FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ja, dat bedoel ik ja. Dat kijkt echt vriendelijker, ik zou denk ik al snel afhaken als ik elk kaartje apart moest openen.
Op welk net?
Je zóu kunnen kijken op HBK

Afbouwen is gelukt, ja. Na twee weken helemaal klaar. Wel gek hoor. Moet nog helemaal schakelen dat als ik langer de deur uit ga dat ik dan voeding mee moet nemen. En voeden in het openbaar vind ik nog steeds niet leuk. Daar hadden we het al over gehad toen je hier was.
RTL 4
RTL4

Tenten, licht, graven... ze is ws gevonden.

Allemaal gokken want geen nieuws vanuit de politie.
quote:Wind schreef op 16 maart 2010 @ 21:32:

Je zóu kunnen kijken op HBK

Afbouwen is gelukt, ja. Na twee weken helemaal klaar. Wel gek hoor. Moet nog helemaal schakelen dat als ik langer de deur uit ga dat ik dan voeding mee moet nemen. En voeden in het openbaar vind ik nog steeds niet leuk. Daar hadden we het al over gehad toen je hier was.

Heb ik al gedaan .

Kan het me voorstellen hoor, je bent het gewoon helemaal niet gewend. En dat je het vervelend vindt in het openbaar snap ik ook, zou ik ook hebben. Komt omdat ik zelf ook mensen erop 'beoordeeld' heb. Ook heel fout van mij, dat leer ik dan nu misschien af . Heb ik dan geleerd van jouw situatie .

Het is wat met die Milly. Die is dus dood gevonden daar lijkt me.

Verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. Het zal je dochter zijn zeg.
Ze graven in de tuin!

Oh, God...
Het zal je kind zijn...
He getver, dat staat er nu wel heel stom, ik had beter kunnen quoten. Was niet benieuwd naar de nieuwsuitzending want die stond er nog niet toen ik aan het typen was, maar naar de kaarten van Wind. Het staat er nu zo sensatiezoekerig.

(Maar ik ga wel even kijken zo).

Leuke nieuwe kaarten Wind! (En ik zag heel toevallig twee spelfouten in de een na laatste oneliner, meld ik meteen maar even )
quote:Morrie schreef op 16 maart 2010 @ 21:35:

[...]

Kan het me voorstellen hoor, je bent het gewoon helemaal niet gewend. En dat je het vervelend vindt in het openbaar snap ik ook, zou ik ook hebben. Komt omdat ik zelf ook mensen erop 'beoordeeld' heb. Ook heel fout van mij, dat leer ik dan nu misschien af . Heb ik dan geleerd van jouw situatie .

Vanmorgen nacontrole bij de verloskundige ook nog even, huilend, over de borstvoeding gehad. Toen ik haar vertelde dat ik het moeilijk vind om in het openbaar de fles te geven vroeg ze me waarom. Aangegeven dat ik zelf mensen altijd veroordeelde als ze zo'n kleine baby de fles gaven (met de gedachte 'jij bent zeker bij de eerste kloof gestopt') en dat ik bang ben dat ik nu zelf in dat hokje word gestopt door anderen terwijl ik niet in dat hokje wil. Ze begreep precies wat ik bedoelde, maar moet het toch een keer los gaan laten. Weet nu wel dat iedereen een eigen verhaal heeft en haar reden om te stoppen en zal niet zo snel meer veroordelen om die keuze.
quote:Mille schreef op 16 maart 2010 @ 21:40:

Leuke nieuwe kaarten Wind! (En ik zag heel toevallig twee spelfouten in de een na laatste oneliner, meld ik meteen maar even )Welke kaart (en collectie), Mille?
Lien gaf het pas ook al aan, maar ik denk dat ook niet als ik iemand de fles zie geven en er zijn vast veel meer mensen die er geen oordeel over hebben. En ik ga er trouwens ook niet standaard van uit dat een fles flesvoeding is. Wie weet kolft diegene wel om wat voor reden dan ook.

Ik snap je heel goed hoor, maar het is inderdaad wel goed om het te relativeren. Je maakt het alleen meer beladen voor jezelf, niemand anders ziet dat. Mensen die een oordeel willen hebben, hebben dat toch wel
Bij F-R onder het kopje oneliners (die je evt. op een kaart kunt zetten).
quote:Mille schreef op 16 maart 2010 @ 21:48:

Bij F-R onder het kopje oneliners (die je evt. op een kaart kunt zetten).

Kom on aut ent tjeens de weurlt!
In de tweede zit ook een spelfout.....
En in de 3e van de 2e kolom mist een woord .......
Ik had ze ook al gezien Morrie en wilde ze net snel aanpassen voordat iedereen gaat kijken ( ), maar het bestand hebben wij niet en moet Vrolijkerd nog vrijgeven. Heb hem maar snel gemaild (ook voor de pijltjesfunctie).
Ach, als iedereen (alle 36 meestemmende meelezers ) nu gaat kijken is dat wel weer reclame toch. Negatieve aandacht is ook aandacht
Ik heb liever positieve aandacht

Dussssss... als jullie (die 36) toch kijken, kijk dan meteen naar de nieuwe collecties en zeg het voort
Oh, en GW is vandaag officieel voor zichzelf begonnen.

Hij staat ingeschreven bij de KvK en alles is rond.

En het gaat echt lekker. Ik heb hem nog nooit zo energiek gezien
We hebben óók gezegd dat we de nieuwe collecties mooi vinden .

Ik kijk naar die vervelende kok op RTL 4 (daar stond ie nog op na het Milly nieuws) en krijg echt trek. Allemaal lekkere visjes met knoflook, citroen, zou, dat soort dingetjes!
En lekkere wijnen!
Ja, ik vroeg me al af Wind, qua GW. Wat is hij nu precies begonnen, en hoe is het met het UWV verlopen, vinden ze het goed of is hij daar nu uitgeschreven?
Ik houd niet van wijn, dat scheelt.
Hij is een eigen architectenbureau begonnen. Voor ontwerp van gebouwen (huizen, hotels, zorginstellingen etc.) en kleine verbouwingen voor particulieren (aanbouwen etc.).

Het UWV heeft een bureau ingeschakeld die hem hebben getoetst of hij wel geschikt is als ondernemer. Hij moest een test invullen en heeft een persoonlijk gesprek gehad. Uiteindelijk hebben zij positief advies afgegeven richting UWV. Gisteren had GW afspraak bij UWV en hij mag nu starten met behoud van uitkering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven