ziek thuis; ik verveel me; wat te doen?

20-03-2010 10:28 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zit nu al een paar dagen thuis mezelf ziek en lamlendig te voelen. Kom tot weinig (klusjes in huis e.d.) omdat ik echt te moe ben.

Lig vooral in bed en op de bank met de laptop op schoot.

En ik verveel me!!!!!!

Heb inmiddels al mijn mail 6 keer gelezen (ja, zelfs mijn werkmail). Kijk ieder uur wat er op Hyves veranderd is en pluis dit forum helemaal uit. O ja, en ik heb al wat teruggezien op uitzending gemist....

Maar nu? Zoals het er nu naar uit ziet ben ik nog zeker een week aan huis gekluisterd.

Iemand een leuke tip voor een site, een uitzendinggemist programma, of een andere "ik zit ziek thuis en verveel me" activiteit?

Ik krijg graag tips!
chatroulette
Facebook account aanmaken en gaan farmvillen/ farmtownen/ Island paradisen

Is perfect als je ziek bent.

Je kan natuurlijk ook een boek gaan lezen. Of de zaterdagkrant. Puzzeltjes maken. Breien.
quote:aisha24 schreef op 20 maart 2010 @ 10:30:

chatroulette

ja, dat topic zit ik dus net te lezen... haha!

nee, sorry!
Een vakantie uitpluizen?

Recepten zoeken voor je komende maandmenu?

naar de prikpagina's van de startpagina's waar je interesse in hebt?

Je belastingaangifte doen?

Ideeën zoeken voor je nieuwe tuin?

Opzoeken hoe je zo snel mogelijk weer beter bent?

chatroulette? *

* (mosterdrecepten zoeken... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:tilalia2 schreef op 20 maart 2010 @ 10:30:

Facebook account aanmaken en gaan farmvillen/ farmtownen/ Island paradisen

Is perfect als je ziek bent.

wat is dat? hoe werkt 't?
Series en films downloaden en gaan kijken?
Online winkels bezoeken (kleding, boeken, accessoires)

Filmpjes kijken op Youtube / Dumpert

Muziek van 10/15 jaar geleden weer luisteren en CD'tje branden met "Oh ja!"-nummers

Boek lezen
tv kijken....heb toen ik 6 weken ziek thuis was veel BBC1 gekeken (van 11-14 hebben ze veen huis en veilingprogramma's) Omdat het in het engels is (via tt888 kun je wel engelse ondertiteling krijgen) is het net even wat minder 'slecht' dan de NL programma's (en je hebt er geen/nauwelijks reclame...alleen wat previews van andere programma's...ook heel fijn!)

anders een goed boek lezen, fröbelen...breien, haken, vilten etc.

fotoboeken maken/inplakken...gedichten/verhalen schrijven

hihi zit nu al bijna 2 maand thuis (eerst operatie, nu vervroegd zwangerschapsverlof en verveel me nauwelijks )
leuke spelletjes
bedankt alvast voor de leuke tips. Met een aantal kan ik wel wat, met sommige ook niet echt. Ben bijv niet zo'n fröbelaar... hihi.

Dumpert kende ik niet, leuk èn brengt me op het idee om dwdd filmpjes terug te kijken. Heel grappig!

Als iemand nog een goede tip heeft voor een leuke tv serie. (de welbekende vrouwenseries ken ik nl allemaal al)

O, en welk boek is om helemaal bij weg te dromen?
Ik weet niet waarom je ziek bent hoor, misschien heb je wel net een knie-operatie achter de rug of zoiets maar kun je niet lekker een stukje gaan wandelen? Of overwegen om weer een uurtje te gaan werken? Meestal ben je daar dan zo moe van dat er van verveling geen sprake meer is maar dat je als een blok in slaap valt.
Ga lost kijken!!!

Of, prison break, that 70's show, bloopers van je favoriete serie op you tube (vooral friends vind ik errug leuk)
Even bestellen bij Bol

Janna80 in "Wreck this journal"

Leuke series:

Cold Feet

The Office

Rozengeur & Wodka Lime, SATC, Desperate Houwewives..

Lost

Scrubs

E.R.!

Cake/taart bakken (of ben je niet lekker en word je misselijk van de geur, in dat geval: niet doen!)
dvd's kijken, een boek lezen, een vriend(in) bellen
Leuke sites:

http://theoatmeal.com/

http://twitter.com/Shitmydadsays

http://www.fmylife.com/

http://www.theonion.com/content/index
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Maak een tweede nick aan en begin een rel. Wel na woensdagochtend graag, daarvoor heb ik tentamens.
Liever elitair dan een pauper!
Zeg, Farmville, niet doen. Ik zit al 4 weken "ziek" thuis, sinds dat ik dat op een ziekdag opende.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Kalliope schreef op 20 maart 2010 @ 11:34:

Maak een tweede nick aan en begin een rel. Wel na woensdagochtend graag, daarvoor heb ik tentamens. leuk idee!! hihi
quote:vliegendehollander schreef op 20 maart 2010 @ 11:01:

Ga lost kijken!!!

Of, prison break, that 70's show, bloopers van je favoriete serie op you tube (vooral friends vind ik errug leuk)

that 70's show is een goed idee!!!

ik zal vragen of m'n vriend deze helemaal wil downloaden... leuk!
en die cake ga ik ook bakken. ik heb nog van die 'alleen water toevoegen' pakken in huis. kan niet mislukken!
lekker filmpjes kijken?
quote:Star10 schreef op 20 maart 2010 @ 11:58:

en die cake ga ik ook bakken. ik heb nog van die 'alleen water toevoegen' pakken in huis. kan niet mislukken!

Het is leuk om te doen, je ziet resultaat van je werk, je huis ruikt lekker en als je er zelf geen zin in hebt eet je vriend het wel op! Ik ga zelf ook maar eens aan de bak nu

Beterschap
Qua boeken vond ik "Een Keukenmeidenroman" van Kathryn Stockett heel erg mooi. Ben nu bezig in "Haar naam was Sarah" van Tatiana de Rosnay. Ook een aanrader.

Verder kun je op casttv.com gratis (voornamelijk amerikaanse) goede tv series kijken. Enige nadeel is wel dat je er na 72 minuten uitgegooid wordt en dan pas na een uurtje verder kunt kijken, maar toch...

Beterschap in elk geval!
filmsfilmsfilmsfilmsfilmsfilmsfilms!

*dat zou ik doen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven