Blauwtje gelopen?!?

04-04-2010 14:34 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hij negeert dus het feit dat hij zijn afspraak met jou niet na is gekomen.

Ik zou gewoon terug smssen: Jij ook fijne paasdagen, morgen ga ik dagje weg met vrienden dus helaas ik kan op zo'n korte termijn mijn plannen niet meer veranderen.Groetjes

En laat meneer nu maar contact opnemen.....
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 16:29:

[...]En als het zo zou zijn nou dan is het nog altijd beter om spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt.Dat is goed wanneer je het hebt over het (bijvoorbeeld) eten van een grote reep chocola wanneer je ongesteld bent maar niet wanneer het gaat over zaken die je emotioneel kunnen raken (klinkt wat zwaar maar je begrijpt wel wat ik bedoel).
Hmm juist om emotionele zaken hanteer ik "beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt".

Maakt niet uit, is voor iedereen anders. Ik begrijp wel wat jij bedoelt... maar persoonlijk, op het emotionele vlak heb ik nog altijd spijt van iets wat ik 10 jaar geleden niet heb gedaan vanwege een trotse houding. Vandaar dat ik nu gewoon doe wat IK wil/ voel. Fijn wie met mij mee wil wandelen, wie dat niet wil. Ook prima dat merk ik dan wel... kan soms zuur zijn maar life goes on.
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 16:31:

Iemand die om 19:00 een SMS krijgt, vervolgens om 15:45 reageert om te zeggen dat hij 's nachts het berichtje heeft ontvangen, neemt -naar mijn mening- de boel in het ootje. Hij had namelijk ook iets eerder dan dit kunnen reageren.Sterker nog hij had haar gewoon even moeten bellen.
@ katoeneke: Thx!;)

Ik denk dat ik ervoor zou bedanken om 2e keus te zijn. Hij had gezegd dat ie vanmiddag kon, en heeft niet eens het fatsoen het je te laten weten als ie dus niet kan. Ja, als het al te laat is om uberhaupt iets af te spreken.

En dan morgen wel? Ja dahag!

Het (hij) stinkt gewoon een beetje.. helemaal oprecht en netjes is ie in ieder geval niet, en dat moet toch wel basis zijn, toch?
quote:Rubine schreef op 04 april 2010 @ 16:38:

Hmm juist om emotionele zaken hanteer ik "beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt".

Maakt niet uit, is voor iedereen anders. Ik begrijp wel wat jij bedoelt... maar persoonlijk, op het emotionele vlak heb ik nog altijd spijt van iets wat ik 10 jaar geleden niet heb gedaan vanwege een trotse houding. Vandaar dat ik nu gewoon doe wat IK wil/ voel. Fijn wie met mij mee wil wandelen, wie dat niet wil. Ook prima dat merk ik dan wel... kan soms zuur zijn maar life goes on.Ik weet niet precies wat jij 10 jaar geleden niet gedaan hebt. Maar op deze manier doet ze de deur toch niet dicht. Ze legt alleen het initiatief nu bij hem, moet hij wel even zijn best voor doen. Als hij nu niets meer laat horen, wat valt er dan voor spijt te hebben...
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 16:12:

[...]

Hoi, ik zou niet afspreken voor morgen!! Je bent toch geen jojo. Jullie zouden vandaag wat doen. Hij had zelf initiatief kunnen tonen en sowieso vandaag vrij kunnen houden.

Stuur hem gewoon een bericht zo van "Jammer, ik was vandaag op mijn Paasbest . Morgen kan ik niet! Fijn weekend"

Haha, briljant sms'je!

Ik zou ook niet met hem afspreken morgen, maar wel de deur op een kier houden. Wie weet is meneer wel oprecht, maar dat mag ie dan eerst even laten merken.

Sowieso erg stoer dat je hem mee hebt uitgevraagd!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Okay, maar goed hij komt met een nieuw voorstel ... waarom daar niet op ingaan? Ze vindt hem leuk toch. Of inderdaad iets in de trant van: morgen komt me niet zo goed uit maar lijkt me leuk om weer iets van je te horen met een leuk voorstel.

Ik bedoel het is nu (nog) niet nodig om zo heel negatief over deze man te denken. Hij heeft naar zijn zeggen het bericht pas 's nachts ontvangen ...

In mijn belevingswereld vind ik het ook raar om van iemand pas 's nachts een bericht te ontvangen voor een date voor een dag erop...

Het kan dus zo een misverstand zijn. Misschien denkt hij hetzelfde als jullie... "nou dan zal ik ook maar niet te happig reageren en direct terug reageren, kom dan wel met een ander voorstel". Zo onstaan misverstanden ...

En inderdaad volgende keer gelijk maar even een telefoontje dan heb je dit soort toestanden niet.

Eens met Rubine.

Dit lijkt zo'n situatie te worden waarin jij denkt dat hij denkt dat... en andersom..

Ik zou als ik tijd had geloof ik gewoon afspreken, om twee redenen:

a) ben je van dit heen-en-weer ge-sms-gezeur af.

b) kun je meteen zien watvoor vlees je verder in de kuip hebt en het zelf beoordelen..

En ja, als je wilt kun je er lekker ook nog de hele middag over nadenken wat ie wel/niet met dit smsje bedoelt en of ie het nou echt pas 's nachts ontvangen heeft. Vraag et em zelf, zou ik zeggen..
Vooropgesteld; Stoer dat je hem gevraagd hebt om eens wat leuks te doen!

Wat betreft afspreken; ik zou hem bellen en zeggen dat je morgen niet kunt (gewoon uit principe, hihi) en vervolgens zelf met een nieuw voorstel komen. Zo laat je zien dat je opzich wel geinteresseerd bent maar niet wanhopig bent en kun je gelijk doordat je hem belt, zijn reactie pijlen en natuurlijk even vragen hoe zijn dag vandaag was Succes!

Oja, vind het wel vaag trouwens dat hij je pas zo laat terug smst en het ook via sms doet ipv dat hij je even terugbelt aangezien jij hem ook geprobeerd hebt te bellen en hij dus een gemiste oproep in zijn scherm heeft zien staan.
Ik zou dit heerschap laten voor wat het is. Hier heb je toch niks aan. Als hij je echt leuk vond had hij al voor de deur gestaan. Ik zou bedanken voor de 'eer'
Iets zegt mij dat maantje heeft toegestemd in een date morgen.
Hai allemaal,

Thanx voor de reacties, leuk om te lezen wat jullie er allemaal over denken. Ben net ff thee gaan leuten bij een vriendin en de man in kwestie is ook uitgebreid besproken haha. Ik blijf het inderdaad een vaag verhaal vinden dat hij pas om 15.45 een smsje stuurt en er eigenlijk overheen lult dat het vandaag niet is doorgegaan, maarja wat sommigen van jullie ook zeggen: ik kan niet voor hem denken.

Ik ben nog wel geïnteresseerd, maar dan wel op mijn voorwaarden (heb ik door schade en schande wel geleerd haha;-)). Dus ik bel hem vanavond (sms waag ik me maar niet meer aan om verwarring te voorkomen) en stel een andere dag voor, want morgen heb ik al plannen (weet hij veel of het waar is:-p)!
Lekker laten gaan , hem bellen en zeggen dat je morgen niet kan.

En je bent niet de enige die een blauwtje heeft gelopen ik heb er afgelopen vrijdag nog 1 gehad.

Man waarmee ik aan het daten/afspreken was zou vrijdagavond komen en rond half 9 smste hij dat hij uurtje later kwam omdat ie nog ver van ons dorp afwas.

Daarna niets meer van hem vernomen ik heb om 23uur een smsje gestuurd dat ik naar bed ging en hem welterusten gewenst. Niets meer van gehoord gisteren niet , vandaag niet.

Gisteravond heb ik hem een mail gestuurd met daarin dat ik wat stappen terug doe. En hem fijne paasdagen gewenst.

Geen idee of ik uberhaupt nog iets van hem hoor , lang getwijfeld of ik een mailtje ging sturen uiteindelijk wel gedaan omdat ik mij daar beter bij voelde. Misschien niet slim beste was denk ik geweest om helemaal niets van mij te laten horen. Maar ik kon het niet laten..
quote:paloma schreef op 04 april 2010 @ 17:51:

Iets zegt mij dat maantje heeft toegestemd in een date morgen.Hahaha
Hahaha, hij moest eens weten dat we een heel topic over hem hebben!
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 17:55:

[...]

Hahaha Hihi leek er wel op he! Maar nee dus, ik stel het uit. Meneertje heeft mij ook een dag laten wachten, moet ie niet verwachten dat ik meteen door die hoepel spring haha (kinderachtig van mij he;))
[quote]maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 17:51:

Hai allemaal,

Thanx voor de reacties, leuk om te lezen wat jullie er allemaal over denken. Ben net ff thee gaan leuten bij een vriendin en de man in kwestie is ook uitgebreid besproken haha. Ik blijf het inderdaad een vaag verhaal vinden dat hij pas om 15.45 een smsje stuurt en er eigenlijk overheen lult dat het vandaag niet is doorgegaan, maarja wat sommigen van jullie ook zeggen: ik kan niet voor hem denken.

Ik ben nog wel geïnteresseerd, maar dan wel op mijn voorwaarden (heb ik door schade en schande wel geleerd haha;-)). Dus ik bel hem vanavond (sms waag ik me maar niet meer aan om verwarring te voorkomen) en stel een andere dag voor, want morgen heb ik al plannen (weet hij veel of het waar is:-p)![/quote]

Maantje je snapt het niet.

Waarom ga je hem bellen!!? Hij belt jou niet eens. Niet bellen, gewoon sms-en dat je helaas niet kan en dan kan hij met een nieuw voorstel komen. Als je nu zelf al met een nieuw voorstel komt kan je net zo goed morgen wel gaan. Suffie. Initiatief bij hem neerleggen.

Je hebt zeker geen broers??
quote:goldmember schreef op 04 april 2010 @ 17:58:

Hahaha, hij moest eens weten dat we een heel topic over hem hebben!Hihi, blijkt ie opeens een account te hebben! 'Hmm dit verhaal komt me vreemd genoeg bekend voor...Hey wacht 's ff, it's about me!'
quote:maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 18:00:

[...]

Hihi, blijkt ie opeens een account te hebben! 'Hmm dit verhaal komt me vreemd genoeg bekend voor...Hey wacht 's ff, it's about me!'Hahah nou dan zou ik heel hard ontkennen en het nummer "You're So Vain" voor hem draaien
Haha Maantje, ik zat het me ineens zo voor te stellen... hij moest eens weten! Volgens mij doen alleen vrouwen dit! Kan je je voorstellen dat mannen een topic over sms-en openen?

Oja, ik zou eigenlijk ook niet bellen, maar gewoon een sms sturen. En niet te lang wachten, anders wordt het zo'n spelletje. Succes!!!
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 18:00:

[quote]maantje86 schreef op 04 april 2010 @ 17:51:

Hai allemaal,

Ik ben nog wel geïnteresseerd, maar dan wel op mijn voorwaarden (heb ik door schade en schande wel geleerd haha;-)). Dus ik bel hem vanavond (sms waag ik me maar niet meer aan om verwarring te voorkomen) en stel een andere dag voor, want morgen heb ik al plannen (weet hij veel of het waar is:-p)![/quote]

Maantje je snapt het niet.

Waarom ga je hem bellen!!? Hij belt jou niet eens. Niet bellen, gewoon sms-en dat je helaas niet kan en dan kan hij met een nieuw voorstel komen. Als je nu zelf al met een nieuw voorstel komt kan je net zo goed morgen wel gaan. Suffie. Initiatief bij hem neerleggen.

Je hebt zeker geen broers??Ik snap je punt, maar ik geef toch wel echt de voorkeur aan bellen nu...Heb nu ik erover nadenkt wel 's vaker onduidelijkheden gehad vanwege smsjes haha! Ik geef in principe dezelfde boodschap af met m'n belletje als met m'n smsje: heb morgen al plannen, kan 't een andere keer? Zie er geen kwaad in om te bellen op deze manier...meningen?
quote:katoeneke schreef op 04 april 2010 @ 18:02:

[...]

Hahah nou dan zou ik heel hard ontkennen en het nummer "You're So Vain" voor hem draaien Ha: I bet you think this topic is about youuuuuu!!!
>>> Ik ben nog wel geïnteresseerd, maar dan wel op mijn voorwaarden (heb ik door schade en schande wel geleerd haha;-)). Dus ik bel hem vanavond (sms waag ik me maar niet meer aan om verwarring te voorkomen) en stel een andere dag voor, want morgen heb ik al plannen (weet hij veel of het waar is:-p)!

Dat is echt te happig.
quote:Groll schreef op 04 april 2010 @ 18:06:

>>> Ik ben nog wel geïnteresseerd, maar dan wel op mijn voorwaarden (heb ik door schade en schande wel geleerd haha;-)). Dus ik bel hem vanavond (sms waag ik me maar niet meer aan om verwarring te voorkomen) en stel een andere dag voor, want morgen heb ik al plannen (weet hij veel of het waar is:-p)!

Dat is echt te happig.U think? Ik zie 't zo: hij komt met alternatief morgenmiddag en ik wil juist niet happig overkomen door dat meteen te accepteren (maar wil 'm nog wel een kans geven), dus dan kom ik zelf met een ander voorstel toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven