F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nic, hoe werk jij nu dan? En hoe doe je dat dan met de opvang van Floor?

Lau, ik mag morgen van man mee wandelen naar de ikea Hij gaat vandaag of morgen proefkijken, dus als ze op voorraad zijn (is altijd weer de vraag bij Ikea) kunnen we gaan.

Marlee, lekker onhandig, geen internet. En studeren in de tuin, is dat geen optie? Niet dat ik dat kon... Viel dan altijd in slaap

Hmmm, zou dat nu ook wel kunnen. Vanavond een beetje op tijd naar bed, eens kijken of dat gaat lukken. Wilde alleen wel het blok kijken, dus het zal wel weer 's niet. Merk wel dat het heel hard nodig is om vroeg te gaan slapen, het lontje wordt eigenlijk iets te kort....

Nu nog even wat doen, en dan weer lekker naar huis...
Fijn nic, dat je iets hebt kunnen regelen, ik hoop dat t helpt!

Tieg kalm aan doen hè! En als man daar toch al is bij Ikea, kan hij ze toch net zo goe dgelijk meenemen?

Nitro, nog nieuws over Meis? Hoe gaat t nu, heb je nog gesprekken gehad (me oa juf?)

Vis, hoest daar, long time no see (hier)
Tieg, ik werk nu dinsdag woensdag en donderdag hele dag en dan moet Tim dus naar de bso, 3 dagen achter elkaar. Maandag is ook enorm onrustig, vooral voor Floor door het halen en brengen van Tim tussen de middag.

Vanaf volgende week ga ik maandagochtend, dinsdag hele dag, woensdagochtend en donderdag hele dag werken. Dus net zoveel uur maar dan over 4 dagen verspreid.

Floor gaat dan nog steeds 6 dagdelen naar de opvang.

Tim moet dan wel 1 keer extra overblijven (op maandag) anders haal ik mijn uren niet. Denk wel dat dat niet zoveel uitmaakt voor hem want dan heeft hij tenminste tijd om te spelen tussen de middag.

Hij moet dan alleen op dinsdag en donderdag naar de bso en woensdagmiddag niet meer.

Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen voor allemaal maar geeeft denk ik meer rust voor iedereen maar vooral voor Tim.

Nitro, hoe gaat het bij jou met meis?

Josje, ik zag op je site dat je spulletjes ook in een winkeltje in arnhem verkocht gaan worden, super zeg! Groot compliment.

Cees, hoe gaat het met studeren?

Marlee, vaker inbreken hoor bij de buurman (het netwerk dan). Het was denk ik wel lekker om even flink te zondigen. Nu weer met frisse moed (of tegenzin) er tegenaan.

Nog maar weer aan de slag. Tim is zo verkouden dat hij zichzelf de halve nacht wakker heeft gehouden met hoesten. HIj blijft vanmiddag dus maar thuis, man heeft vrijgenomen. Moest ik hem wel wegbrengen dus was laat op het werk en dan moet ik ook overwerken om mijn uren van deze week wel te halen. Kan ik ook veel doen (als het goed is), heb nog wel een rotklusje liggen.
Cees, ik wil nog wel meer hebben van de ikea. En met Lau is 't dan net zo gezellig Anders is het weer zo effectief :-D Plus dat man ook met de trein gaat, en ik vermoed dat ze best groot zijn als je er twee mee wil nemen.

Rug gaat al weer een stuk beter, met kussen slapen lijkt te helpen. Niet dat ik er gisteravond nou eindelijk eens vroeg in lag... wilde nog even het beest waar ik mee bezig was afborduren Da's wel verslavend.... En ik heb bedacht dat ik vanmiddag als Tessel slaapt, wel even met de trap aan de slag kan. Eens kijken of ik de bovenste tree mooi kaal kan krijgen, dan kunnen we die misschien al schilderen.

Iemand trouwens nog tips voor het avondeten? Zit een beetje te twijfelen of ik vanavond pannenkoeken zal bakken, of poffertjes of zo.

Nu nog even iets bedenken om met Tessel te gaan doen, ga denk ik maar even een boekje lezen of zo.
tieg vooral doen die trap, wordt je vast soepeler van!
Tja, die moet toch een keer af... en als ik op man moet wachten...
quote:tieger schreef op 08 april 2010 @ 12:32:

Tja, die moet toch een keer af... en als ik op man moet wachten...

He, heb ik weer eens hardop zitten denken

Het is ook overal hetzelfde he. Maar doe wel voorzichtig hoor, straks kan je helemaal niets meer en je moet nog even rondhobbelen.
Dok, beetje laat maar gefeliciteerd! Wel gezellig toch, 3 meiden. leuk hoor.

Hier is meis duidelijk moeilijk dan mannetje, maar misschien is dat ook een eerste kind / tweede kind verschil.

marlee, wat onhandig zonder internet. gelukkig kan je het soms even 'lenen'. Wat zielig voor levi die ooronstekingen. Zijn buisjes dan een optie?

tieg, de rest heeft het al gezegd, maar doe je wel rustig aan! Wanneer is jullie 20wkn echo? of heb ik dat even gemist?

Nic, fijn als je iets met tijden/dagen kan schuiven zodat t voor iedereen wat meer rust geeft!

Casey hoe is t bij jou?

Hier lijkt hte de goede kant op te gaan. Meis is wat vrolijker op school. Ik had net man aan de telefoon en ze had een vriendinnetje mee op bij ons te lunchen. Grappig vind ik dat net 4 en dan al lunchafspraken :-)

Heb even kort met juf gesproken. dan huisarts het medisch gezien helemaal niet raar vind. Zij gaf toen aan dat het ook eigenlijk niet zo'n groot probleem is, dus t lijtk wel los te lopen. Nu hopelijk binnenkort dan ook meer droge dagen.
Fijn Nitro! Jee, dan heb je je zo druk gemaakt en dan valt t dus eigenlijk wel mee op school... Hoe gaat t thuis nu met plassen?

Tieg heb je het nog gedaan, die trap?
Ben ik ook weer eens, kindjes al in diepe rust en vriend niet thuis dus ik heb het rijk alleen! En ben erg moe, daarom niet 's avonds laat hier te vinden de laatste week. Ben erg aan het hoesten en heb al een week keelpijn, bah!

Tieg, je vroeg nog of de uitslag voorlopig was, maar er is alleen een definitieve uitslag. Ze hebben eerst een week cellen gekweekt en vervolgens kunnen ze de chromosomen beoordelen.

Balen dat je zo'n last van je rug had. En als het iets beter gaat moet je natuurlijk geen trappen gaan afkrabben/schuren, he!

Grappig te horen dat de meiden pittiger zijn gemiddeld genomen. Zowel als ze de 1e zijn, als wanneer ze de 2e zijn. Maar ik dacht dat jongens wel wat drukker/lawaaiiger waren met spelen. Hoewel, als ik die 2 hoor gillen af en toe...

Marlee, ben benieuwd of je vaker kan inbreken, ik wist niet dat er nog mensen waren met een onbeveiligd netwerk. Wel jammer dat je zolang zonder zit! Arme Levi met zijn oortjes.

Nitro, fijn te horen dat Meis beter in haar velletje begint te zitten op school en een vriendinnetje mee is een goed teken!
Nitro, fijn dat het beter gaat met Meis.

Dok, dat is wel waar hoor van het spelen. Jongens moet je toch meer bijblijven want op een gegeven moment krijg je van dat haantjesgedrag en moet je even inspringen. Meisjes gaan gewon lekker spelen maar verder zijn ze een stuk pittiger vind ik.

Oh er roept er een dat hij klar is vanaf de wc. Geloof dat er billen gepoetst moeten worden.
meisjes leuk spelen? meisjes zijn stiekum, doen elkaar gemeen pijn en als er niet gekeken wordt. jongens beuken er gewoon op los, dus dat haantjesgedrag klopt wel, maar onderschat de dames niet hoor (girlfights) Maar ligt ook wel aan karaktertjes hoor...

het lijkt mij als ouders van meiden (en dan heeft dokman het heeel moeilijk) erg lastig in de puberfase/ verkeringfase. Meiden zijn meestal de prooien en mannen de jagers.

Een vader van 2 pubermeiden gaf laatst een mooi voorbeeld:

als een zoon naar een vader stapt en zegt "pa ik heb mooie meid gescoord" dan is de vader meestal trots want de mannelijkheid wordt hoog gehouden. Als een meid met hetzelfde nieuwtje thuis komt, dan sluit de vader haar het liefste op...
als ik het terug lees, komt t mss wat kattig over (ben een meisje ) maar is niet zo bedoeld hoor!
Stil hier hé.

Cees, je hebt gelijk over meiden hoor, die zijn erg gemeen.

Nog een uurtje werken en dan mag ik alweer naar huis.
Nitro, gefeliciteerd met je 25ste verjaardag. Ben je ook vrij met dit mooie weer?

En nog een beetje verwend door man en kinders?
Van harte Nitro!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nitro gefeliciteerd! Ik vind de taart van Cees zo mooi, daar kan geen plaatje van mij meer tegenop dus ik sluit me gewoon bij Cees haar taart aan

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden meiden, sorry, ben een beetje saai laatste weken geloof ik. Het is druk thuis en op het werk, kom nergens meer aan toe en wou dat het al vakantie was. Maar we gaan pas 3 juli dus dat duurt nog even
25 jaar? Mocht ze willen!

Gefeliciteerd meid! Bevalt jullie nieuwe huis goed eigenlijk, al een beetje gewend? Hier staan nog vrij veel onuitgepakte dozen moet ik zeggen.. Maar we wonen er ook pas 5 maanden...
Goedemorgen!

Gisteren hadden we inloopavond bij de school van Tim, konden we zijn werkjes bekijken.

Er was ook een lijstje met dingen die hij over zichzelf kon zeggen.

Hij vond dat hij iemand was die niet graag praat

(was soort meerkeuze, wel of niet graag praten).

Waarschijnlijk had hij daarbij zo'n 5 minuten uitleg

We moesten er wel om lachen. Was wel leuk, we mochten dan zelf ook een blad bij in zijn map stoppen en daarop schrijven wat we van zijn portfolio vonden.

Zo nu lekker aan het werk. Heb gisteren in een halve dag al zoveel gedaan dat ik het vandaag volgens mij extreem rustig heb. Had mijn studieboek wel mee kunnen nemen.
Is iedereen op vakantie?
Pfff...was het maar waar Drukke dag hier weer, en ik heb geen reet zin. Dussss...

Leuk, zo´n inloopavond Nic. Ben benieuwd wanneer wij zoiets hebben bij Nina op school. Volgens mij doen ze dat meestal op woensdagmiddagen. Vandaag worden de kinderen bij Nina op school gefilm, Nina moest met de klas TsjoeTsjoeWa zingen, dus ze loopt al een paar dage te oefenen thuis
En ik heb weer even kunnen inbreken .Als het goed is nog 2 dagen.

Leuk Nic, zo'n inloopavond. Hebben we hier ook gehad, alleen zat Marius toen pas een maand op school dus nog weinig werkjes!!

Wat grappig van het filmen, Lau. Is het voor de school zelf??

Nitro, fijn dat beter lijkr te gaan met meis, hoe is het met je moeder?

Morgen heb ik een mri scan van mijn knie. Loop er al maanden mee en dus een scan. Gelukkig maandag al de uitslag. Levi wordt eind van de maand geopereerd aan zijn neusamandelen en hij krijgt buisje. Hoop dat alle oorontstekingen en verkoudheden dan over zijn. Ook volgende week een soll. Lijkt me wel een hele leuke functie, (bureau had mijn cv opgestuurd en werd vandaag gebeld dat ik op gesprek kan komen), we zullen zien... Studie gaat gestaag door.

Vish, hoe is het met jouw studie?? En Cees, hoe gaat het met je??

Tieg, gaat het alweer wat beter met je bekken en ben je nog aan de trap toegekomen?? (niet doen, hoor)... Laat man maar klooien..

Ga gauw weer verder...
Marlee, Tim had ook nog niet veel in zijn mag zitten maar wel leuk dat hij wat dingen kan laten zien. Hij kon laten zien waar zijn laatje was en wat daar inzat.

Hoop dat je snel van de pijn in je knie af bent. Ben benieuwd wat er uit de mri komt. Hebben ze al enig vermoeden wat het kan zijn?

Lau, ken het liedje niet maar wel leuk. Waarom gaan ze filmen op school?

Tieg, waar ben je gebleven? Volgens mij hebben we je niet meer gezien sinds je vertelde de trap te gaan schuren.
Ja, dat is een goede vraag eigenlijk, waarom ze gaan filmen op school. Ik ben niet zo geengageerd geloof ik, Tieg weet het vast wel

Kinders werden allemaal geschminkt in de klas ook vanochtend, dat was al een groot succes. Gelukkig moest Nina toch al in bad vanavond

Dat is lekker vlot Marlee, de neusamandelen van Levi en buisjes! Fijn dat dat zo snel kan zeg. Hopelijk zijn de oorontstekingsproblemen dan ook snel verleden tijd, echt zo sneu voor die kleintjes.

En succes met de MRI morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven