We tetteren verder over onze dieren

woensdag 31 maart 2010 om 21:17
Anneke...wat cool, die marshmellow tussen het koekje. Maken we altijd bij scouting. Marshmellow aan een stok boven het kampvuur laten smelten en dan tussen 2 biskwietjes. Is dus iets anders, maar komt op hetzelfde neer
Heb je echt een recept om zelf marshmellows te maken???? Dat wil ik graag hebben!!!
En MV...ga het hier ook nog een keer zeggen...het is briljant!!!!
Heb je echt een recept om zelf marshmellows te maken???? Dat wil ik graag hebben!!!
En MV...ga het hier ook nog een keer zeggen...het is briljant!!!!

woensdag 31 maart 2010 om 21:31
woensdag 31 maart 2010 om 21:35
Weet je wat overigens ook grappig is, bedacht ik met een paar sokken van de action in mijn hand), vergeten het magneetstripje eraf te halen
wat resulteerde in een piepende itsme, die echt niet kon bedenken waar het vandaan kwam. Gelukkig was de mevrouw van de action wel zo slim
wat resulteerde in een piepende itsme, die echt niet kon bedenken waar het vandaan kwam. Gelukkig was de mevrouw van de action wel zo slim
anoniem_34240 wijzigde dit bericht op 31-03-2010 21:36
Reden: moet ik wel doortypen
Reden: moet ik wel doortypen
% gewijzigd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 31 maart 2010 om 21:36
Raar vraagje trouwens, maar is het op de een of andere of zo mogelijk om een soort van boeklegger te plaatsen daar waar je het laatst was op een topic. Ik blader mij helemaal ongans (of onkips of onhaas om in de paassfeer te blijven).
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)