gehakt geen 'echt' vlees
maandag 5 april 2010 om 16:46
ik woon bij mijn vader, en kook elke dag thuis. alleen zeurt hij steeds als ik kook dat hij gehakt geen 'echt' vlees vindt.
bij 'echt' vlees stelt hij zich voor een kippenpoot, burger, rollade of whatever.
maar hoe los ik dit op, want ik kook juist het liefst met gehakt, dat kan je met alles lekker mixen (macaroni, lasagne, chili con carne enz.) anders lijktt mij dat het zo word van pasta/rijst/aardappels + losse groentjes + stukje vlees..
bleeh
alleen als ik nasi maak zit er 'echt' vlees doorheen en niet naast
recepten? tips..
bij 'echt' vlees stelt hij zich voor een kippenpoot, burger, rollade of whatever.
maar hoe los ik dit op, want ik kook juist het liefst met gehakt, dat kan je met alles lekker mixen (macaroni, lasagne, chili con carne enz.) anders lijktt mij dat het zo word van pasta/rijst/aardappels + losse groentjes + stukje vlees..
bleeh
recepten? tips..

maandag 5 april 2010 om 16:51
Maak je voor hem stoofvlees. Kan van vele soorten vlees, rundvlees, kip, konijn enz. Maak je voor 3 dagen. Jij eet je gehakt en hij het vlees. Ja ik zou zelf denk ik zeggen dat hij dan maar zelf moet koken. Als je iets niet lust vind ik het niet erg om wat anders te maken hoor. Maak voor hem pruttels voor 3 dagen, doe je er 1 in de vriezer, eet hij 2 dagen vlees. En als je in het weekend wat voorkookt dan heeft hij elke dag een andere hap.
En als je een week weg bent, wat eet hij dan? Hij kan ook koken? Dan zou het probleem heel snel opgelost zijn.
En als je een week weg bent, wat eet hij dan? Hij kan ook koken? Dan zou het probleem heel snel opgelost zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 5 april 2010 om 16:56
quote:xxxS schreef op 05 april 2010 @ 16:46:
ik woon bij mijn vader, en kook elke dag thuis. alleen zeurt hij steeds als ik kook dat hij gehakt geen 'echt' vlees vindt.
bleeh
recepten? tips.. Ja ik kan je tig recepten geven maar als jij niet houdt van pasta met kip of vis. Of andere schotels waar het vlees al in zit, dan houdt het op. Je hoeft helemaal niet alleen groente, aardappels en vlees apart te maken. Klik bij de index eens wat topics aan, staat vol met lekkere recepten.
bleeh
recepten? tips.. Ja ik kan je tig recepten geven maar als jij niet houdt van pasta met kip of vis. Of andere schotels waar het vlees al in zit, dan houdt het op. Je hoeft helemaal niet alleen groente, aardappels en vlees apart te maken. Klik bij de index eens wat topics aan, staat vol met lekkere recepten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 5 april 2010 om 17:04
quote:dangeensuus schreef op 05 april 2010 @ 16:48:
Vouw het gehakt in de vorm van een kippenpoot. Voila.
Goeie tip!
je kan er ook een karbonade van kleien.
het is natuurlijk ook wel lullig om als jij kookt, alleen maar dingen te maken die jijzelf het lekkerst vindt.
Vouw het gehakt in de vorm van een kippenpoot. Voila.
Goeie tip!
je kan er ook een karbonade van kleien.
het is natuurlijk ook wel lullig om als jij kookt, alleen maar dingen te maken die jijzelf het lekkerst vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 5 april 2010 om 17:04
quote:Pilous schreef op 05 april 2010 @ 17:03:
Ach, gewoon maken wat je altijd maakt. Extra koekenpan op het gas met een lappie vlees en klaar. Krijgt hij gewoon macaroni met een speklap.Waarom zou die man elke dag wat moeten eten wat hij niet - echt - lekker vindt?
Ach, gewoon maken wat je altijd maakt. Extra koekenpan op het gas met een lappie vlees en klaar. Krijgt hij gewoon macaroni met een speklap.Waarom zou die man elke dag wat moeten eten wat hij niet - echt - lekker vindt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

maandag 5 april 2010 om 17:10
maandag 5 april 2010 om 17:11
Oudere mensen zijn toch vaak opgegroeid met aardappels,(lapje) vlees en groenten..
Zou ook niet elke dag gehakt willen eten hoor,in een of ander eenpanswokgerecht(zo klinkt tenminste alles wat je maakt?)
Waarom probeer je niet om en om te koken voor je pa,ene dag zijn favoriete lappie vlees, volgende dag jouw gehakt prutjes...zijn jullie toch allebei tevree?
Zou ook niet elke dag gehakt willen eten hoor,in een of ander eenpanswokgerecht(zo klinkt tenminste alles wat je maakt?)
Waarom probeer je niet om en om te koken voor je pa,ene dag zijn favoriete lappie vlees, volgende dag jouw gehakt prutjes...zijn jullie toch allebei tevree?

maandag 5 april 2010 om 17:23
quote:xxxS schreef op 05 april 2010 @ 16:46:
bleeh
recepten? tips..
Nou en?
ik maak trouwens hele lekkere pasta met kipfilet.
bleeh
recepten? tips..
Nou en?
ik maak trouwens hele lekkere pasta met kipfilet.