Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:pop1980 schreef op 04 april 2010 @ 15:29:

Maar ik wil wel zeggen dat ik je heel dapper vindt dat je hem hebt gevraagd om eens iets buiten de winkel om te gaan doen! Heel goed van je, en keep your head high!!!

Ben ik het helemaal mee eens! Laat je niet uit het veld slaan.

Ik denk zelf dat hij misschien al getrouwd is of een relatie heeft. Ik weet niet waarom.
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 15:45:

Dames, hij smst zojuist: wenst me een fijn pasen, zegt dat ie het smsje pas vannacht kreeg (?) en vraagt wat ik morgenmiddag doe...

Dat kan hoor, dat hij die sms met vertraging kreeg. Heb ik ook wel eens gehad (en ook wel eens dat ik een sms helemaal niet ontvangen had, met alle misverstanden van dien).

Edit: neemt natuurlijk niet weg dat het een slap excuus is, want hij had je natuurlijk gewoon zélf moeten bellen dat hij verhinderd was o.i.d. Jullie hadden immers een afspraak.

Nou ja en wat doe je morgenmiddag? En indien niets belangwekkends, heb je zin om je morgenmiddag voor hem beschikbaar te stellen?

Dames, hij smst zojuist: wenst me een fijn pasen, zegt dat ie het smsje pas vannacht kreeg (?) en vraagt wat ik morgenmiddag doe...Als hij echt geïnteresseerd is dan vindt hij het niet erg als je al plannen hebt voor morgen. Geef niet toe, zou ik zeggen. Jullie hadden voor vandaag plannen (hoe vaag deze ook waren, er stond wel iets op de planning). En om 15:45 een berichtje sturen terwijl jij "de halve middag zit te wachten" is niet netjes. Zeg dat je al iets hebt en dat je graag een volgende keer iets afspreekt. Laat dan ook de actie bij hem liggen.
quote:qwertu schreef op 04 april 2010 @ 15:46:

[...]

Dat kan ook overkomen als toppunt van wanhoop... Áls je er al op terug wilt komen, zou ik hooguit lachend opmerken dat ik niet weet welke zondag hij in gedachten had, maar dat zijn kans nu verkeken is. Jammerdebammer!Om verheldering vragen vind ik geen wanhoop. Als er smekend aan toegevoegd wordt om echt een datum te prikken dan ben ik het met je eens. En iedere situatie is natuurlijk anders. Het is maar net hoe dwars het TO zit of ze wel of geen verheldering wil. Het loslaten zonder enige verklaring van zijn kant is helemaal ideaal....maar als ik het niet los kon laten dan zou ik naar de reden van stilzwijgen vragen. Misschien steek ik er nog wat van op ook
@qwertu en paloma:

Ja, daar zit ik nu ook ff mee te worstelen: morgen afspreken of andere keer... Heb op zich wel tijd morgen, maar wil ik die ook aan hem besteden?? M'n gevoel zegt inderdaad als hij geinteresseerd is, zal hij ook wel een andere keer willen afspreken (ook meteen een soort testje haha).
Nou Maantje, ik vind het op zich wel positief dat hij dus nu een andere datum voorstelt, dus hij wil wel met je afspreken. Om daar nu een 'spelletje' omheen te spelen...

Maar, laat het even bezinken en sms hem straks terug met je antwoord!
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 15:50:

[...]

Als hij echt geïnteresseerd is dan vindt hij het niet erg als je al plannen hebt voor morgen. Geef niet toe, zou ik zeggen. Jullie hadden voor vandaag plannen (hoe vaag deze ook waren, er stond wel iets op de planning). En om 15:45 een berichtje sturen terwijl jij "de halve middag zit te wachten" is niet netjes. Zeg dat je al iets hebt en dat je graag een volgende keer iets afspreekt. Laat dan ook de actie bij hem liggen.

Nou als hij het berichtje vanacht heeft gekregen dan vind ik het niet zo raar dat hij vandaag niet meer wil/ kan afspreken.

Zij heeft ook behoorlijk laat (in de avond) pas een uitnodiging gestuurd naar hem. Voor hetzelfde geldt dacht hij...

"Nou mooi is dat, dacht ik een date te hebben a.s. zondag, hoor ik niets meer van haar"

Zij had ZIJN telefoonnummer, niet andersom als ik het goed begrepen heb,
Maantje...

When It comes to men who are romantically interested in you, It’s really simple. Just Ignore everything they say and only pay attention to what they do. That’s it.”

Laat hem weten dat je vandaag erop had gerekend om met hem af te spreken en dat het nu te laat is om je afspraken voor morgen te wijzigen (ongeacht je wel of geen plannen hebt). Ik weet dat het verleidelijk is om toe te geven, maar als hij echt in je is geïnteresseerd dat hadden jullie vandaag iets gedaan. Laat je niet aan het lijntje houden. Je komt dagelijks bij hem langslopen. Laat hem maar even in zijn sop gaarkoken en aantonen dat hij je leuk genoeg vindt om wel zijn afspraken na te komen.
Wat Paloma zegt dus.
Vooral niet toehappen als hij nu ineens wat van zich laat horen.... maak een nieuwe afspraak op een andere dag en ga voor nu lekker wat leuks doen (zonder hem)!
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 16:00:

[...]

Nou als hij het berichtje vanacht heeft gekregen dan vind ik het niet zo raar dat hij vandaag niet meer wil/ kan afspreken.

Zij heeft ook behoorlijk laat (in de avond) pas een uitnodiging gestuurd naar hem. Voor hetzelfde geldt dacht hij...

"Nou mooi is dat, dacht ik een date te hebben a.s. zondag, hoor ik niets meer van haar"

Zij had ZIJN telefoonnummer, niet andersom als ik het goed begrepen heb,

Hai Rubine,

Ja, je hebt gelijk: ik had inderdaad zijn nummer, maar ik heb hem gister best vroeg in de avond gesmst (tegen 19.00). Ging er van uit dat dat nog wel op tijd was (considering dat we iets in de middag zouden doen). Wou ook niet te 'gulzig' overkomen, want hij gaf z'n nummer vrijdagmiddag aan me...om meteen zaterdagochtend te bellen/smsen vond ik zo snel..? Pff analyses;-)
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 15:57:

@qwertu en paloma:

Ja, daar zit ik nu ook ff mee te worstelen: morgen afspreken of andere keer... Heb op zich wel tijd morgen, maar wil ik die ook aan hem besteden?? M'n gevoel zegt inderdaad als hij geinteresseerd is, zal hij ook wel een andere keer willen afspreken (ook meteen een soort testje haha).

Hoi, ik zou niet afspreken voor morgen!! Je bent toch geen jojo. Jullie zouden vandaag wat doen. Hij had zelf initiatief kunnen tonen en sowieso vandaag vrij kunnen houden.

Stuur hem gewoon een bericht zo van "Jammer, ik was vandaag op mijn Paasbest . Morgen kan ik niet! Fijn weekend"
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 16:06:

[...]

Hai Rubine,

Ja, je hebt gelijk: ik had inderdaad zijn nummer, maar ik heb hem gister best vroeg in de avond gesmst (tegen 19.00). Ging er van uit dat dat nog wel op tijd was (considering dat we iets in de middag zouden doen). Wou ook niet te 'gulzig' overkomen, want hij gaf z'n nummer vrijdagmiddag aan me...om meteen zaterdagochtend te bellen/smsen vond ik zo snel..? Pff analyses;-)Ook zonder dat je had verteld dat je om 19:00 een SMS had gestuurd, had ik wel het idee dat je bijtijds contact had gezocht. Een tip voor de volgende keer. Spreek niet af via SMS, maar bel gewoon. Maakt de zaken helder en weet je ook waar je aan toe bent. Scheelt je een halve dag wachten. En misschien nog beter. Geef hem ook jouw telefoonnummer. Dan ligt het initiatief nemen in het midden.
Klinkt als beetje foute man.. als ie je sms vannacht pas kreeg, waarom heeft ie dan niet meteen/vanmorgen/begin van de middag/meteen zodra hij wakker werd iets aan je laten horen? Raar excuus om 15:45..

Je hebt daarna ook nog gebeld, dat belletje hoort ie dan pas vanavond zeker..?

Klinkt alsof hij inderdaad andere prioriteiten heeft.

Jij staat in ieder geval niet bovenaan zn lijstje..

Wel stoer trouwens dat je hem mee uit durfde vragen! Die stoerheid door 1 blauwtje niet verliezen!
Wederom haal je de woorden uit mijn mond, Paloma.

Ik heb nooit iemand zijn nummer genomen, maar geef de mijne.

Hoef je er verder ook niet over na te denken.
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 16:12:

[...]Stuur hem gewoon een bericht zo van "Jammer, ik was vandaag op mijn Paasbest . Morgen kan ik niet! Fijn weekend"Helemaal goed! Gewoon een neutraal doch vriendelijk berichtje waarbij je toch de deur op een kier houdt. Eens kijken of hij nieuwsgierig genoeg is om te kijken wat er achter die deur is. Zo niet, dan niet.

Dames, hij smst zojuist: wenst me een fijn pasen, zegt dat ie het smsje pas vannacht kreeg (?) en vraagt wat ik morgenmiddag doe...

O ja en als hij je smsje vannacht kreeg, waarom reageert hij dan pas om 15.45??

Een man moet achter jou aanlopen, niet andersom.
Persoonlijk zou ik, als ik morgen niets te doen heb, gewoon afspreken hoor. Verder dan wel het initiatief bij hem laten voor eventueel een volgende afspraak...
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 16:12:

[...]

Stuur hem gewoon een bericht zo van "Jammer, ik was vandaag op mijn Paasbest . Morgen kan ik niet! Fijn weekend"Hele goede inderdaad! Verder ook eens met Paloma. Niet afspreken voor morgen.
Mimsel wat heb jij een grappige avatar!!!
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 16:17:

Persoonlijk zou ik, als ik morgen niets te doen heb, gewoon afspreken hoor. Verder dan wel het initiatief bij hem laten voor eventueel een volgende afspraak...Ik zou dan wel een andere dag invulling achter de hand houden want ik ben er niet zo zeker van dat deze meneer van plan is om op te komen dagen.
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 16:24:

[...]

Ik zou dan wel een andere dag invulling achter de hand houden want ik ben er niet zo zeker van dat deze meneer van plan is om op te komen dagen.Dat is dan toch al geen leuke date. Beetje hopen dat hij er wel echt zin in heeft. Nee joh. Laat hem maar zijn fout herstellen. Zo niet. NEXT!!!
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 16:24:

[...]

Ik zou dan wel een andere dag invulling achter de hand houden want ik ben er niet zo zeker van dat deze meneer van plan is om op te komen dagen.Dat zou zo maar eens kunnen zijn. Kun je inderdaad rekening mee houden. Zou nu nog niet van het slechtse uitgaan. En als het zo zou zijn nou dan is het nog altijd beter om spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt.
Iemand die om 19:00 een SMS krijgt, vervolgens om 15:45 reageert om te zeggen dat hij 's nachts het berichtje heeft ontvangen, neemt -naar mijn mening- de boel in het ootje. Hij had namelijk ook iets eerder dan dit kunnen reageren.
Eens met Mimsel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven