Moderator Actueel

12-03-2009 22:44 1265 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe angel, een nieuw en schoon moderatortopic.

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt deze pijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik te bereiken via vivaangel3@gmail.com

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Maar bovenal wens ik jullie hier veel plezier, nuttige informatie-uitwisselingen en interessante discussies!
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 10-09-2009 21:57
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Viva Angel1 schreef op 09 februari 2010 @ 15:36:

't Is maar effies hoor, tot Three er zelf weer is!

Als ik moet helpen hoor ik het wel hè?

@floor: heb je het nou tegen mij of tegen de posters hier?
Ehmmm.....nou ja, wat zullen we zeggen? Daaaaaaag, liebe grussen und till next time. Oh nee, toch niet. Terug komen terwijl je een (tijdelijke) ban hebt is een grote no go. Iets met eigen ruiten ingooien..
Ja, dat vind ik echt.
Dat was inderdaad niet zo handig.
Sorry 1, ik zat dwars door jouw werk heen te posten geloof ik...

Iets anders
Je zal het niet geloven, maar ik ben er zelfs voor uit bed gekomen! Volgens mij is alles weer schoon. Ik ben er weg van.
quote:Viva Angel1 schreef op 11 februari 2010 @ 01:17:

Je zal het niet geloven, maar ik ben er zelfs voor uit bed gekomen! Volgens mij is alles weer schoon. Ik ben er weg van.Je moet je kat leren je niet meer wakker te maken als die wat leest op het forum .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, ik zou d'r meer aan hebben als ze nou 'es gewoon leerde om tientenig te typen!
Ha Angel,

Kan het topic 'Familiedag' verplaatst worden naar een beter passende pijler?

Dank!
@Omen: ik heb hem verplaatst naar Overig!
Dank je 1!

Hm. Zou je ook nog het topic over stage voor een studie willen verplaatsen naar Werk en Studie?

Nogmaals dank!
Ook done!
Even een korte vraag: Waarom staat er bij een bewerkte posting de ene keer *bewerkt ivm overtreding forumregels* en de andere keer * bewerkt discriminatie*

Zelfde topic, zelfde soort postings, waar zit het verschil in?

Dank!
quote:dangeensuus schreef op 13 februari 2010 @ 08:46:

Even een korte vraag: Waarom staat er bij een bewerkte posting de ene keer *bewerkt ivm overtreding forumregels* en de andere keer * bewerkt discriminatie*

Zelfde topic, zelfde soort postings, waar zit het verschil in?

Dank!Omdat ik iemand anders ben, en nogal lui. Discriminatie is veel korter tiepen dan ivm overtreding forumregels.
aha je bent in ieder geval eerlijk
Zou een van de angels Lili2002 even kunnen nakijken? Die mafketel strooit daderkennis rond op het forum, ze verzint het volgens mij ter plekke.
dangeensuus: ik heb gereageerd in het betrefende topic, maar hier ook nog even voor de duielijkheid: Lili2002 is geen dubbelnicker en ik kan ook geen andere aanwijsbare reden ontdekken om haar berichten in twijfel te trekken, anders dan de indruk die het wellicht wekt.

Zie ook het topic zelf voor mijn verzoek hoe hiermee verder te gaan.
Het topic 'Marokkanen in mijn huis'! is verplaatst naar Overig thuis.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 11:46
Reden: ;-)
% gewijzigd
Er zijn wat off topic berichten verwijderd.
Vraag niet meer relevant.
quote:Dibah schreef op 23 februari 2010 @ 22:13:

Moderator/vavaangel er is een topic geopend: Geert Wilders is lief!!!!

De TO geeft geen antwoord, trouwens het slaat helemaal nergens op. Is meer bedoeld als provocatie..Mag dit verwijderd worden, aub.Vreemd verzoek. Ik geef toe dat het een niet bijster handig ingekleed topic is. Maar ik maak eruit op dat betrokkene wil laten zien dat Wilders een ras-opportunist is, en daar een debat over wil voeren. En in het licht van de politieke uitspraken die Wilders en zijn aanhangers regelmatig doen over politici van andere partijen, in en buiten de Tweede Kamer, kan ik nou niet echt vinden dat dit fatsoensregels overschrijdt, toch?
Los van bovenstaand verzoek is het topic 'Geert Wilders is lief!!!' verwijderd, omdat het was geopend door iemand die onder een andere nick een permanente ban heeft gekregen.
Angel3 zou U een kijkje wille nemen op topic Residentie Orkest.

Daar is men ( meds) moedwillige bezig de topic te verzieken.
Beetje flauw dibah, als je geen antwoord meer hebt een beetje klagen bij de angel. Reageer eens inhoudelijk, op een discussie die je nota bene zelf aanzwengelt.
angel wellicht hier ook even een IP check?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven