Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
vrijdag 26 maart 2010 om 15:25
net kleurpotloden en wat andere plakspulletjes gekocht bij de hema.. was erg grappig want mijn zusje stond in het boek te kijken.."ochh wat leuk allemaal" riep ze.. waarop ik het boek uit haar handen trok en zei: Ja dit moet je ook doen.. en gooide het boek door de winkel.... ze pieste bijna in haar broek.. al was dat meer omdat er een vrouw heel raar naar me stond te kijken
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 26 maart 2010 om 16:11
quote:Janna80 schreef op 26 maart 2010 @ 15:41:
Kwee nie, maar als jij het nou probeert...
goed idee!!
Wat een leuke ideeen Neferisis!!!
Ik zal mijn wreckie eens voorzichtig polsen of het wil trouwen. Of iig eens op date. Ik zie iets potentieels binnenkort (Janna? C_estelle? )
En een piercing of tattoo vind ik ook erg leuk, dat ik daar zelf niet opgekomen ben!! Ik zit al maaaaanden te tekenen en zoeken en ontwerpen voor een nieuwe tattoeage, ik kan mn ideetjes wel kwijt in wreckie, is die ook gelijk wat stoerder en origineler.
Kwee nie, maar als jij het nou probeert...
goed idee!!
Wat een leuke ideeen Neferisis!!!
Ik zal mijn wreckie eens voorzichtig polsen of het wil trouwen. Of iig eens op date. Ik zie iets potentieels binnenkort (Janna? C_estelle? )
En een piercing of tattoo vind ik ook erg leuk, dat ik daar zelf niet opgekomen ben!! Ik zit al maaaaanden te tekenen en zoeken en ontwerpen voor een nieuwe tattoeage, ik kan mn ideetjes wel kwijt in wreckie, is die ook gelijk wat stoerder en origineler.
vrijdag 26 maart 2010 om 20:01
Oh wat leuk allemaal!
Jullie zijn goed bezig.
Ik ben vooral plannen aan het maken, en hier meelezen/inbreken
Goed om het boek door de Hema te gooien Biol.
Ik ben zo enthousiast dat ik er nog 4 ga bestellen
Dit is een superleuk cadeautje.
Mijn nichtje, vriendin en zoon krijgen er 1 voor verjaardag.
De 4e mag nog even wachten op bestemming dan.
Jullie zijn goed bezig.
Ik ben vooral plannen aan het maken, en hier meelezen/inbreken
Goed om het boek door de Hema te gooien Biol.
Ik ben zo enthousiast dat ik er nog 4 ga bestellen
Dit is een superleuk cadeautje.
Mijn nichtje, vriendin en zoon krijgen er 1 voor verjaardag.
De 4e mag nog even wachten op bestemming dan.
vrijdag 26 maart 2010 om 20:27
Biol, aso!
Ik kom me ook maar even melden. Heb een erg drukke week gehad én moet het weekend ook werken...
Maar... af en toe even tijd om te wrecken!
Ik heb van Doezel eigenlijk haar laptopcoveridee gejat, maar ik heb een containersticker gebruikt, haha.
Ik heb al pretty veel stains gemaakt, heb mijn pagina nog wat verder verbrand.
En heul veul gekleurd!
Ecoline gaat trouwens ook goed op dit papier!
En nu?
Nu ga ik naaien. Ik ga bloempjes in mijn Wrecky naaien.
Foto's volgen.
Dames, ga zo door, zo leuk om de foto's te zien en de verhalen te horen!
Ik kom me ook maar even melden. Heb een erg drukke week gehad én moet het weekend ook werken...
Maar... af en toe even tijd om te wrecken!
Ik heb van Doezel eigenlijk haar laptopcoveridee gejat, maar ik heb een containersticker gebruikt, haha.
Ik heb al pretty veel stains gemaakt, heb mijn pagina nog wat verder verbrand.
En heul veul gekleurd!
Ecoline gaat trouwens ook goed op dit papier!
En nu?
Nu ga ik naaien. Ik ga bloempjes in mijn Wrecky naaien.
Foto's volgen.
Dames, ga zo door, zo leuk om de foto's te zien en de verhalen te horen!
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 26 maart 2010 om 20:28
ik had m`n schoonmoeder aan de telefoon...
sm: nou ik ga ophangen, sp komt binnen.
Ik: das goed, ik ga even mijn boek kapot maken.
sm: je boek kapot maken?
ik: ja dat moet.. moet er ook een gat in branden.
sm: is dat een computerspelletje?
ik: nee gewoon een fysiek boek, ik heb t in mijn handen.
sm: nou ik vind dat maar raar...
sm: nou ik ga ophangen, sp komt binnen.
Ik: das goed, ik ga even mijn boek kapot maken.
sm: je boek kapot maken?
ik: ja dat moet.. moet er ook een gat in branden.
sm: is dat een computerspelletje?
ik: nee gewoon een fysiek boek, ik heb t in mijn handen.
sm: nou ik vind dat maar raar...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 26 maart 2010 om 22:25
Ik snap alle opdrachten wel. Dus gil maar een eind weg...
Lyzard, Kreng heeft net mn journal bekeken. Dus die ga ik ook nog aan het wrecken krijgen binnenkort. Ze moest erg lachen om het uitlaten verhaal. Ze zag het helemaal voor zich.
Ik zal morgen even foto's maken en wat gaan posten. Batterijen moesten opgeladen worden voor het toestel. En zonder batterijen kun je geen digifoto maken.
Lyzard, Kreng heeft net mn journal bekeken. Dus die ga ik ook nog aan het wrecken krijgen binnenkort. Ze moest erg lachen om het uitlaten verhaal. Ze zag het helemaal voor zich.
Ik zal morgen even foto's maken en wat gaan posten. Batterijen moesten opgeladen worden voor het toestel. En zonder batterijen kun je geen digifoto maken.
vrijdag 26 maart 2010 om 22:35
Lol biol...mijn schoonmoeder was net hier en die snapt er dus helemaal niks van, ze dacht dat ie van dochter van vriend was Vriend denkt overigens dat ik niet helemaal wijs ben..maar goed dat dacht ie al lang.
Hebben jullie dat ook, dat jullie em zo mooi mogelijk willen wrecken? Pfffff, word niet goed van mezelf hoor!
Hebben jullie dat ook, dat jullie em zo mooi mogelijk willen wrecken? Pfffff, word niet goed van mezelf hoor!
Perfectionisme is niet perfect...
vrijdag 26 maart 2010 om 22:38
Ik hou me bewust aan mijn regel: jij gaat hem niet mooi, niet perfect maken. Aangezien ik altijd fröbel (maak zelf kaarten en sieraden) en dat ziet er -in mijn ogen- altijd mooi uit. Of zo mooi als mogelijk is tenminste (want helaas heb ik al een halve hobbywinkel hier liggen aan producten maar net natuurlijk niet dat ene waardoor iets nog mooier eruit gaat zien) Heb ik mijzelf nu opgelegd dus niet perfect te willen doen en vooral niet mooi.