rode bultjes op tepelhof

dinsdag 23 maart 2010 om 15:15
Hi allemaal,
Allereerst wil ik zeggen dat ik hiermee naar de huisarts ga, maar ik vroeg me af of jullie hier wel eens mee te maken hebben gehad.
Sinds vandaag heb ik een pijnlijke tepelhof op mijn linkerborst. Als ik de bultjes aanraak doen ze ook pijn. Het voelt eigenlijk als een soort van puistje. Het gebied eromheen lijkt ook een beetje gezwollen.
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes Piekerien
Allereerst wil ik zeggen dat ik hiermee naar de huisarts ga, maar ik vroeg me af of jullie hier wel eens mee te maken hebben gehad.
Sinds vandaag heb ik een pijnlijke tepelhof op mijn linkerborst. Als ik de bultjes aanraak doen ze ook pijn. Het voelt eigenlijk als een soort van puistje. Het gebied eromheen lijkt ook een beetje gezwollen.
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Groetjes Piekerien

dinsdag 23 maart 2010 om 15:26

dinsdag 23 maart 2010 om 15:27

dinsdag 23 maart 2010 om 15:35
quote:musicath schreef op 23 maart 2010 @ 15:26:
Ik ontdekte drie jaar geleden bultjes rond mijn tepel. Ik ben ermee naar de huisarts gegaan en die heeft me direct doorgestuurd naar de huidarts. Een paar dagen later is er een biopt genomen. Binnen twee weken had ik uitslag: niks. Maar mijn bultjes jeukten ook niet.
Ik hoop dat het bij jou ook zo afloopt! Ik heb me er toen nogal druk over gemaakt, dus ik was blij dat alles binnen twee weken bekend was.
Sterkte!
Hoi Musicath,
Dank voor je reactie. Kan me heel goed voorstellen dat je je ongerust maakte. Ik doe dit ook hoor. Je hoort allemaal rare en enge verhalen. Het gekke is dat ik meerdere bultjes heb en dat er maar eentje pijn doet.
Laat de huisarts maar even kijken. Wacht deze week nog even af.
Ik ontdekte drie jaar geleden bultjes rond mijn tepel. Ik ben ermee naar de huisarts gegaan en die heeft me direct doorgestuurd naar de huidarts. Een paar dagen later is er een biopt genomen. Binnen twee weken had ik uitslag: niks. Maar mijn bultjes jeukten ook niet.
Ik hoop dat het bij jou ook zo afloopt! Ik heb me er toen nogal druk over gemaakt, dus ik was blij dat alles binnen twee weken bekend was.
Sterkte!
Hoi Musicath,
Dank voor je reactie. Kan me heel goed voorstellen dat je je ongerust maakte. Ik doe dit ook hoor. Je hoort allemaal rare en enge verhalen. Het gekke is dat ik meerdere bultjes heb en dat er maar eentje pijn doet.
Laat de huisarts maar even kijken. Wacht deze week nog even af.

dinsdag 23 maart 2010 om 15:58
quote:jewelll schreef op 23 maart 2010 @ 15:27:
Sinds vandaag last van en gelijk al naar de huisarts?
Ik zou het even aankijken en mocht het over een paar dagen nog niet verbeterd zijn, dan de huisarts bellen. Het kan goed zijn dat het met je hormoonhuishouding te maken heeft en vanzelf weer wegtrekt.
Daar is die beste man toch voor?.
Met iets wat je niet weet, en niet vertrouwd, direct naar de huisarts.
Sinds vandaag last van en gelijk al naar de huisarts?
Ik zou het even aankijken en mocht het over een paar dagen nog niet verbeterd zijn, dan de huisarts bellen. Het kan goed zijn dat het met je hormoonhuishouding te maken heeft en vanzelf weer wegtrekt.
Daar is die beste man toch voor?.
Met iets wat je niet weet, en niet vertrouwd, direct naar de huisarts.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
dinsdag 23 maart 2010 om 16:11
Daar ben ik het dan weer niet helemaal mee eens. Als je ook je eigen gezonde verstand eerst maar even gebruikt dan vind ik het uiteraard prima dat je na een paar dagen (wanneer er geen verbetering optreedt) naar de HA gaat. Maar om dat gelijk te doen? Als je 's ochtends opstaat en je bent wat misselijk vlieg je toch ook niet meteen naar de huisarts maar kijk je het even aan en ga je na waar dat mogelijk van kan komen??

dinsdag 23 maart 2010 om 17:03

woensdag 24 maart 2010 om 08:19
Zojuist een afspraak gemaakt bij de huisarts. Om 15.30 moet ik daar zijn.
Toen ik gisterenavond naar m'n borst keek, zag ik ineens een hele duidelijke ader over m'n borst lopen. Deze loopt van mijn pijnlijke tepelhof helemaal over m'n borst heen. Echt heel vreemd.
Vanochtend had ik wel het idee dat de pijn minder is en dat de ader lichter geworden is, maar ik ga toch maar even.
Ben benieuwd wat de dokter zegt. Brr, word er helemaal kriegelig van.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Groetjes
Piekerien
Toen ik gisterenavond naar m'n borst keek, zag ik ineens een hele duidelijke ader over m'n borst lopen. Deze loopt van mijn pijnlijke tepelhof helemaal over m'n borst heen. Echt heel vreemd.
Vanochtend had ik wel het idee dat de pijn minder is en dat de ader lichter geworden is, maar ik ga toch maar even.
Ben benieuwd wat de dokter zegt. Brr, word er helemaal kriegelig van.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Groetjes
Piekerien