Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
nee, logisch; wortelkanaalbehandeling is een flinke aanslag op je fysiek. kruip lekker je bed in, zou ik zeggen. of met boekje op de bank ofzo. en volstoppen met ibu's oid en duimen voor weinig napijn.

ik heb spontaan ook last van een kies gekregen maar dat is wat oppervlakkig (en kan me niet voorstellen dat daar géén wortelkanaalbehandeling inzit) en laten we het hopen dat tda zo blijft.

Poes doet raar; hij is gisteren in het water geflikkerd. we hadden niet het idee dat er iets met 'm aan de hand was, maar vandaag is hij zo sloom; reageert nergens op, ligt op rare plekken. Zijn vacht wil nog wel eens klitten en normaal, als ik die klitten eruit trek, wordt-ie link, maar vandaag zelfs dat niet.

maar even aankijken en anders naar de dierenarts.
Ik wacht op de installatie van adobe. sterkte remma, met pijne kies. en koek net wakker blijven. ik doe net als citro, veel koffie oh, hijs klaar.
En nu wacht ik op de systeembeheerder want ik kan niet scannen en geen .pdf maken. beide redelijk cruciaal. Ik kom echt lekker aan mijn werk toe zo, not.
systeembeheerder al gearriveerd? hoop het voor je.

dweiltje op de bank, mannetje in bed en ik achter de PC; goeie verdeling
waren jullie nu vanmorgen naar dat andere huis gaan kijken, Pam? of gaan jullie vanavond?
We gaan zo, om half 8. Man wist te vertellen dat huis al een jaar te koop staat en dat mensen in scheiding liggen.

Systeembeheerder deed het op afstand. Ik had een leuk nieuwigheidje op mijn pc: automatisch vergrendelen. Terwijl ik gewoon aan het werk was. Bijzonder
Hoi, oudste maakt het goed. Schijnt inderdaad spontaan voor te kunnen komen, zo'n verdraaid stuk darm.

Brrr, wortelkanaalbehandeling. Ik had er ooit een onder behandeling van een ietwat alterntieve tandartsvrouw. Ze liet me 5 keer terugkomen om de kanaal schoon te maken en beweerde dat dit zonder verdoving moest zodat ze kon testen of de zenuw al dood was. Het was mijn eerste behandeling, wist ik veel ... never nooit meer op die manier. Hopelijk heb je er niet teveel last van, Remma, en gaat het gauw een beetje "normaal" voelen.

Sok, hoe is de kat? En hoe was het huis, Pammie? Koeky, zijn dat standaard-nachten daar bij jullie?

Ik ga naar naar bed, ben een beetje gesloopt. Kennen jullie dat, een vakantiedag volproppen met 10000 dingen die zijn blijven liggen, en s'avonds denken "was ik maar liever gaan werken, dan was ik niet zo moe ...."
Gelukkig maar dat het niets ernstigers was, hoewel een verdraaid stuk darm ook bijzonder onprettig klinkt.

Remma, hoe is het met je tanden?

Koek nog wakker?

Huis was op zich goed maar op een ander niveau afgewerkt dan die ene waar we zaterdag waren. Keuken en badkamer waren prima maar de vloer bijvoorbeeld vonden wij niets (laminaat en fabriekstegels). De tuin is een puinhoop en gezien de grootte gaat dat nogal wat kosten. Ik heb al tegen Pamman gezegd dat we er gewoon met een goeie klusjesman doorheen moeten om te kijken wat het gaat kosten om het wél goed af te werken. En nu hebben we discussie of je eerst de tuin zou doen of het huis aan de buitenkant schilderen (als in: de stenen). Ik zeg tuin. Pamman zegt uiteraard wat anders
Hallo?

Pamman kijkt James Bond maar ik kan maar niet wennen aan de blonde versie. Ik wil Pierce!
die blonde heeftr wel errug mooie blauwe ogen. Maar de TV is hier geconfisqueerd, dus ik kan toch niet kijken!

Remma was iig in staat om naar het afzwemmen van de koters te gaan en daarna te Mac-cen, dus vermoedelijk redt ze het nog of weer.

Jammer dat de afwerking minder was van dit huis, Pammie. Lijkt me een lastige keuze. ik weet eigenlijk niet waar ik nu voor zou kiezen; schilderen is toch ook behoud van je huis, maar tegen de tuin kijk je eerder aan.

Klinkt als erg vermoeiend, Nitro, jouw dagje, en fijn dat het met oudste goed gaat.

Poes is nog steeds niet helemaal jofel; hij loopt als een ouwe krant. hij wilde net ook naar buiten, maar daty leek me niet verstandig; hij is zo sloom dat ik de kans groot acht dat 'm dan iets overkomt. Maar even aankijken en anders morgen naar de dierenarts.

Vanavond mocht Poek bij zwemmen naar badje 2. ik heb alleen geen idee hoeveel badjes eer zijn...

Ze trekt tijdens het zwemmen veel op met jongetje J en zijn vader en Sokman kletsen tijdens het wachten ook geregeld. J zit al veel langer op zwemmen dan Poek, maar hij mocht nog niet naar badje 2. J. interesseerde het volgens mij weinig, zijn vader des te meer
Net even bijgelezen wat jullie geschreven hebben terwijl ik op pad was. Interessante overgang wel van toverblazen naar moeten plassen van bier

Ik had vanavond een minder succesvolle afspraak: kon het adres niet vinden, heb vrees ik de uitlaat van de auto beschadigd bij een straatjekeeractie, en uiteindelijk bleek het een zinloze afspraak.

Pluis heeft geloof ik zijn interne klok de verkeerde kant op verzet. Hij is nog steeds wakker.

Vanmiddag heeft hij niet geslapen, maar wel een uur in zijn bed gezeten. Toen ik hem er weer uit ging halen, stond hij poedelnaakt naar me te zwaaien: pyjama, romper en luier uitgedaan. Heel knap, kind, maar laat vooral die luier voortaan toch maar zitten... (Gelukkig was het een schone.)

Pammie, de postbode is vanmorgen aan de deur geweest toen ik in de supermarkt was, maar je pakje lijkt dus in de buurt te zijn. Ik ben benieuwd. Heel erg bedankt voor alles wat je al opgestuurd hebt.
Plast ie wel Sok? Als poezen blaasgruis hebben kunnen ze soms niet plassen en vergiftigen ze zichzelf. Het klinkt niet goed, zo sloom.

Het was een beetje druk, vanavond. Open avond op Limoen's school, en oma moest mee, die kwam ook eten, tijdens het koken had Mandarijn 3! x een poepluier, man moest vroeg weg naar zangles, en toen we terug kwamen van open avond, met 2 hoteldebotel van de vermoeidheid en opwinding kindjes heb ik ze in pyjama geholpen, kwam man weer thuis, die heeft ze naar bed gebracht en daarna ben ik doorgeraced naar dansles. Pfff.. Oma erbij maakt het ook niet echt rustiger, eerder nog drukker. Maar goed, Limoen vond het super dat oma bij haar op school kwam kijken

Knap hoor Sok, van Poek, badje 2, denk ik
Ha, ben je er weer Mif! Was het een nuttig reisje? En graag gedaan voor wat betreft de opstuuracties.

Sok, het schilderen van de buitenkant is puur verfraaiing. De tuin lijkt me redelijk noodzakelijk. In de zomer wil je toch lekker naar buiten.

Ik heb net wortelsoep gemaakt voor morgen. Pamman was vanavond ernstig onder de indruk van mijn efficiëntie. Toen hij thuis kwam om kwart voor 7 stond ik net 2 kinderen in hun pyjama te hijsen. Hadden we gegeten, zij nog buiten gespeeld en ik de keuken opgeruimd. Ik vond het zelf ook wel goed maar fijn dat het opgemerkt werd
ik ben een beetje kwijt welk huis je het nu over hebt, maar welke vond je het leukst Pammie?

Remma, hoe gaat het? nog pijn of valt het mee?

Nitro, dat soort vakantiedagjes heb ik inderdaad ook wel eens. Ik zeg op mijn werk ook regelmatig dat ik daar kom voor mijn rust, en hoewel het wel grappig bedoeld is is het ook wel min of meer waar
Ik denk dat ik een paar bladzijden vergeten ben te lezen, want toverblazen en plassen van bier zegt me niets.

Die Pluis toch. Wel knap dat ie zich kan uitkleden

Nu nog leren slapen.
Mannie is ook zo'n uitkledert. Ik draai me om en hij heeft zijn kleren uit. Vind dat wel reuzesnoezig, zo'n bloot lijfje

Het huis zaterdag waren we redelijk weg van maar dat is gewoon onpraktisch klein boven. Het huis vandaag is qua ruimtes helemaal goed maar is niet helemaal het afwerkingsniveau wat we willen. Maar goed, daar kun je wat aan makkelijker wat aan doen We zijn gewoon onwijs verwend met ons huidige huis, dat maakt het echt erg moeilijk. Oh en Citro, het is de vrijstaande uit de ak.
Sok, ik vraag me af of die blauwe ogen wel echt zijn. Ze zijn wel errug blauw.
quote:Pammie schreef op 29 maart 2010 @ 22:33:

We zijn gewoon onwijs verwend met ons huidige huis, dat maakt het echt erg moeilijk.

Waarom wil je er dan weg ?

Bloot klein ventje is inderdaad schattig, maar ik hoop toch dat hij het luiertruucje niet ook gaat proberen als hij een poepluier heeft.

Twee weken terug vroegen ze bij het CB of hij al dingen uittrok. Toen hield hij het bij zijn sokken, maar inmiddels heeft hij de smaak dus goed te pakken.

Nitro, hoe is het met je patient?
We willen graag in het dorp wonen, ik moet nu alles met de auto doen. Dit huis is echt op een paar minuutjes lopen van school. En de supermarkt. En de bieb. De bakker. De tuin is veel groter, de wijk is groener. Het is vrijstaand.

Pffff.
psst Pammie, is het vent nog gelukt om L&L spijkerbroekjes te scoren bij de Gap?

Miffy, jij nog geluk met holdups?
Ja, is gelukt. Alleen een maat of 2 te groot... Hij heeft de 7-jarige variant meegenomen terwijl onze prul nog in de broeken van een 4-jarige past Nou goed. Ik heb er weer eentje gescoord bij Name-It en die GAP-broek laten we nog wel een jaartje liggen. De broek voor Mannie was perfect; zo'n carpentermodel, staat hem geweldig.
Loeder past in de versie van 7 jaar! Dan snap ik wel dat de broek iets te groot nog is voor Mini Carpentermodel is leuk, die heeft Mormel ook.
quote:vrolijk schreef op 29 maart 2010 @ 22:57:

Miffy, jij nog geluk met holdups?Had binnen een paar uur antwoord van jouw vriendin, maar toen ben ik een weekend op pad gegaan (wel met een leuke gap jongens pyjama thuis gekomen ) en is alle mail blijven liggen. Ik ben nog bezig met de achterstand, maar het komt vast in orde.
Hai meiskes,

ff kort hoor. Heb nu wel veel pijn, vanmiddag zat ik onder de pijnstillers ivm afzwemmen kinders, maar nu doet het zeer
Kopen Vrolijk? Bij Mini kan ik de pijpen ruim 15 centimeter omslaan.

Vriend had voor zijn dochter een GAP-jurkje meegenomen maar dat stond haar niet. Was precies een jurkje voor Mini dus ze krijgt wel iets aan van de GAP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven