Help! Advies gevraagd over zwangerschapstest
zaterdag 3 april 2010 om 19:47
Lees hier afentoe wel eens mee, er nooit vanuit gaande dat ik om deze reden mijn eerste post zou openen.
Graag jullie dringende advies: Ik heb een uur geleden een zwangerschapstest gedaan van het kruidvat (die goedkope).
Erg blij was ik dat er na 6 minuten maar 1 streepje stond. Ik wil dus helemaal nog geen moeder worden. Maar... na een uur wilde ik mijn badkamer opruimen en zag tot mijn grote schrik een tweede streepje. Erg lichtroze maar wel zichtbaar!!!
Kan dit nog steeds betekenen dat ik niet zwanger ben? Ik had vandaag ongesteld moeten worden.
Graag jullie dringende advies: Ik heb een uur geleden een zwangerschapstest gedaan van het kruidvat (die goedkope).
Erg blij was ik dat er na 6 minuten maar 1 streepje stond. Ik wil dus helemaal nog geen moeder worden. Maar... na een uur wilde ik mijn badkamer opruimen en zag tot mijn grote schrik een tweede streepje. Erg lichtroze maar wel zichtbaar!!!
Kan dit nog steeds betekenen dat ik niet zwanger ben? Ik had vandaag ongesteld moeten worden.
zaterdag 3 april 2010 om 19:50
lees de gebruiksaanwijzing. Daar staat heel duidelijk in dat na een tijdje de uitslag niet meer geldig is. Voor de zekerheid kun je nog een test doen.ALs je vandaag ongesteld moet worden, heeft het toch ook weinig zin om te testen? Je bent nog geen eens over tijd.
Mag ik vragen waarom je denkt zwanger te zijn? Condoom stuk gegaan of gewoon zonder enige preventie gesekst.
Mag ik vragen waarom je denkt zwanger te zijn? Condoom stuk gegaan of gewoon zonder enige preventie gesekst.

zaterdag 3 april 2010 om 19:56
quote:gizz schreef op 03 april 2010 @ 19:50:
lees de gebruiksaanwijzing. Daar staat heel duidelijk in dat na een tijdje de uitslag niet meer geldig is. Voor de zekerheid kun je nog een test doen.ALs je vandaag ongesteld moet worden, heeft het toch ook weinig zin om te testen? Je bent nog geen eens over tijd.
Mag ik vragen waarom je denkt zwanger te zijn? Condoom stuk gegaan of gewoon zonder enige preventie gesekst.Wat kan jou dat nou schelen.
Mag ik vragen waarom je denkt zwanger te zijn? Condoom stuk gegaan of gewoon zonder enige preventie gesekst.Wat kan jou dat nou schelen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 april 2010 om 20:04
Staat toch in de bijsluiter?
Als u na een aantal uur toch een streep ziet betekent dit niet automatisch dat u zwanger bent....dit is het doorkleuren...
Heb je de bijsluiter niet gelezen Chanellio?
Ik denk het eigenlijk niet, want volgens mij kan je ook helemaal nog geen positieve test doen als je vandaag ongesteld had moeten worden...das toch te vroeg nog?
Als u na een aantal uur toch een streep ziet betekent dit niet automatisch dat u zwanger bent....dit is het doorkleuren...
Heb je de bijsluiter niet gelezen Chanellio?
Ik denk het eigenlijk niet, want volgens mij kan je ook helemaal nog geen positieve test doen als je vandaag ongesteld had moeten worden...das toch te vroeg nog?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 3 april 2010 om 20:05
Bij m'n tweede zwangerschap heb ik dit ook gehad. In eerste instantie eigenlijk nauwelijks (of niet) een tweede streep te zien, dus ik dacht dat ik niet zwanger was. Toen ik na een week nog niet ongesteld was weer getest (en getest en getest, heb er geloof ik 6 gedaan ) en toen bleek ik dus echt wel zwanger. Maar ja, dat was geen test van Kruidvat, ik weet niet of die testen erg veel van elkaar verschillen.
zaterdag 3 april 2010 om 20:08
Bij mij verscheen er op de predictor test niets. Drie dagen later vond ik hem en zag ik er wel een stip in. Tweede predictor test, bijna onzichtbaar stipje. Toen manlief eruit geschopt voor een ordinaire etos test en binnen 15 seconden stonden er twee duidelijke strepen. Dus uh...ik zou er toch maar even nog een test achteraan gooien als ik jou was.
zaterdag 3 april 2010 om 20:09
quote:yette schreef op 03 april 2010 @ 19:58:
Testen willen inderdaad naderhand nog wel eens verder kleuren. Maar ben je niet sowieso wat aan de vroege kant met testen als je vandaag ongesteld had moeten worden?Ik had op de verwachte menstruatiedag een dikke, duidelijke streep. De htc-opbouw is volgens mij dus wel genoeg om de test positief te laten zijn.
Testen willen inderdaad naderhand nog wel eens verder kleuren. Maar ben je niet sowieso wat aan de vroege kant met testen als je vandaag ongesteld had moeten worden?Ik had op de verwachte menstruatiedag een dikke, duidelijke streep. De htc-opbouw is volgens mij dus wel genoeg om de test positief te laten zijn.
zaterdag 3 april 2010 om 20:14
Ik lees het net in de bijsluiter: na 5 minuten weggooien die test. Het zal mijn angst wel zijn dat ik er nog niet gerust op ben. Heb in heel mijn leven nog nooit een cyclus langer dan 28 dagen gehad. Nu maar proberen niet te veel te stressen want daar kan je menstruatie ook van uit blijven heb ik begrepen! Heb al wel 2 dagen soort kramp normaal was ik allang ongesteld geworden met deze kramp. Aarrhg, mezelf niet gek maken. Rust!