We tetteren verder over onze dieren

woensdag 31 maart 2010 om 00:57
*kijk even naast me:
- bijna leeg potje olijven: check
- lege verpakking van plakjes geitenkaas: check
- lege fles rode wijn: check (er zaten nog maar 2 glazen in, moet wel een beetje om mijn imago denken)*
Gelukkig grotendeels na 12 uur geconsumeerd
- bijna leeg potje olijven: check
- lege verpakking van plakjes geitenkaas: check
- lege fles rode wijn: check (er zaten nog maar 2 glazen in, moet wel een beetje om mijn imago denken)*
Gelukkig grotendeels na 12 uur geconsumeerd
talkinghead wijzigde dit bericht op 31-03-2010 00:59
Reden: 1 vergeten
Reden: 1 vergeten
% gewijzigd
woensdag 31 maart 2010 om 01:02
Ik kletterde nooit met een slokje teveel de sloot in, altijd als ik weer eens een of ander beest moest redden... Schapen die op kop in de sloot belanden, zwanen met draden om hun nek, honden die door het ijs zakken, gebeurt altijd bij Babs voor de neus...
Zoë komt me trouwens halen, ze vindt dat het bedtijd is
Weet nog niet of ik 't met 'r eens ben...
Iets anders
woensdag 31 maart 2010 om 01:06
quote:Babsjuh schreef op 31 maart 2010 @ 01:02:
Ik kletterde nooit met een slokje teveel de sloot in, altijd als ik weer eens een of ander beest moest redden... Schapen die op kop in de sloot belanden, zwanen met draden om hun nek, honden die door het ijs zakken, gebeurt altijd bij Babs voor de neus...
Als ze dit doet zou ik maar gewoon heel lief mee gaan:
Als ze dit doet zou ik maar gewoon heel lief mee gaan:

woensdag 31 maart 2010 om 08:05
Blunders, ik heb er ook nog een, natuurlijk in zwaar beschonken toestand na het stappen. Ik lekker zwalkend op de fiets naar huis, ik dacht dat ik haske recht reed natuurlijk, ex ziet vanaf een afstandje het gebeuren al komen en denkt nog, ze zal het wel zien toch, maar nee. Ik fiets zo midden in een terrastafel met de stoelen erbij (zonder mensen gelukkig) lag ik daar giechelend tussen de stoelen tafel en fiets. Volgende dag had ik wel pijn, maar ach, dat hoort erbij......
Als ik even mn hersenen ga doorspitten kan ik waarschijnlijk veel meer bedenken...
2 jaar geleden, verjaardag, flink veel drinken, want om 12 uur was vriend jarig (we verjaren een dag na elkaar, handig, altijd 2 dagen feest) en er is zo'n leuke klim en klauter fontein. Vriend, gezegend met een behoorlijk goed reactie en evenwichtsvermogen (veel geskateboard) springt er soepel vanaf. Ik denk, alweer, dat kan ik ook. Ik spring, midden in de fontein, zeiknat. Ergens halverwege zijn ze mij en een vriendin kwijtgeraakt, kom een uur later thuis, met verkeersbord, met paal er nog aan (straat voor ons huis werd verbouwd, het lag zo voor het oprapen). Als er losse verkeersborden waren en ik dronken, gingen die nogal eens mee naar huis, (om de volgende nacht nuchter weer teruggelegd te worden) is een gewoonte die ik nu gelukkig heb afgeleerd...
*ontopic voor de gein, Tijgertje is een beetje aan het niezen geslagen, even goed in de gaten houden dat hij niet ziek word.
Als ik even mn hersenen ga doorspitten kan ik waarschijnlijk veel meer bedenken...
2 jaar geleden, verjaardag, flink veel drinken, want om 12 uur was vriend jarig (we verjaren een dag na elkaar, handig, altijd 2 dagen feest) en er is zo'n leuke klim en klauter fontein. Vriend, gezegend met een behoorlijk goed reactie en evenwichtsvermogen (veel geskateboard) springt er soepel vanaf. Ik denk, alweer, dat kan ik ook. Ik spring, midden in de fontein, zeiknat. Ergens halverwege zijn ze mij en een vriendin kwijtgeraakt, kom een uur later thuis, met verkeersbord, met paal er nog aan (straat voor ons huis werd verbouwd, het lag zo voor het oprapen). Als er losse verkeersborden waren en ik dronken, gingen die nogal eens mee naar huis, (om de volgende nacht nuchter weer teruggelegd te worden) is een gewoonte die ik nu gelukkig heb afgeleerd...
*ontopic voor de gein, Tijgertje is een beetje aan het niezen geslagen, even goed in de gaten houden dat hij niet ziek word.

woensdag 31 maart 2010 om 08:07
Hahahahaha dit was een van de leukste terugleessessies ooit! Hier heb ik smakelijk om moeten lachen, in de sloot donderen... Tara ook een keer gedaan, maar ja op kroos kan je niet lopen.
Ondanks het vroege uur, is er nog wat van de sangria over? Of hebben jullie alles opgezopen? OH WACHT, DAN HEBBEN JULLIE EEN KATER EN MAG IK LEKKER HARD SCHREEUWEN, ZO FIJN AAN JE HOOFD.....
Ok, terug in fluistermodus.... De blunder van de rizla kende ik al, die had ik al gelezen. Ik zat ook al rijst-roken??? Ja rijstevloei maar Uncle Bens in mn sjaggie nee daar bedank ik voor.
Goed, ik moet toch wel weer wat gaan doen.
MV Leef je nog of wil je tot na de pasen onder de dekens? Mocht je toch nog wat vergeten zijn, angel 5 kan de eventuele foutjes later wel weer corrigeren. Ik ben benieuwd!
Ik ga weer mensen blij maken vandaag!!!
Ondanks het vroege uur, is er nog wat van de sangria over? Of hebben jullie alles opgezopen? OH WACHT, DAN HEBBEN JULLIE EEN KATER EN MAG IK LEKKER HARD SCHREEUWEN, ZO FIJN AAN JE HOOFD.....
Ok, terug in fluistermodus.... De blunder van de rizla kende ik al, die had ik al gelezen. Ik zat ook al rijst-roken??? Ja rijstevloei maar Uncle Bens in mn sjaggie nee daar bedank ik voor.
Goed, ik moet toch wel weer wat gaan doen.
MV Leef je nog of wil je tot na de pasen onder de dekens? Mocht je toch nog wat vergeten zijn, angel 5 kan de eventuele foutjes later wel weer corrigeren. Ik ben benieuwd!
Ik ga weer mensen blij maken vandaag!!!
woensdag 31 maart 2010 om 08:33
M'n nek en schouders zitten hélemaal vast... Kan m'n hoofd met moeite recht houden, m'n evenwicht is weer aan gort, m'n spraak wil niet goed, ben voor m'n gevoel 3 jaar terug in de tijd.. Heb net m'n fysio gebeld: antwoordapparaat. [insert vloek naar keuze]
Geprobeerd in te spreken, weet niet of ze er chocola van kan maken. Maar ze zal wel herkennen dat ik 't ben en me terugbellen. Hoop ik.
Auwaaaaaaah!!!!!!!!
Geprobeerd in te spreken, weet niet of ze er chocola van kan maken. Maar ze zal wel herkennen dat ik 't ben en me terugbellen. Hoop ik.
Auwaaaaaaah!!!!!!!!
Iets anders

woensdag 31 maart 2010 om 08:38
Ik heb 'n whiplash. Eigenlijk 2. En een paar jaar gerevalideerd, was redelijk stabiel. Maar kennelijk iets gedaan wat ik betr niet had kunnen doen. En m'n ontspanningsoefeningen werken nu niet op de een of ander emanier. Komt wel weer goed, maar man oh man... wat heb ik daar nu graag eventjes de hulp van m'n fysio bij...
Zul je altijd zien he, als je afspraken ruimer gaat plannen "omdat het zo goed gaat"...
Zul je altijd zien he, als je afspraken ruimer gaat plannen "omdat het zo goed gaat"...
Iets anders

woensdag 31 maart 2010 om 08:54
quote:MissLoki schreef op 31 maart 2010 @ 08:35:
Waarmee ga je mensen blij maken Ratteke?
Hoe gaat met met je hv? Helpen de tabletjes nog steeds, heb je al minder nodig?
Sommige mensen krijgen van mij iets wat ze al heel lang heel graag willen.
HV gaat goed met pilletjes. 2 is iets te veel van het goede geloof ik. Maar ik ga vanmiddag lekker op tijd weg, mag ook dus doe ik dat ook. Ik merk dat zo tegen 1 uur ze uitgewerkt raken. Als ik er dan nog een in zou nemen val ik achter mn computer in slaap. Iets voor Olijfje, 2 bromazepam en je slaapt binnen een uur.
Ik merk nu wel dat de concentratieproblemen nu wat meer de kop op steken. Ik ben bekaf. Dat rot-uur ook. Man ik sta al zo vroeg op, maar nu is het gewoon eigenlijk 5 uur....pfff dat mogen ze mensen niet aandoen.
Waarmee ga je mensen blij maken Ratteke?
Hoe gaat met met je hv? Helpen de tabletjes nog steeds, heb je al minder nodig?
Sommige mensen krijgen van mij iets wat ze al heel lang heel graag willen.
HV gaat goed met pilletjes. 2 is iets te veel van het goede geloof ik. Maar ik ga vanmiddag lekker op tijd weg, mag ook dus doe ik dat ook. Ik merk dat zo tegen 1 uur ze uitgewerkt raken. Als ik er dan nog een in zou nemen val ik achter mn computer in slaap. Iets voor Olijfje, 2 bromazepam en je slaapt binnen een uur.
Ik merk nu wel dat de concentratieproblemen nu wat meer de kop op steken. Ik ben bekaf. Dat rot-uur ook. Man ik sta al zo vroeg op, maar nu is het gewoon eigenlijk 5 uur....pfff dat mogen ze mensen niet aandoen.

woensdag 31 maart 2010 om 09:09
Ik ook vroeg op deze week. Vroege dienst, om half 5 gaat de wekker. Gelukkig alleen morgen nog, heb vrijdag lekker vrij gevraagd en gekregen, lang weekend dus, volgende week om 11 uur beginnen. Nadeel bij mij met het vroege opstaan is dat ik 9 van de 10 keer hele erge buikpijn heb, pds...maar tot nu toe valt het mee
*klopt af onder bureau*
*klopt af onder bureau*