Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Aha Yath vind het nogal een lastige klus, maar ik hou wel van moeilijke lastige dingen
Ik ontdek dit topic nu pas, wat ontzettend leuk dit! Lijkt een beetje op hetgeen ik doe met mijn dummies. En ja, kan me voorstellen dat het zeer verslavend werkt.

*rent naar bol.com*
Je gaat overstag Schravel, kan niet anders.
Ben er bang voor, ik zit al op Bol te kijken. Altijd leuk om nieuwe ideeen op te doen
Dit weekend geen verzendkosten bij bol.. + de code nog n keertje (thnx2Courage!): CRM195KEVSS, maakt het nog leuker!
Hij is besteld

Man o man, alleen al van dit topic te lezen jeuken mijn handen, waaaar is mijn dummie? *ow hier, binnen handbereik tuuk*
Dummie is ook handig. Hou er rekening mee dat je ermee moet gaan wandelen Schravel. Sterker nog, je moet je journal uitlaten
quote:Dushi74 schreef op 27 maart 2010 @ 00:06:

Dummie is ook handig. Hou er rekening mee dat je ermee moet gaan wandelen Schravel. Sterker nog, je moet je journal uitlaten Cool! Mag mijn hond hem op zijn rug dragen Of is het de bedoeling dat je hem achter je aan trekt ofzo? *visualiseert*
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is:beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is:beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Hond en journal is wel erg buiten de kaders!! Helemaal de bedoeling Schravel. Je mag nee moet zo creatief mogelijk zijn.
Journal op hond: check! Dat ga ik doen én ik zal er een foto van plaatsen
Jippie, vind ik een erg leuk idee!!! Mijn journal is uitgelaten door medeforummers. Ze moest zelfs eventjes een keertje plassen. (dat had een uitstekende foto geweest zeg) Heb nog nooit zo hard om een dagboek moeten lachen.
Jammer dat je dat fotomoment gemist hebt!

Ik word steeds nieuwsgieriger maar moet nog 2-3 dagen wachten..
Ik kan journal nog wel een keertje laten plassen bij de paal. Moet ze namelijk zelf ook nog eens uitlaten.
Iemand al een idee hoe je je journal gaat aantrekken/dragen?
HOOOOIIII _69_

Yath, mijn zoontje van bijna anderhalf vind hem ook prachtig.. hij zat gisteren heel behendig mijn o zo zorgvuldige stickers er weer uit te pulken! En mijn man vindt het maar raar, maar ondertussen heeft hij de achterkant vol met stickers zitten plakken

Dush! Wat voor sieraden maak je dan?? I`m very curious, i loveeeeeee sieraden!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Jumpsje schreef op 26 maart 2010 @ 23:56:

Dit weekend geen verzendkosten bij bol.. + de code nog n keertje (thnx2Courage!): CRM195KEVSS, maakt het nog leuker!oohh mooi! Bestel ik hem gauw nog een keertje voor m`n schoonzusje.. dat scheelt weer!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ben gisteravond weer in de weer geweest met mijn boek. Heb de buitenkant bepakt met zwart papier en toen er een efteling thema overheen geplakt.

Ben ook bezig met het woord over en over opschrijven. 1 pagina schrijf ik het woord heel klein rij na rij na rij op en op de andere pagina heb ik het met plakletters gedaan.

Zit me suf te peinzen hoe ik dat ding moet gaan dragen. Werkelijk geen flauw idee nog.
Je kan een touwtje er om heen doen en 'm als ketting dragen of aan je riem.

Ik heb zo'n lol aan dat boekje, heerlijk, echt genieten.

Hier in de omgeving al veel mensen aangestoken met het WTJ-virus
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Dragen? Achterin je onderbroek natuurlijk. Goed voor het stainlog, de infuse this page with a sent en voor het wrecken van je journal door een plotselinge move (ga zitten, staan, buk etc.). Vier vliegen in een klap.
MILF in the making ;-)
Vergeet natuurlijk mijn smiley
MILF in the making ;-)
Ik heb 'm ook besteld
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 27 maart 2010 @ 09:54:

Zit me suf te peinzen hoe ik dat ding moet gaan dragen. Werkelijk geen flauw idee nog.Zag op internet ergens een foto van iemand die foto's van alle pagina's en de voorkant op een shirtje gedrukt had...
quote:biol schreef op 27 maart 2010 @ 08:35:

mijn zoontje van bijna anderhalf vind hem ook prachtig.. hij zat gisteren heel behendig mijn o zo zorgvuldige stickers er weer uit te pulken! En mijn man vindt het maar raar, maar ondertussen heeft hij de achterkant vol met stickers zitten plakken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven