snoep uitdeelzakjes

30-03-2010 14:45 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verbaasde mij vanochtend hoeveel snoep uitdeelzakjes er in het snoepschap liggen. Ik vraag mij af wanneer jullie je kinderen een uitdeelzakje geven of stoppen jullie deze snoep uitdeelzakjes in de snoeptrommel?

Wat doe je met snoep uitdeelzakjes?

Totaal aantal stemmen: 17

Stopt het thuis in de snoeptrommel (18%)
Geeft het mee als je kind een dagje weg gaat (bijv. naar het (12%)
Geeft het aan je kind als het in de auto zit Geen stemmen
Geeft het aan je kind als het thuis komt uit school (6%)
Ik koop deze uitdeelzakjes nooit (65%)
Mijn kind krijgt alleen maar doosjes of zakjes.. En ik heb geen snoep/koektrommel..

Wat is het probleem?
Mijn kinderen mogen elke dag wat lekkers uitzoeken uit de snoeptrommel. Daar zitten alleen maar zakjes en doosjes en lolly's in. Voorverpakt, anders gaat het zo kleven (en eet ik er zoveel van).
tsja.....
o ik vind juist die kleine zakjes handig....voorkomt dat ik een hele zak leeg eet (zelfde met kleine zakjes chips)
het enige snoep dat mijn kids krijgen is van school of bij oma. thuis hebben we neit eens snoep in huis
Ben je zo verbaast dat je er twee topics over opent?
dat kwam ik net vragen Suus.

OFTEWEL GA WEG SPAMMERT!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
ik snap TO wel een beetje hoor, ik verbaasde me er eigenlijk ook over hoeveel snoepjes er nog in zo'n zakje zitten ( had laatst voor mijn nichtje die gummetjes van bibiboerderij van c1000) ik vind het ook behoorlijk irritant dat er in zo'n zak dan weer 20 zakjes zitten..onnodig verpakkingsmateriaal.

maar goed..ben (nog) geen moeder en kan me voorstellen dat het soms verrekte handig is en niet zo'n kleefbende
ik snap TO wel een beetje hoor, ik verbaasde me er eigenlijk ook over hoeveel snoepjes er nog in zo'n zakje zitten ( had laatst voor mijn nichtje die gummetjes van bibiboerderij van c1000) ik vind het ook behoorlijk irritant dat er in zo'n zak dan weer 20 zakjes zitten..onnodig verpakkingsmateriaal.

maar goed..ben (nog) geen moeder en kan me voorstellen dat het soms verrekte handig is en niet zo'n kleefbende
volgens mij bedoeld TO die zakjes die je leeg koopt, om ze vervolgens te vullen met je eigen keuze snoepjes (om te trakteren).

Het viel mij ook al op dat er zoveel van zijn. fantasieloze traktatie.

ik heb ze nog nooit gekocht.
Ik vind trouwens die zakjes veel en veel te vol zitten voor een kind. Vooral die van de c1000 zitten belachelijk vol, zeker 10 winegums of dropjes ( en dan geen mini formaat maar gewoon normaal formaat)

Ik ben dus VOOR een boycot van de uitdeelzakjes.
Met snoepzakjes worden hier van die portie-zakjes bedoeld? Want ik moest even denken aan van die traktatiezakjes. Wat me in beide gevallen iig opvalt is: die porties zijn veel te groot. Als het even kan koop ik ze dus niet meer. Mijn kinderen vinden ze ook niet zo boeiend, die hebben liever een koekje. En nee, dan krijgen ze niet zo'n zakje met 5 koekjes maar gewoon 1 koekje.
Boycotten die hap Guin!

Wat is er mis met een koffiefilterzak gevuld met 1 koek en een tumtummetje. Waarom moet het ineens hip in plastic met achterlijke opdruk en dan ook nog 1 ons snoep in 1 zakje!

Vroegah moest ik op een stokje zuigen! Een lollie zei mijn vader dan, met houtsmaak! Wij hadden geen winegum, nee wij hadden karton met een plaatje van een snoepje erop. Wij hadden geen dure koeken in uitdeelverpakking met glazuur. Wij hadden gewoon oud brood, lekker knapperig omdat het al twee weken op de verwarming lag.

Snoepuitdeelzakjes. Tsk.
Aaaah wat zielug!
Best wel he....
Tegenwoordig kun je ook een kleinere portie maken hoor. Ipv het koffiefilterzakje gebruik je nu een uitgelepeld senseo-padje.
En als je echt karig wilt pak je een nespresso cupje, kan net 1 tumtum in.
Snoepuitdeelzakjes werden hier vroeger altijd bij kinderfeestjes uitgedeeld aan de kinderen.

Koffiefilterzakje deed mijn oma altijd
Ik bedoel inderdaad de snoep uitdeelzakjes in een grote zak. Na mij idee zitten er namelijk veel te veel snoepjes in die uitdeelzakjes.
Annema, gaat het wel helemaal goed?

Twee topics over uitdeelzakjes?

Werk je bij zo'n uitdeelzakjes fabriek ofzo?
Gaat het nou over zakjes die je de kinderen geeft na een partijtje of over haribo uitdeelzakjes zeg maar?
Poelepoelepoelepoes!
quote:heartwork schreef op 30 maart 2010 @ 16:19:

Gaat het nou over zakjes die je de kinderen geeft na een partijtje of over haribo uitdeelzakjes zeg maar?reclame!!!!!!!
Dit is wel vreemd ja, 2 x hetzelfde topic. Zit het je zo hoog ?
quote:hermoine schreef op 30 maart 2010 @ 14:51:

het enige snoep dat mijn kids krijgen is van school of bij oma. thuis hebben we neit eens snoep in huisWaarom niet? Krijgen ze op school en bij oma zo veel snoep of wil je je kinderen eigenlijk geen snoep geven?
quote:amalia schreef op 30 maart 2010 @ 16:53:

Dit is wel vreemd ja, 2 x hetzelfde topic. Zit het je zo hoog ?Perongelijk verkeerd geplaats in die van eten, ik weet niet hoe ik hem er weer uit moest halen. Ik doe dit nog niet zo lang en had nog niet helemaal door hoe dit werkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven