Wat zou jij doen?

06-04-2010 17:53 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat het dan zo werkt,want ik blijf nog steeds benieuwd wat jullie zouden doen.

Ik moet morgen tenslotte weer naar de fysiotherapeut en zowel mijn moeder als een collega hebben gezegd dat ze het een leuke jongen vinden.

Maar hoe zouden jullie contact maken wat zou je zeggen en wat zou je vragen!!!!!!
M.a.w. nog steeds geen vooruitgang.

Blijf lekker fantaseren!
quote:tesil25 schreef op 07 april 2010 @ 17:46:

ja maar dat neemt nietw eg dat ik het een leuke jongen vind.

Nou bij de kapper vind ik de praatjes iets minder als deze gesprekken,de kapper kan er tenslotte niet veel meeMisschien een andere kapper zoeken dan?
zal deze ook nog even voor je uppen! Hebben forummers tenminste nog keus op welke van de 3 ze willen reageren, gaat immers toch over hetzelfde.......
hahahah kan je nou ook niet meer tellen...........
quote:tesil25 schreef op 03 mei 2010 @ 19:56:

hahahah kan je nou ook niet meer tellen...........

Oke, ik doe bij jou even hetzelfde als bij mijn nichtje van 3 jaar oud, ik tel even met je mee....

Topic 1: "Fysiotherapeut", gestart op 3 april 2010

Topic 2: "Wat zou jij doen", gestart op 6 april 2010

Topic 3: "Weet het even niet meer", gestart op 22 april 2010

Allemaal door jou gestart en gaat allemaal over die geweldige fysiotherapeut die niet geïnteresseerd is...........wie kan er hier nu niet tellen? Dat is nou een mooi (en vooral makkelijk) iets, dat vergrootglas onder je naam!
quote:loisnvt schreef op 03 mei 2010 @ 20:04:

[...]

Oke, ik doe bij jou even hetzelfde als bij mijn nichtje van 3 jaar oud, ik tel even met je mee....

Topic 1: "Fysiotherapeut", gestart op 3 april 2010

Topic 2: "Wat zou jij doen", gestart op 6 april 2010

Topic 3: "Weet het even niet meer", gestart op 22 april 2010

Allemaal door jou gestart en gaat allemaal over die geweldige fysiotherapeut die niet geïnteresseerd is...........wie kan er hier nu niet tellen? Dat is nou een mooi (en vooral makkelijk) iets, dat vergrootglas onder je naam!Je vergeet de topics op andere fora nog!
quote:vivalina schreef op 03 mei 2010 @ 20:12:

[...]

Je vergeet de topics op andere fora nog!Die energie kon ik even niet opbrengen, vond 3 meer dan genoeg
Zeg me dat jullie een geintje maken..
quote:noahtb schreef op 03 mei 2010 @ 20:16:

Dat me dat jullie een geintje maken..Ik maak nooit geintjes
Sorry, woordje vergeten.

Maargoed, ik heb op pagina 1 ook al gereageerd. Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat, TO?
Ik ook. En dat meen ik serieus. Want ik heb ook serieuze reacties geplaatst. ik heb alleen het idee dat TO er niks mee doet. Heb je nu wel of niet contact gezocht, en ga je dat nog doen?
wtf?
quote:noahtb schreef op 03 mei 2010 @ 20:20:

Sorry, woordje vergeten.

Maargoed, ik heb op pagina 1 ook al gereageerd. Ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat, TO?

Maak jij nu een geintje?

Ook ik heb in 1 van de topics (serieus) gereageerd, maar 2 topics later is de situatie niks veranderd. De status lezen we waarschijnlijk in een volgend topic met als titel "ben verdrietig, fysiotherapeut wil niks van mij weten en dit terwijl ik en mijn moeder en vriendin hem zo leuk vinden"......wat zouden jullie doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven