* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *

26-02-2010 11:04 703 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een klifhangers weer

En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!

In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.

Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
Enne Yette?

Ook voor jou een hele dikke en :hug:!

Succes met alle voorbereidingen!

Een miet bij jou is ook goed, weet niet wanneer jullie vertrekken?

Weet ook niet of je echt op sivite zit te wachten nu je zo druk bent?
En dan nu de ECHTE voor Yette:
Goedemiddag dames van het goede leven,

Las net een beetje bij, zal maar heel veel positieve vibraties toezenden want ik ben weer helemaal back!

(was enigszins terug bij netnognietaf)

Fijne Paasdagen!

Ga nu eieren verstoppen....

LateX!
Je weet toch!
Mir, you go girl!

Fuck het systeem...
Je weet toch!
Lekkâh voor je, Blues, zo'n dagje voor jezelf

Hey Much
Hee Hell.

Drollenland leven wij in he?
Je weet toch!
Vind jij dat? Ik helemaal niet whore
Hoi

Goede aktie Mir! Gelukkig valt het met Zoon dit jaar wat verzuim betreft wel mee. Maar de kinderen van mijn buuvvriendin hebben ook pdd-nos en geen geschikt onderwijs. Ik geloof dat ze nu beiden op bijna een jaar zitten, de een met perioden dat het wel gaat. Ongelofelijk wat je dan als ouders voor je kiezen krijgt. Ze zijn natuurlijk ook verschrikkelijk boos op het systeem. Ik zal ze een link naar uitzending gemist sturen.
Hoi Yette, hoe gaat het met je plan van aanpak? Lukt het?
Ja hoor

Ons leven ziet er zo idioot uit. In plaats van weekeind te vieren, zoekt Man nu uit hoeveel we via luchttransport mogen meenemen, en ik probeer uit te vinden of we daar nog eens rijexamen moeten doen. De bronnen over rijbewijzen spreken elkaar tegen. Dinsdag de ambassade maar bellen. Tsja. En puinruimen, puinruimen, puinruimen. Visa zijn aangevraagd, vanaf dinsdag de rest van de aanvragen en afzeggingen regelen. Enneh...nou ja......heul erg veul!
Naaf!

Diner achter de kiezen gestouwd ( tomatensoep uit stazakkie en foccaciaatje ala AH ), biertje erbij, jazzmuziek op de achtergrond, kaarsjes aan.....

En toen grijnsde de afswas heel smerig naar me en de was, die nog opgehangen moet worden, want geen droger. En was die nog afgehaald moet worden en stapel papieren die ik nog moet uitzoeken.... Bah, geen zin in....

Ehhhhh, was ik maandag niet vrij????
quote:yette schreef op 03 april 2010 @ 17:59:

Hoi

Goede aktie Mir! Gelukkig valt het met Zoon dit jaar wat verzuim betreft wel mee. Maar de kinderen van mijn buuvvriendin hebben ook pdd-nos en geen geschikt onderwijs. Ik geloof dat ze nu beiden op bijna een jaar zitten, de een met perioden dat het wel gaat. Ongelofelijk wat je dan als ouders voor je kiezen krijgt. Ze zijn natuurlijk ook verschrikkelijk boos op het systeem. Ik zal ze een link naar uitzending gemist sturen.

En wat er nu dus gebeurt is dat zoon nogmaals 'gestraft' wordt voor het feit dat hij een half jaar thuis heeft gezeten, want zijn nieuwe school is bang dat hij mede daardoor niet genoeg schoolse vaardigheden heeft aangeleerd. Er is nu een vette kans dat hij dus volgend jaar weer nergens naar school kan en dan zit je dus in een vicieuze cirkel, want daarna wil geen enkele school hem meer aannemen en zit ie nog langer thuis enz. enz.

Ik heb vannacht een prachtige brief opgesteld voor de school. Ik mag nog voor een gesprek komen, maar daar heb ik nu nog niet zo'n behoefte aan, maar ik wilde wel graag mijn kijk op de zaak even geven. Toen die brief af was, was mijn hoofd weer rustig en kon ik lekker slapen.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Helaholalalala schreef op 03 april 2010 @ 00:46:

Hey Jo

Ha die hela

Bloes, ik vind het ook jammer dat we elkaar zijn misgelopen!

Yetje, wat een gedoe. Word al moe als ik aan al dat geregel denk.

Wel gaaf hoor, een jaartje VS

Verder alles goed hoero. Heb vandaag weer opgepast. Ik moet zo op Beer letten. Die gaat aan elke deurkruk hangen die hij ziet. Met als gevolg dat ie elke keer naar buiten kukelt, met z'n snufferd op de stoep
Mir, als je hoofd te vol is kan je echt niet slapen. Goed dat het je helpt om het op papier te zetten!

Verder denk ik aan je maar helpen kan ik niet.

Je moet wel weer een keer naar A. komen. Heb nog een hele zak caffeïnevrije koffie voor je staan!
Jo, tuuk kom ik gauw weer es decaf leuten. Ik zwaai nog steeds wel elke week, hoop dat je dat wel ziet.
Ik zie het elke week en ben er steeds weer blij mee
Goed zo. Wel lastig dat er vaak zoveel in de weg staat: treinen, bouwketen, van alles.
Ja, er staat wel een hoop troep tussen, maar daar kijk ik gewoon dwars doorheen.

Wat zullen we eens drinken?
Ik heb net m'n koffie op, dus ik drink nog ff niks.
Hallooooootjes, ik ben aan de droge witte......
Heb ook een hele gezellige buurvrouw.....

Vind het leuk om anaal genomen te worden of zo. En de hele buurt schijnt mee te mogen genieten. heb ook gezellig een duit in het zakje gedaan door lekker op de muur te bonken. Was in ene keer helemaal rustig...

Gisteravond en vandaag bijna de hele dag en avond. Vond het wel welletjes, zal ik maar even netjes zeggen dan maar....
Ha die Bloes!

Jij maakt ook wat mee hoor! Anaal genomen nog wel.

Ik ga van schrik ook maar aan de wijn.

Hoest verder?
Nou dames, ben er weer weg van.

Latex!
Op de stomme popups na wel goed.

Ben er ook weer weg van....

Lieve barrers, ik wens iedereen fijne paasdagen toe, met minder regen en misschien een vrolijk zonnetje erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven