wou hij niet aan een operatie.

Dus so far, so good.

Nu lekker uitpuffen en heel vroeg naar bed!
Bo we gaan heel hard duimen dat de pet-scan niet meer laat zien dan de gewone scan. Je hebt je mondje weer geroerd zo te horen.

Goed van je.

Van Taxotere wordt je gelukkig niet zo heel erg misselijk.

Wanneer krijg je de 1e kuur? En gaat dat zoals hier ook via een dagopname?

Rust lekker uit. Je zult inderdaad wel moe zijn. Zo'n dag hakt er altijd behoorlijk in.

Liefs Zoeb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven