Gezondheid alle pijlers

Pijn bij schouderblad, arm niet op kunnen tillen.

24-03-2010 08:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Word ik net wakker kan ik mijn rechterarm niet bewegen!

Als ik voor over buig of adem doet t zelfs pijn! Mn arm kan ik niet naar voren, achter of omhoog doen!

Het lijkt geen spierpijn of een oppervlakkig iets, het voelt alsof het in mn lichaam zit een zeurend en kloppend gevoel?

Iemand enig idee?

Ik heb al een afspraak bij de dokter gemaakt, maar die is vanmiddag pas :( maak me toch wel een beetje druk.
Gisteren heb je geen vreemde dingen gedaan? Op het eerste gezicht klinkt het als een overbelasting.
World of Warcraft: Legion
Misschien heb je gewoon raar op je arm geslapen.
Peas on earth!
nee heb niet op mn arm geslapen, op mn buik. Niet anders dan anders gelegen. Gister wel wat actief geweest, maar ook niet actiever dan normaal.

Het voelt ook niet als spierpijn, het lijkt binnenin te zitten hoe stom t ook klinkt. Ik kan zelfs niet naar het toilet of zitten.
Ik heb het ook wel eens gehad.

Iets verrekt. Moest van de huisarts een ibuprofen slikken en toen ging het wel weer na een tijdje.

Maar wel naar de huisarts gaan hoor. Wie weet heb je iets heel anders.
Hoe weet je nou of je niet op je arm geslapen hebt? Je sliep toch?
Peas on earth!
Ai, dat heb ik ook wel eens. Lukt het je wel je arm te bewegen als iemand op je schouderblad drukt?
nee dat doet gigantisch pijn. T kan wel maar met erge pijn. Moet zeggen heb lang niet zon pijn als dit gehad!
Ja haha dat is waar ik sliep dus kan het niet weten. Maar ben geregeld wakker geworden vannacht en telkens lag ik nog op mn buik. Daar baseerde ik het op.
Neem een paracetamol en wacht de dokter af. Bij mij is het een ontsteking ergens bij het schouderblad, waardoor mijn arm niet meer functioneert (stress-gerelateerd, zoals al mijn rare kwaaltjes ).

Maakt je niet te sappel, de dokter weet vast raad. En anders heeft hij hele goeie pijnstillers. Sterkte!
thanx, ik wacht het inderdaad maar af....
Als je op je buik hebt geslapen, met je hoofd op een kussen, liggen je armen/schouders ook in een vreemde positie. Misschien dat er daarom een spiertje/zenuw geïrriteerd is.

En omdat het pijn doet, ga je ook verkrampter doen met die schouder, waardoor bewegingen ook weer pijn doen.

Sterkte!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Klinkt ook een beetje als een slijmbeursontsteking...

Heb ik, helaas, een aantal keer gehad en dat doet z'on verschrikkelijke pijn. Als het echt een fikse ontsteking is, doet je arm zelfs pijn als hij stilligt. Anders doet het vooral zeer als je je arm hoger dan je schouder tilt. Ik zou even langs de huisarts gaan, dan kan hij beoordelen of dat het echt is.

Succes!!
quote:Keye schreef op 24 maart 2010 @ 08:57:

Klinkt ook een beetje als een slijmbeursontsteking...

Heb ik, helaas, een aantal keer gehad en dat doet z'on verschrikkelijke pijn. Als het echt een fikse ontsteking is, doet je arm zelfs pijn als hij stilligt. Anders doet het vooral zeer als je je arm hoger dan je schouder tilt. Ik zou even langs de huisarts gaan, dan kan hij beoordelen of dat het echt is.

Succes!!Daar dacht ik ook gelijk aan, ff naar de dokter dus ermee.
Mijn moeder heeft ook vaak een slijmbeursontsteking gehad en dat moet echt heel erg pijn doen.

Wachten op arts straks dus maar.

Sterkte.
kheb inderdaad een onsteking. Door de pijn zijn heel mn spieren samen gaan trekken en kan ik nog amper bewegen. Mn spier is helemaal dik geworden en steekt letterlijk mn rug/schouderblad uit, ziet er heel bizar uit.

Heb spierverslappers gekregen, pijnstillers en onstekingsremmers. Gaat het hier niet mee weg krijg ik een spuit tot op mn bod! Bidden dat het hiermee weggaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven