Het positieve topic!

21-03-2010 01:00 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er al genoeg frustratie momenten op een dag zijn, deel hier je positieve moment(en) van de dag! ik begin maar: bekeek mezelf net eens goed in de spiegel, en al zeg ik het zelf...die borsten van mij mogen er best zijn
Dat ik na kanker weer moed en energie gevonden heb om weer een toekomst te zien en te voelen, plannetjes te maken qua werk en hobby. Dat mijn 3 kinderen die periode helemaal goed doorstaan hebben zonder grote trauma's en goed in hun velletjes zitten, dat het weer Lente is (ja, met een hoofdletter!) en het leven er dan nóg fijner en rooskleuriger uitziet.

En dat ik veeeeeeeeeel te laat naar bed ga vanavond maar dat ik zo geniet van even in mijn up naar muziekjes luisteren, vrienden terugmailen, beetje forummen en her en der koekeloeren terwijl het zo lekker donker is buiten. Van die fijne, stiekeme uurtjes ofzo. Helemaal van mij.
quote:Bambi schreef op 25 maart 2010 @ 02:07:

Van die fijne, stiekeme uurtjes ofzo. Helemaal van mij.

(En van mij. )

Verder voor jou een en in reactie op de openingspost *loert naar beneden* jep, dat hangt staat er hier ook príma bij.
Misschien klinkt het verdrietig maar mijn positief puntje van vandaag is juist dat ik niet gehuild heb bij het graf van mijn moeder. Heb daar gewoon stilletjes aan haar gedacht en wat gesproken, zonder tranen maar met een glimlach.

Ik ben (met vallen en opstaan) weer een stukje verder, zoals zij het zou willen!
quote:Mittens schreef op 23 maart 2010 @ 21:45:

Oh...ook buitengewoon positief is dat ik afgelopen weekend de cd van The Baseballs heb gekocht...mijn beste aankoop van dit jaar!!!! Die zijn leuk he! Ik ben dan ook groot rock-a-billy fan. En psychobilly. Super muziek. Dan heb ik nog een tip voor je Tiger Army. Ga je ook heeeeeel leuk vinden. Cupids victim Dit liedje stuurde mijn vriend me toen we nog niks hadden, alleen vreselijk verliefd op elkaar.
En gisteren ben ik naar de markt geweest. Daar heb ik bloemen gekocht, ranonkels. Alleen het waren 5 bossen!!! Iets te veel van het goede dus ik heb 2 bossen aan mijn Portugese buren gegeven. Zijn wat oudere mensen. Dat koppie van mijn buurman!!! Onbetaalbaar!
quote:maia schreef op 24 maart 2010 @ 22:52:

[...]

Ik ook verliefd..ooh..die heupbewegingen. Ik zie mezelf helemaal als zo'n hysterisch gillende puber met net-gekapte haren er tussen staan. Ieeeeeeh!

Heb me gister ook aangemeld voor de nieuwsbrief...zodra ze in de buurt zijn (of in Duitsland komen waar familie woont) ga ik erheen....die stem ook......zwijmel....

quote:Ratteke schreef op 25 maart 2010 @ 07:37:

[...]

Die zijn leuk he! Ik ben dan ook groot rock-a-billy fan. En psychobilly. Super muziek. Dan heb ik nog een tip voor je Tiger Army. Ga je ook heeeeeel leuk vinden. Cupids victim Dit liedje stuurde mijn vriend me toen we nog niks hadden, alleen vreselijk verliefd op elkaar.Ik ga vanavond (als het lukt) kijken...kan hier helaas geen youtube zien! Maar ik ben echt heel benieuwd!!
Oh...positief voor vandaag...ik word heel blij van de mooie berichtjes die hier gepost worden!

En van het feit dat het donderdag is en dus al "bijna" weekend! Nog maar 2 dagen....
Ik ben zo positief sinds ik 2 dagen geleden opeens een vervangende neuroloog kreeg en eindelijk na 4 jaar iets heeft gevonden wat tegen mijn dagelijkse, vaak ondraaglijke, pijn helpt.

4 jaar lang pijn elke dag en ik was "uitbehandeld" , ze konden het niet vinden, en een vervanger geeft een medicijn en ik was meteen van de pijn af. Kan die man wel zoenen bij wijze van.

Ik loop al 2 dagen met een smile van oor tot oor. Ik had echt geen hoop meer dat ik van de pijn af kon komen. Nou nog hopen dat het zo blijft, dat is nog de vraag. Maar ik ben positief en zie het helemaal zitten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ratteke schreef op 25 maart 2010 @ 07:40:

En gisteren ben ik naar de markt geweest. Daar heb ik bloemen gekocht, ranonkels. Alleen het waren 5 bossen!!! Iets te veel van het goede dus ik heb 2 bossen aan mijn Portugese buren gegeven. Zijn wat oudere mensen. Dat koppie van mijn buurman!!! Onbetaalbaar!Wat een leuk, positief berichtje, Ratteke!
quote:mylenevalerie schreef op 25 maart 2010 @ 09:01:

Ik ben zo positief sinds ik 2 dagen geleden opeens een vervangende neuroloog kreeg en eindelijk na 4 jaar iets heeft gevonden wat tegen mijn dagelijkse, vaak ondraaglijke, pijn helpt.

Heerlijk, ik hoop voor je dat het zo blijft!

En ik vandaag..mm..ben blij dat ik met de ramen open kan werken en de lente binnenkomt, ik volgende week naar mijn schoonouders ga om een weekend lang de meest lekkere paaslunches en dinners eten die er maar zijn! Mjam!
Bamb en MV: een hele grote bos bloemen voor jullie allebei! :flwer: etc. Het is jullie gegund!!

En daar word ik dan weer blij van.

En van het goede gesprek dat PP en ik vanmorgen hadden tussen de boterhammen met pindakaas door. We zijn elkaar al een tijdje kwijt, maar weten nu allebei dat we het liefst willen dat we samen weer okee worden.
Voor jullie allemaal een bossie omdat jullie dit topic zo positief leven inblazen!

Oh, en mijn positieve bericht: ik heb de deuren openstaan en heb lekker "lentegepoetst"! En ik voel me lentig en het ruikt buiten lentig, lang leve de lente!
Ik heb maandag heel lentig mijn zolder uitgemest. Heerlijk! Hele zak vol kleren naar de container, grote doos vol ouwe troep in de grijze bak. Weg ermee!
Dat ik vandaag naast een terminale bewoner zat, en dat hij overleed in mijn bijzijn....

Dit klinkt niet zo positief, maar die man had niemand meer , en was zo bang om alleen dood te gaan..
Wat een mooie, positieve berichtjes!

Ik heb er ook nog één...vanavond krijg ik mijn "nieuwe" ring. Zo'n 15 jaar geleden is de beste vriend van mijn moeder overleden. Ik heb toen een slavenband gekregen die van hem was geweest. Inmiddels was er niks meer mee te beginnen en een vriendinnetje, die opgeleid wordt tot goudsmid, heeft er nu een ring van gemaakt. Zo kan ik hem weer dragen...
Mijn nieuwe ring is echt supermooi en ben er heel erg blij mee!

En het is vrijdag -> bijna weekend!!!!
Oudste zoon kwam vanmiddag thuis met een bos bloemen."Hier mam, voor jou"!

"Jeetje, wat lief, bedankt maar waarom dat zo?"

"Nou zomaar...of eigenlijk niet...euhh...ach, nou ja...je weet wel!"

Ik weet het niet maar denk zomaar dat hij mij nog niet wil inruilen als moeder...hihihi

Zit me hier toch een partij te genieten van bloemen en vind het zooo lief van zoon!
Ahhhh...passiebloempje...da's wel echt heel erg lief!

Voor vandaag...

- het is bijna 5 uur en dus zit de werkdag erop

- vanavond eten we spinazietaart

- vanavond hoef ik de hele avond niksssss....heerlijk!
Gisteren een heerlijke verjaardad van vriendin gehad. Vandaag mijn nieuwe nichtje bewonderd.

Goed weekend!
Mijn pluspunt van de dag is dat Terror Ein-de-lijk slaapt.

Had had bedacht dat het saai is, alleen in bed. *zucht*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik ben mijn AD aan het afbouwen - zit nu vier dagen op de halve dosis (advies huisarts) en vanochtend had ik mijn eerste orgasme in maanden
Hoera voor obim!

Ik heb over 10 min Stilte.

Mijn tijd.
Zit heerlijk te genieten van een avondje bank, forum en een kop thee...
De zon schijnt en het eten staat straks klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven