Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Alhoewel ik deze jas echt wel typisch iets voor jou vind!!
Hehe, da's waar, maar ik heb geen zin om tijd te gaan verdoen aan echt iets specifieks willen kopen, een beetje funshoppen, alla, maar ik geloof dat ik vrij snel ongeduldig zou worden als ik echt iets nodig heb en het niet snel vind. Aan de andere kant is een stukje shoppen natuurlijk ook gewoon leuk... Hmm...

De weersverwachting loopt nog maar tot woensdag, maar op dinsdag worden er in elk geval al wel buien voorspeld ja. Hoop dat het een beetje bijtrekt, vorige week was het nog 21 graden verdorie!

Maar je hebt gelijk, ik stop gewoon de mijn afschuwelijke gele maar zeer lichtgewicht poncho van de vakantie in Duitsland in mijn tas (met achterop de charmante tekst 'Sauwetter' ) en ik kijk wel of ik in NY tegen een leuke, goedkope regenjas aan loop. Hoewel het gewoon wél een leuke jas is
Ja he? Ik vind 'm ook best wel voor mij *zucht*
Maar anders moet je in NY maar wat geld besparen en dan koop je 'm bij terugkomst in NL.

Wie weet zie je een soortgelijke daar en is 'ie veel goedkoper.

Mijn nieuwe camera klikt zo lekker

Maar ik moet slapen, moet om 8:30u wegfietsen van huis...
Oh ja Drift en Erwt, jullie moeten echt ATWT gaan kijken.

James Stenbeck is 1000x enger en malafider (is dat een woord? ) dan Loedoooo...

Vanwege regenjas-dilemma's van Moos! Hij is duur, maar wél heel tof!

Age, als jij daar dan dagelijks een update van geeft, kunnen Drift en ik wel meegenieten
Peas on earth!
Neeeeee, dan openen jullie maar een soap-verslagen-topic hoor! Ik ben vreselijk vrolijk en uitgerust mijn bed uitgerold. Zalig toch, die lente. En ik vrees dat ik de jas ga passen vandaag
Oh, Age's update mag ook best per mail

voor de jas en voor de lente!
Peas on earth!
Haha! Ik ben echt goed bezig. Stapels achterstallige post weggewerkt, telefoontjes gepleegd, belasting betaald.. Even douchen en de adminsitratie van het collectief bijwerken, en dan moet ik die wegbrengen, en mag ik op de terugweg wel even langs de jas
Ik ga even eten.

Moos, is het iets geworden met die regenjas?
Nee, ze hadden bij dat suffe verkooppunt (een állervreselijkste kinderhobbycreaknutselwinkel, sorry ErWt ) alleen de kinderversie hangen. Dus ik ga maar voor de regenjas in New York scoren-optie, ga m niet online bestellen zonder dat ik weet of de mouwen wel echt lang genoeg zijn en dat soort dingen.
Jammer van regenjas Moos! NY-regenjas ook wel heel stoer!

Enne, geen excuses over hobbycreaknutselwinkel hoor, want die zijn ook afschuwelijk, met van die verkoopsters op gezondheidsslippers .
Peas on earth!
He dank je, ik vergeet telkens dat de hormonale hersenverweking bij jou nogal meevalt ErWt
Oh jammer van jas Moos! Maar wel slim om dan maar gewoon in NY te gaan kijken. Kom je vast een minstens zo'n leuke jas tegen

Ik ben een beetje pufloos. Zal wel heel hard gewerkt hebben vandaag
quote:Moosey schreef op 24 maart 2010 @ 19:00:

He dank je, ik vergeet telkens dat de hormonale hersenverweking bij jou nogal meevalt ErWt
toch jammer dat ik geen soaps kijk, prachtige verslagen.

Bij moedertje (en vadertje natuurlijk) was het leuk. Heb met hulp van haar ook een hele mooie ketting gemaakt, zal zo eens even plaatjes plakken.
Jaaa, doe es een foto van je versierselen! Leuk!

Fijn dat mijn hormonale hersenverweking meevalt . Mijn hormonale toestand daarentegen lijkt de afgelopen week nogal toegenomen (lees: huidige score huilbuien vandaag: 2). Eigenlijk ging het best goed, maar de laatste week ben ik een beetje jankerig, heel irritant.
Peas on earth!
Even knip&plak uit SlimmeMeisjes over aanleiding tot huilbui 1

Het kraampakket

Xan en ik zijn allebei al thuis. De deurbel gaat. Xan ziet een postbode met een hele grote doos van Menzis. Hij pakt hem aan, loopt ermee naar binnen en we pakken de doos samen uit.

Een pak kraamverband.

Nog een pak kraamverband.

Een pak Extra Groot Kraamverband.

Xan zegt: wat een leuke spulletjes.

Ik zeg: je moet ophouden, want ik moet er nu al bijna van huilen.

Xan moet lachen.

Ik moet huilen.

Xan moet nog een beetje harder lachen, vooral als ik een of ander superabsorberend zeiltje uitpak, bang kijk en zeg: 'dat is zeker voor al die prut enzo'.

Xan vindt het leuk. Ik niet
Peas on earth!
Ik verheug me nu alweer op de avonturen van Meerdijk
Peas on earth!

Arme Erwt!

En Moos: idd, jas dáár kopen, haske hip!

Gaaf hoor, ik zou ook zo weer willen, zucht...

MdK: ben erg benieuwd naar je resultaat! Duurt nu echt niet lang meer he? Ben je al zenuwachtig?
Ik verheug me ook alweer op Meerdijk

Hoewel ik jouw avonturen ook best spannend vind
Och Erwtje, dat is wel gemeen van de Menzis!

Kiekje:

Wauw Keessie, da's een hele Echte Ketting! Mooi hoor! Knap geknutseld!

Fijn dat je vindt dat mijn avonturen al bijna kunnen tippen aan de avonturen van Meerdijk Drift

(overigens was aanleiding voor huilbui 2 iets in de trant van mezelf nogal Vet en Dik en Onaantrekkelijk vinden enzo ).

Wat een gedoe zeg, dat zwanger zijn

Er zit bij DWDD een meisje met een gebit dat me irriteert. En da's eigenlijk heel gemeen, want het gaat over een heel serieus onderwerp
Peas on earth!
Kikker: nee niet nerveus, nou ja, dat ik nog steeds geen kapper heb en de notaris nog moet. Trouwen valt wel mee. Hooguit dat ik het idee 'echtgenoot/-note' nog steeds bizar vind, maar gelukkig vind mijn moeder dat (dertig jaar getrouwd en counting) ook nog steeds, dus je hoeft er blijkbaar niet aan te wennen.

Op Keesje:

Leuke ketting Keesie!

Werd jij nou afgeleid door een gebit tijdens het onderwerp pesten Erwtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven