snoep uitdeelzakjes

30-03-2010 14:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasde mij vanochtend hoeveel snoep uitdeelzakjes er in het snoepschap liggen. Ik vraag mij af wanneer jullie je kinderen een uitdeelzakje geven of stoppen jullie deze snoep uitdeelzakjes in de snoeptrommel?

Wat doe je met snoep uitdeelzakjes?

Totaal aantal stemmen: 25

Stopt het thuis in de snoeptrommel (28%)
Geeft het mee als je kind een dagje weg gaat (bijv. naar het (8%)
Geeft het aan je kind als het in de auto zit (4%)
Geeft het aan je kind als het thuis komt uit school Geen stemmen
Ik koop deze uitdeelzakjes nooit (60%)
Zelf koop ik ze nooit.

Hier in de straat woont een oudere vrouw en die wel, die deelt ze soms (wekelijks) op straat uit aan de kindjes die op dat moment buiten aan het spelen zijn.
Ik koop ze nooit, geef de kinderen wel eens een schuimpje oid. Maar ze zijn 2 en 4 dus ook nog niet echt nodig.

Soms worden die zakjes uitgedeeld op school of kdv als een kind jarig is, meestal bewaar ik ze dan voor als we een dagje weggaan.
En door deze verbazing besloot je je allereerste posting ooit op dit forum te doen? Wow!

Misschien moet je een baan zoeken.

Of wacht eens even... is dit misschien je baan? Anderen uithoren over snoepzakjes?
NIEMAND heeft zo'n achterlijke baan, Tila.

Toch?
Ik haal ze in huis voor neefje en nichtjes. Maar ik vind zo'n heel zakje wel erg veel. Dus ik geef een snoepje of twee, afhankelijk van de leeftijd. Maar het liefst hebben ze een worteltje, of schijfjes appel met wat kaneel.

Met Sint Maarten en Driekoningen geef ik wel een zakje per kind.
Je weet het maar nooit, Ainne, in deze tijden van crisis.

Ik moet er vandoor. Snoepzakjes uitdelen op school, aan de stomme kindertjes, in de hoop dat hun tandjes eruit vallen.

Waarom stat die optie niet in de poll?
Ze is vast tandarts in opleiding....
Vaag zeg, het enquete alarm gaat hier af...het zal toch niet?
jawehel.... er zijn er twee Kip!
Damn....eigenwijs volk zeg!
Snoeptrommel? Dat ben ik zelf.
Mag ik even komen grabbelen dan? Of zitten er er een zak omheen
Nee daarom ben ik ook anti uitdeelzakjes, dat slikt zo lastig door
What the fuck zijn snoepuitdeelzakjes?
Google is je vriend Neele.
Van die minizakjes gummibears of zo in een grote zak
Van die kleine zakjes waar je er 10 van leeg moet eten wil je het idee hebben dat je fatsoenlijk gesnaaid hebt
O, die minizakjes!

Die koop ik voor op vakantie. Handig in het vliegtuig bij een lange vlucht.

Verder niet.

Milieu vervuiling.
quote:Neele01 schreef op 30 maart 2010 @ 15:53:

O, die minizakjes!

Die koop ik voor op vakantie. Handig in het vliegtuig bij een lange vlucht.

Verder niet.

Milieu vervuiling.En dat durf je in 1 zin te zeggen met handig in het vliegtuig......ghehehehe.
Daarom kan ik zo veel vliegen

Omdat ik dus niet van die kleine plastic zakjes koop.......
Er is NOG een snoep uitdeelzakjes topic......

IK VIND SNOEP UITDEELZAKJES STOM!!!!
quote:tilalia2 schreef op 30 maart 2010 @ 14:49:

En door deze verbazing besloot je je allereerste posting ooit op dit forum te doen? Wow!

Misschien moet je een baan zoeken.

Of wacht eens even... is dit misschien je baan? Anderen uithoren over snoepzakjes?

? Rare reactie zeg. Wat maakt het nou uit waarom iemand zich aanmeldt. Mss leest ze al jaren mee.

Maar er moet natuurlijk op ieder topic een negatiever reactie op de OP komen, dat is het....

Sorry, vind het echt een sneue reactie.
quote:amalia schreef op 30 maart 2010 @ 16:51:

[...]

? Rare reactie zeg. Wat maakt het nou uit waarom iemand zich aanmeldt. Mss leest ze al jaren mee.

Maar er moet natuurlijk op ieder topic een negatiever reactie op de OP komen, dat is het....

Sorry, vind het echt een sneue reactie.Welnee. TO is een onderzoekje aan het doen, en dat mag hier niet zomaar en als TO de regels had gelezen dan had ze dit geweten. Zie ook het exact hetzelfde andere topic van TO.
quote:amalia schreef op 30 maart 2010 @ 16:51:

[...]

Sorry, vind het echt een sneue reactie.Je loopt hier ook al een tijdje mee, Amalia, je herkent onderzoekjes en spam ondertussen toch wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven