We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ga snel even kijken terwijl het eten in de oven staat!
Vriend komt thuis... die heeft vandaag tijdens het werk zitten kijken naar hondenrassen :-D

Jaja, ooit komt hier nog een hond... Zou ik erg leuk vinden. Het enige is dat het momenteel volgens hem niet kan ivm de katten. Niet de katten zelf, maar de hoeveelheid. Hij vindt 4 dieren meer dan genoeg. Ik zeg, als er vier zijn kan vijf ook
Bengelie, hoe oud zijn je katten? Als ze al aardig op leeftijd zijn, mag ik dan de hond afraden? Kijk naar mijn huishouden, mijn katten wonen nu boven omdat ze te oud waren om aan de hond te wennen. Beessie was 3 maanden oud toen ze bij ons kwam en een keer zo groot als de poezels. Is nooit meer goed gekomen. Ze zijn er als de dood voor.

Heb je een flat/appartement dan zou het misschien kunnen omdat ze dan wel moeten, ze kunnen geen kant op. Maar ik zou dr nog ff goed over nadenken.

Het hangt natuurlijk ook een beetje van je katten zelf af. Ik heb 3 lafbekken (letterlijk)

En wat heeft MV er wat moois van gemaakt he! Helemaal geweldig!
2x5 en 2x bijna 7. Mijn moeder neemt haar hond ook altijd ( ongevraagd) mee. Dat gaat behoorlijk goed trouwens.... ( niet dat ze vaak komt trouwens)

Hond komt de aankomende jaren nog niet hoor. Vriend heeft waarschijnlijk wel gelijk. Maar ben gewoon dol op kinderen.

Wel grappig, had vroeger een vriendje die niets had met dieren enzo. Maar ik reageer altijd op dieren en kleine kinderen enzo. En hij vond dat ik zo schattig reageerde. Dus hij begon ineens dieren en baby's aan te wijzen. Ik had het eerst niet door. En toen ik het door had zei hij alleen maar " Ja, maar je reageert zo lief en schattig!" Hahaha, ik ben soms zo'n girlygirl
MV heeft er iets geniaals van gemaakt, heeel mooi!
Myleen, prachtig!!!!!! Echt geweldig. Ben helemaal een beetje hyper van hoe mooi het is geworden!

En voor de anderen: Ik mag binnenkort weer bij haar eten..
oh that purrrrrrrrrfect feeling
* draait haar rug naar Poezewoes toe* Ja dus!

Ik stel voor: de meet gewoon bij MV houden. We storten allemaal zeg 20 euro op haar rekening en dan mag zij ons culinair verwennen. En de gelukkige huisvrouw downloaden we gewoon illegaal en gaan we met zn allen bij haar thuis kijken. Goed idee?
quote:Ratteke schreef op 31 maart 2010 @ 19:20:

Ik stel voor: de meet gewoon bij MV houden. We storten allemaal zeg 20 euro op haar rekening en dan mag zij ons culinair verwennen. En de gelukkige huisvrouw downloaden we gewoon illegaal en gaan we met zn allen bij haar thuis kijken. Goed idee? Ik ben voor! Want het ziet er echt zo lekker en zo mooi uit. Poezewoes, we zijn jaloers
Leuk lekker idee,ben alleen bang dat we Mylenen nu even haar rust moeten gunnen..t arme kind is bijna overwerkt

Ik las jullie posts over Canada, lijkt mij super om jullie hier te ontmoeten, ik zorg alvast voor de smores, koekjes met warme marshmallows en choc.chips, mjummie en natuurlijk iets erbij.

Hebben jullie trouwens al eens zelf marshmallowsgemaakt. Lekker kliederig spul maar leuk om te maken. Ik zal zo het recept eens opzoeken.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
quote:Babsjuh schreef op 31 maart 2010 @ 15:54:

Nog even een update: nadat de eigenaar van de loslopende hond al gebeld had en excuses aan heeft geboden, belde net degene die met die hond aan het wandelen was hier aan: excuses, grote zak paaseitjes voor zoon, groot bot en 3 kleinere kauwstaven voor Bunker! Man heeft excuses aangeboden dat hij zo enorm uit z'n plaat was gegaan toen het gebeurde, en alles is nu uitgepraat en klaar.

Kijk, zo kan het óók denk ik dan. We maken allemaal wel eens een vergissing of inschattingsfout. Maar dan gaan roepen van dadoettieandersnooooooit of dat 't uitgelokt is of wat dan ook (hebben wij ook heel vaak meegemaakt hoor), daar kan ik nooit zo goed bij. Nu is het uitgepraat en hoeft niemand schichtig door de buurt te sluipen om een ander te vermijden.

Wat lief zeg! Echt attent.

quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 16:49:

Fijn Babsjuh,er zijn ook nog fatsoenlijke mensen

Ik ben ineens helemaal somber en naar...

slaat nergens op maar ik was net in een drukke Albert Heyn,boodschappen afrekenen...3x verkeerde pincode ingetoetst en pas geblokkeerd.

Oké..was pas van gezamelijke rekening en ik had ook nog mn eigen pas dus boodschappen wel kunnen betalen gelukkig.

Ik dacht dan ga ik gelijk even naar het postagentschap om de pas te deblokkeren (INGpas) ik had leg. bij me.

Er zit daar zo'n nare man achter de balie..ik heb er al een hekel aan als ik postzegels moet halen.

En ik vroeg hem wat ik moest doen om m pas te deblokkeren.

zegt ie heel sjacherijnig: "drie dagen op je kont gaan zitten wachten dan gaat ie het vanzelf weer doen".

En dat was het...meer zei hij niet.

Dus ik kijk hem aan van hoezo??

Ik heb het uit hem moeten trekken woord voor woord maar het blijkt dus dat ik gewoon dikke vette pech heb....en dan kan ik ineens wel janken...slaat nergens op,maar toch..

Wat een eikel! Gelukkig weet je nu dat het binnen een dag al opgelost is. Gek he, dat je zo afhankelijk kan zijn van geld.

Ik heb weleens geen saldo gehad toen ik bij de kassa stond. Bleek dat ik geld overgeschreven had van mijn betaalrekening naar mijn spaarrekening ipv andersom. My god.. ik kon wel door de grond zakken. (de cassiere ziet dan ook dat je geen saldo hebt dus een leugentje kan ook niet).
Poelepoelepoelepoes!
Over dronken gesproken.

Ik ben een keer dronken geworden en ben toen van een hele flauwe trap gevallen. Midden in het zicht van honderden mensen. Het was tijdens een festival, vandaar dronken en zo veel mensen op de been.

Ik moet al die verhalen nog horen. Ik was namelijk in shock geraakt omdat ik zo bang was. Nu moesten mijn nichtjes alleen naar huis fietsen, terwijl ik had beloofd ze thuis te brengen. Nichtjes waren voor het eerst op stap met mij (grote nicht), dus dronken worden was sowieso al niet slim. Ik had niet eens zo veel op.. het was opeens met opstaan dat ik niet meer normaal kon doen..
Poelepoelepoelepoes!
OH staat de blog online?

toedeloeeee ik ga blog lezen!
Poelepoelepoelepoes!
Heartwork...het geld boeide me helemaal niet hoor.

Ik heb nog een andere rekening (met zowaar) saldo genoeg en er is ook nog een andere pas van de rekening waarvan ik de pas had geblokkeerd.

Was echt wel gelukt om die 3 werkdagen te wachten als het had gemoeten.

Maar die reactie van die zak hooi kon ik er even niet bij hebben geloof ik...winkelmeisje zei ook geen boe of bah toen ik met een rooie kop zei dat ik de pincode verkeerd had gedaan...

de totale desinteresse van die mensen werd me even te veel...

(misschien maar gaan aansluiten/forummen bij de labielo's )
quote:biebelie schreef op 31 maart 2010 @ 19:55:

Leuk lekker idee,ben alleen bang dat we Mylenen nu even haar rust moeten gunnen..t arme kind is bijna overwerkt

De meet was toch eind mei? Tijd zát om weer bij te komen.

*just kidding MV, just kidding*
Ik heb vandaag nog publiekelijk geblunderd.

Liep op Rotterdam CS de trap af. Hak van mijn schoen is afgesleten vandaag dus balans is nogal slecht merkte ik. Raakte uit balans en kwam op mijn knieen terecht... Au! Maar vooral genant. Viel niet echt van de trap maar duikelde naar voren en bleef hangen.... Lichte schaafwond en een gedeukt ego!
Biebelie,

Heb je al cake gemaakt?

Ann, je koekje ziet er een beetje vreemd uit maar zal vast heerlijk zijn. Ik heb het nog nooit gehad, marshmellows. Geen idee dus of het echt zo lekker is als dat je zegt.
stomme ikke of stomme server, kweenie hoor...
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
En in het kader van genante momenten, ik heb eens zitten graven in mn geheugen maar ik kan niet echt wat bedenken. Het enige wat me te binnen schiet is dat ik op station Zwolle de trein wil halen. Ik had naaldhakken aan en toen bleef mijn schoen in de voeg zitten en ik liep nog ff door... Teruglopen, schoen tussen tegels uit wrikken, bleef mijn hakje natuurlijk achter... Bij mijn ouders maar ff naar de hakkenbar gegaan.

Maar dronken blunders? Neuh, heb nooit mn tieten geflasht of op de bar gedanst, gevallen oooohhh nu komt er wel iets boven. Héél lang geleden, pffff ik zat nog op de mavo dus ik zal een jaar of 15 zijn geweest. Ik drink één biertje. Eentje. En die valt verkeerd. Ik werd zo vreselijk misselijk dat ik moest overgeven (sorrie miss loki) Ik wilde naar de wc maar mijn vriendinnen hielden me om voor mij onbekende redenen vast. Had ik al verteld dat het een schoolfeest was? Waar ook de o zo populaire en mooie leraar Handelskennis was? Ik heb dus pontificaal over zijn schoenen heen gekotst....
Oeh wat ben ik blij met MV's recepten. Ik ga zeker de scrambled egg in het broodje maken. Wat ziet dat er HEERLIJK uit. Ik heb daar nooit zo over nagedacht om zo je eten te presenteren..

Maar mijn moeder, mijn vriend en ik gaan daar zeker van smullen. Mijn vader en broertje lusten geen zalm, dus dan kan ham weleens lekker zijn denk ik. Een goede ham weliswaar..

En dan het toetje.. in een chocolade ei. Weer zo'n leuk idee.

Wij eten altijd ijstaart, maar dat kan ik nu mooi zelf doen.

Ijs wat zacht laten worden, mooi in laagjes in het ei leggen. Choc snippers en wat fruit erbij..

Oh.. ik heb zwaar zin om het te gaan maken!

bedankt mv

heb je ook iets voor de poezen? ;)
Poelepoelepoelepoes!
Categorie genant zonder drank...

Ik ben niet preuts en vertel gerust van alles. Maar sommige dingen zijn toch spannend....Paar jaar terug deed ik een soatest. Altijd veilig gedaan maar bij mijn huidige relatie wilde een stapje verder gaan en dus zonder rubber aan de gang.

Ik naar het ziekenhuis, tikkie zenuwachtig is toch niet niks. Gaat de deur open en staat de arts in de deuropening. En ik schrok me rot! Vriend heeft medicijnen gedaan en kende zijn vrienden nog niet zo goed, wonen in een andere stad.

Maar die arts leek er sprekend op! Duurde 10 seconden voordat ik doorhad dat zij het niet was. Man mijn hart stond even stil zeg! Heb het haar later verteld, ze moest er erg om lachen.
Hier een mooie MegaMindy pleister vor Bengelie:

Balen is dat zeg!

De cake is heeeel erg lekker geworden Ratteke

Heb een ibuprofennetje genomen en ben er weer een beetje,thanks.

F*ck de man van het postagentschap

Mooi bussie Anneke

die marshmellows weet ik nog niet maar ben wel in voor een experimentje.

daar ging je droom over jou en de leraar Ratje
Dank je Bieb!!! Nu ben ik de stoerste Tetteraar! Met mijn stoere pleister!
Ik had zelf geen handelskennis maar hij was wel een knappe vent, gezien het gedweep van de ander meisjes op het schoolplein. Hij kwam ook op de motor en dan gingen sommige grietjes bedelen om een ritje. Wat hij natuurlijk deed.

En ik, wat doe ik om gezien te worden? Ik kots over zn schoenen... maar ja MIJ herinnert ie zich wel.... hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven