Moderator Actueel
donderdag 12 maart 2009 om 22:44
Een nieuwe angel, een nieuw en schoon moderatortopic.
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt deze pijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik te bereiken via vivaangel3@gmail.com
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt deze pijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik te bereiken via vivaangel3@gmail.com
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies!
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 10-09-2009 21:57
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
donderdag 11 februari 2010 om 08:29
quote:Viva Angel1 schreef op 11 februari 2010 @ 01:17:
Je zal het niet geloven, maar ik ben er zelfs voor uit bed gekomen! Volgens mij is alles weer schoon. Ik ben er weg van.Je moet je kat leren je niet meer wakker te maken als die wat leest op het forum .
Je zal het niet geloven, maar ik ben er zelfs voor uit bed gekomen! Volgens mij is alles weer schoon. Ik ben er weg van.Je moet je kat leren je niet meer wakker te maken als die wat leest op het forum .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 13 februari 2010 om 09:04
quote:dangeensuus schreef op 13 februari 2010 @ 08:46:
Even een korte vraag: Waarom staat er bij een bewerkte posting de ene keer *bewerkt ivm overtreding forumregels* en de andere keer * bewerkt discriminatie*
Zelfde topic, zelfde soort postings, waar zit het verschil in?
Dank!Omdat ik iemand anders ben, en nogal lui. Discriminatie is veel korter tiepen dan ivm overtreding forumregels.
Even een korte vraag: Waarom staat er bij een bewerkte posting de ene keer *bewerkt ivm overtreding forumregels* en de andere keer * bewerkt discriminatie*
Zelfde topic, zelfde soort postings, waar zit het verschil in?
Dank!Omdat ik iemand anders ben, en nogal lui. Discriminatie is veel korter tiepen dan ivm overtreding forumregels.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com

zondag 14 februari 2010 om 20:09
dangeensuus: ik heb gereageerd in het betrefende topic, maar hier ook nog even voor de duielijkheid: Lili2002 is geen dubbelnicker en ik kan ook geen andere aanwijsbare reden ontdekken om haar berichten in twijfel te trekken, anders dan de indruk die het wellicht wekt.
Zie ook het topic zelf voor mijn verzoek hoe hiermee verder te gaan.
Zie ook het topic zelf voor mijn verzoek hoe hiermee verder te gaan.
vrijdag 19 februari 2010 om 11:07
Het topic 'Marokkanen in mijn huis'! is verplaatst naar Overig thuis.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 11:46
Reden: ;-)
Reden: ;-)
% gewijzigd
zondag 21 februari 2010 om 22:26
Er zijn wat off topic berichten verwijderd.
dinsdag 23 februari 2010 om 22:53
quote:Dibah schreef op 23 februari 2010 @ 22:13:
Moderator/vavaangel er is een topic geopend: Geert Wilders is lief!!!!
De TO geeft geen antwoord, trouwens het slaat helemaal nergens op. Is meer bedoeld als provocatie..Mag dit verwijderd worden, aub.Vreemd verzoek. Ik geef toe dat het een niet bijster handig ingekleed topic is. Maar ik maak eruit op dat betrokkene wil laten zien dat Wilders een ras-opportunist is, en daar een debat over wil voeren. En in het licht van de politieke uitspraken die Wilders en zijn aanhangers regelmatig doen over politici van andere partijen, in en buiten de Tweede Kamer, kan ik nou niet echt vinden dat dit fatsoensregels overschrijdt, toch?
Moderator/vavaangel er is een topic geopend: Geert Wilders is lief!!!!
De TO geeft geen antwoord, trouwens het slaat helemaal nergens op. Is meer bedoeld als provocatie..Mag dit verwijderd worden, aub.Vreemd verzoek. Ik geef toe dat het een niet bijster handig ingekleed topic is. Maar ik maak eruit op dat betrokkene wil laten zien dat Wilders een ras-opportunist is, en daar een debat over wil voeren. En in het licht van de politieke uitspraken die Wilders en zijn aanhangers regelmatig doen over politici van andere partijen, in en buiten de Tweede Kamer, kan ik nou niet echt vinden dat dit fatsoensregels overschrijdt, toch?
dinsdag 23 februari 2010 om 23:19
Los van bovenstaand verzoek is het topic 'Geert Wilders is lief!!!' verwijderd, omdat het was geopend door iemand die onder een andere nick een permanente ban heeft gekregen.