Afvallen met...
woensdag 24 maart 2010 om 21:41
Ohhh, ErWt, ik moest ook wel heel erg lachen om de aanleiding tot je huilbui (vooral om het gedeelte waar Xan over leuke spulletjes ging mompelen) maar ik kan het me ook wel levedig voorstellen
Keessie, mooi, je ketting!!
En Fniel, nog steeds geen hoopgevende OBM-ontwikkelingen dan dus?
Ik ben heel trots op mezelf, heb echt anderhalve dag werk in een noodtempo afgekregen vandaag, en allemaal van die k*tklusjes die ik altijd uitstel omdat ik ze vervelend vind. Nu nog wat thee weglebberen, en dan eens gaan bedenken wat voor kleren ik in Godesnaam aan moet voor de onmogelijke combi hele middag dierentuin & daarna decadent hotel met J morgen. En ga ik dan zo al de champagne en de chocolaatjes voor in het hotel meenemen naar J, of moeten we die morgen nog bij mij ophalen? Dilemmas dilemmas, I'm telling you
Keessie, mooi, je ketting!!
En Fniel, nog steeds geen hoopgevende OBM-ontwikkelingen dan dus?
Ik ben heel trots op mezelf, heb echt anderhalve dag werk in een noodtempo afgekregen vandaag, en allemaal van die k*tklusjes die ik altijd uitstel omdat ik ze vervelend vind. Nu nog wat thee weglebberen, en dan eens gaan bedenken wat voor kleren ik in Godesnaam aan moet voor de onmogelijke combi hele middag dierentuin & daarna decadent hotel met J morgen. En ga ik dan zo al de champagne en de chocolaatjes voor in het hotel meenemen naar J, of moeten we die morgen nog bij mij ophalen? Dilemmas dilemmas, I'm telling you
woensdag 24 maart 2010 om 21:44
Moos, kun je je kledingtechnisch niet even snel omkleden aan het einde van de dierentuin. Want het is inderdaad wel een beetje een bijzondere combi. In hotel wel leuk om een rokje ofzo te dragen maar dat is misschien niet heel geschikt voor tussen de giraffen toch?
En als je denkt dat je de champange en chocolade vanavond niet met rust kan laten kun je die misschien beter morgen even ophalen
En als je denkt dat je de champange en chocolade vanavond niet met rust kan laten kun je die misschien beter morgen even ophalen
woensdag 24 maart 2010 om 21:53
Ach, de hotelbeleving draait toch vooral om de badkamer, dus erg lang heb ik die kleren niet aan daar, gok ik En een rokje in de dierentuin kan eigenlijk best, met m'n hoge Doccies eronder ofzo.
Nah, die champagne heb ik al 3 jaar in huis (da's zoiets wat je dan krijgt met de opmerking 'Bewaar maar voor een heel speciaal moment', blijkbaar is het hele dure. Om vervolgens die hele fles op elk ook maar remotely speciaal moment helemaal te vergeten, natuurlijk) dus dat zal wel gaan. De chocola daarentegen...
Oho, ik was voor het eerst in die winkel, Chocola en Koekjes heettie, op de Nobelstraat. Daar doen ze aan designchocola, hele mooie paaseieren, ook echt prachtig uitgestald enzo, die winkel op zich is echt al een belevenis.
Nah, die champagne heb ik al 3 jaar in huis (da's zoiets wat je dan krijgt met de opmerking 'Bewaar maar voor een heel speciaal moment', blijkbaar is het hele dure. Om vervolgens die hele fles op elk ook maar remotely speciaal moment helemaal te vergeten, natuurlijk) dus dat zal wel gaan. De chocola daarentegen...
Oho, ik was voor het eerst in die winkel, Chocola en Koekjes heettie, op de Nobelstraat. Daar doen ze aan designchocola, hele mooie paaseieren, ook echt prachtig uitgestald enzo, die winkel op zich is echt al een belevenis.
woensdag 24 maart 2010 om 21:56
woensdag 24 maart 2010 om 22:25
Hij heet Koek en Chocolaatjes, trouwens, zie ik net. En speciale momenten moet je inderdaad creëren, ik ben het helemaal met je eens! Zo, nou snel naar m'n lieffie om nog een klein beetje te voorpretten (had ik al verteld dat er ook een DVDspeler met beamer op de hotelkamer staat? Ben alleen bang dat je dan weer niet film kunt kijken uit bad, da's dan wel weer jammer...)
Dagdag, in elk geval tot zondag, maar ik duik vast ook nog wel even eerder op.
Dagdag, in elk geval tot zondag, maar ik duik vast ook nog wel even eerder op.
woensdag 24 maart 2010 om 22:39
Chocola & Koekjes...
Koek & Chocolaatjes...
Koek & Chocolade bedoel je
Veel plezier in het hotel Moos!
En bedankt voor het GTST-verslag Drift & Erwt
Ik was weer naar een mooie voorstelling. Morgen nog eentje doen en dan vind het wel weer genoeg voor de komende tijd deze week
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: 1 lu granenreep
L: een zongedroogde tomaat bagel met parmaham, pbpit, parmezaan, olijfolie maar zonder cream cheese (en volgende keer ook zonder olijfolie vragen)
TD: 1 appel
A: torentje van aubergine, spinazie, geitenkaas, pompoen en honing-tijmsaus met een stuk of 10 vlaamse frieten (waarvan de laatste met wat mayonaise )
0,8 liter water
2 verse muntthee
1 glas roosvicee
Koek & Chocolaatjes...
Koek & Chocolade bedoel je
Veel plezier in het hotel Moos!
En bedankt voor het GTST-verslag Drift & Erwt
Ik was weer naar een mooie voorstelling. Morgen nog eentje doen en dan vind het wel weer genoeg voor de komende tijd deze week
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: 1 lu granenreep
L: een zongedroogde tomaat bagel met parmaham, pbpit, parmezaan, olijfolie maar zonder cream cheese (en volgende keer ook zonder olijfolie vragen)
TD: 1 appel
A: torentje van aubergine, spinazie, geitenkaas, pompoen en honing-tijmsaus met een stuk of 10 vlaamse frieten (waarvan de laatste met wat mayonaise )
0,8 liter water
2 verse muntthee
1 glas roosvicee
donderdag 25 maart 2010 om 19:07
Met de Pies gaat het gelukkig beterderderder
Vanochtend deed ze nog een beetje gek en ik denk dat mijn Moederlijke Gevoelens op gang komen, want daar maakte ik me vandaag een beetje zorgen om, maar nu ziet ze er eigenlijk heel relaxed uit
Met mij ook goed, ik ben blij dat ik weekend heb!
Hoest met jou?
Vanochtend deed ze nog een beetje gek en ik denk dat mijn Moederlijke Gevoelens op gang komen, want daar maakte ik me vandaag een beetje zorgen om, maar nu ziet ze er eigenlijk heel relaxed uit
Met mij ook goed, ik ben blij dat ik weekend heb!
Hoest met jou?
Peas on earth!
donderdag 25 maart 2010 om 19:11
donderdag 25 maart 2010 om 19:30
Ja, buiten de deur gegeten omdat we naar een voorstelling gingen. Ik had alleen niet ingecalculeerd dat er friet bij mijn eten zat (stond itt andere gerechten niet op de kaart nl) anders had ik rijst gevraagd.
Nu staat er lasagne in de oven, met iets te weinig saus. Had porties ingevroren en die had ik kennelijk berekend op losse pasta met saus en niet op lasagne. Maar ik had ook geen zin om nog meer te ontdooien.
Nu staat er lasagne in de oven, met iets te weinig saus. Had porties ingevroren en die had ik kennelijk berekend op losse pasta met saus en niet op lasagne. Maar ik had ook geen zin om nog meer te ontdooien.